Erimitkrebs vs. Clavularia viridis
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2000 Frederiksberg
- Saltvand siden?: 2012
Erimitkrebs vs. Clavularia viridis
I tirsdags fik jeg en Clavularia viridis, i mit Edge, som er under indkøring. De to efterfølgende dage begyndte den at folde sig ud, og så i går da jeg kom hjem, var den helt lukket til, min ene rødbenene eremit sad i nærheden, og nu lyder spørgsmålet. Kan eremitten finde på at nappe de små grønne skud, og Clavularia derfor holder sig "inden døre".?
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
Re: Erimitkrebs vs. Clavularia viridis
Hej Lene,
En af mine små eremitkrebs bruger en gang imellem meget tid på at tumle rundt i "græsset". Under og lige omkring eremitekrebsen er Clauvalariaen ikke foldet ud, men dagen efter krebsen er gået er det helt grønt og fint igen. Jeg TROR ikke eremitkrebsen gør andet end at rydde lidt op og fjerne evt. ditrius der måtte ligge nede mellem "stænglere".
//Poul
En af mine små eremitkrebs bruger en gang imellem meget tid på at tumle rundt i "græsset". Under og lige omkring eremitekrebsen er Clauvalariaen ikke foldet ud, men dagen efter krebsen er gået er det helt grønt og fint igen. Jeg TROR ikke eremitkrebsen gør andet end at rydde lidt op og fjerne evt. ditrius der måtte ligge nede mellem "stænglere".
//Poul
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Hvad Poul sagde
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2000 Frederiksberg
Tak for jeres svar, det beroliger mig. Jeg håber i har ret.
God påske herfra.
God påske herfra.