Så byd ind med hvad i har bestilt, så vi kan glæde os på jeres vegne over et forhåbentlig godt køb

ja for andre danske forhandlere har ikke en grosist ind over i en eller anden form....(eller import)Hr. Jørgensen skrev:Intet... Kald mig gammeldags, men kan godt lide at se varen live inden jeg køber den
Og så går pengene til en dansk forhandler istedet for en hollandsk
StarF skrev:ja for andre danske forhandlere har ikke en grosist ind over i en eller anden form....(eller import)Hr. Jørgensen skrev:Intet... Kald mig gammeldags, men kan godt lide at se varen live inden jeg køber den
Dit agument holder ikke, da Carsten, DecOcean nogle gange osse henter i De Jong til sit butik... (Så er der jo stadigvæk et mellemled der osse skal tjene.)Hr. Jørgensen skrev:Det har du helt ret i... Men kan ikke se pointen i at betale det ekstra mellemled som Dejong er mine øjne. Så hellere give det som mellemleddet ville tjene til en dansk forhandler og håbe på butikkerne består
Men er nu ikke idiot... Er udemærket klar over at fiskene ikke kommer i forhandlerens akvarier ved hjælp af magi... Men hvor du har har et ekstra led (dejong) der skal have penge, som så ryger til udlandet istedet for at holde noget herhjemme... Men igen, bare min mening...
Syntes godt omHr. Jørgensen skrev:Intet... Kald mig gammeldags, men kan godt lide at se varen live inden jeg køber den