Nogen der kan svare mig på dette? kan nå at lave det om hvis det er... og bruge epoxy i stedet. ?? Håber på nogle hutige, gode velkvalificerede svar, da jeg skal vide om jeg skal lave det om, eller jeg kan lave det færdigt!

Ok!, så det har intet med selve akvariet at gøre.MoG skrev:Det er søjler som jeg er igang med. Det er plexiglas plader hvorpå der opretstående er limet et pvc rør på. 16mm pvc rør der står på en plexiglasplade som fod, for at få noget stabilitet i søjlen..
står der ikke det på alt epoxy? selv det vi bruger til at lime koraller fast med, står det jo på?AndersGS skrev:Det skulle gerne stå på databladet hvis det er farligt for vandlevende organismer.
AndersGS skrev:Det skulle gerne stå på databladet hvis det er farligt for vandlevende organismer.
Jo, det har du da helt ret i..StarF skrev:står der ikke det på alt epoxy? selv det vi bruger til at lime koraller fast med, står det jo på?
Okay, så er det nok bedst at lade være med at proppe det i øjneneMoG skrev: Det kiggede jeg nemlig efter.. Men der står ingenting.. Kun div advarsler mod at smøre det i øjnene og spise det, som der altid gør!:-).