nano teknik
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Århus
nano teknik
Er der evt. nogle der kan oplyse hvor man kan finde information om de 13 W PL rør og specielle biofilter Jens-Jørgen Andersen omtaler i forbindelse med sine nanoakvarier?
Jeg har lige købt et af Jens Jørgens nanoakvarier, som har kørt to dage, og jeg har lagt nogle billeder ind. Jeg skal lige lære at finde rundt herinde, for det kniber lidt føler jeg, men det er ellers et flot forum.
Ang. billederne jeg har lagt ind, så er de taget med mit Sony F-828, som jeg bruger til makro, men ellers er det mest mit Canon EOS 1D mark II, som bruges til akvariefotografering, som jeg gør en hel del i.
Mvh. Miwes
Ang. billederne jeg har lagt ind, så er de taget med mit Sony F-828, som jeg bruger til makro, men ellers er det mest mit Canon EOS 1D mark II, som bruges til akvariefotografering, som jeg gør en hel del i.
Mvh. Miwes
Hej Lars
Jeg har faktisk lavet en "opskrift" som du kan finde inde på min hjemmeside.
http://www.billedchippen.dk/downloads/Akvafoto.htm
Mvh. Michael
Jeg har faktisk lavet en "opskrift" som du kan finde inde på min hjemmeside.
http://www.billedchippen.dk/downloads/Akvafoto.htm
Mvh. Michael
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Miwes - Tak for infoen på dit kamera som jeg spurgte efter. Lidt uden for min prisklasse men hold kæft hvor nogle gode billeder. Har kigget din side, smuk ferskvands balje du også har(selv om det ville være pænere med saltvand 
Kommer du til Horsens en dag stiller min balje gerne op til model
Carsten - Du ved da vel godt hvad Jens Jørgen tager for de baljer...det har da hvertfald været oppe og vende MANGE gange på det sidste
Nå nu skal jeg heller ikke kapre tråden så jeg kan da lige tilføje at jeg ikke aner noget om det udstyr du spørger til Steffen

Kommer du til Horsens en dag stiller min balje gerne op til model

Carsten - Du ved da vel godt hvad Jens Jørgen tager for de baljer...det har da hvertfald været oppe og vende MANGE gange på det sidste

Nå nu skal jeg heller ikke kapre tråden så jeg kan da lige tilføje at jeg ikke aner noget om det udstyr du spørger til Steffen

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Ronny
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 6430 Nordborg
- Geografisk sted: Nordborg, Danmark
- Kontakt:
Jeg stiller gerne min til rådighed.
mvh
Ronny Madsen
720 liter(160X75X60), 325 liter sump, 2X400 watt HQI 14.000 K + 2x80 watt T5. 8400 l/t retur samt 55000 L/t cirkulation, Profilux styring/dosering, Aquamedic TurboFlotor 5000, 100 mg/t Ozon, Kalkreaktor, Rowaphosfilter, Klimaanlæg.
Ronny Madsen
720 liter(160X75X60), 325 liter sump, 2X400 watt HQI 14.000 K + 2x80 watt T5. 8400 l/t retur samt 55000 L/t cirkulation, Profilux styring/dosering, Aquamedic TurboFlotor 5000, 100 mg/t Ozon, Kalkreaktor, Rowaphosfilter, Klimaanlæg.
Det kunne være fedt at komme en tur rundt i landet og se de mange flotte akvarier, og skyde et ordentlig omgang billeder, men lige nu kniber det med tiden, så det er et projekt til fremtiden 
Men jeg vil da overveje at kigge ind hvis jeg kommer på de kanter.
hilsen Michael
ps. ved ikke lige hvad der er sket, men denne tråd opstod vist det forkerte sted, nå men jeg klumre vist lidt rundt herinde
)

Men jeg vil da overveje at kigge ind hvis jeg kommer på de kanter.
hilsen Michael
ps. ved ikke lige hvad der er sket, men denne tråd opstod vist det forkerte sted, nå men jeg klumre vist lidt rundt herinde