Det er fordi jeg har bestilt alle delene til min lampe hos rapidled.com. Men dum som jeg er har jeg overset at jeg kommer til og mangle 4 LED. Og det er lidt for dyrt og bestille uden for EU når det kun drejer sig om 4 LED. Fortoldningsgebyret er jo det samme som selve pakkens indhold inkl. fragt
Hvis det kun er 4 dioder du mangler, tror du så ikke at du kunne få en af kineserne til blot at smide dem i en kuvert og sætte en grøn label på, med en lidt lav pris?
Det tager selvfølgelig en del længere tid at få dem frem end fra Tyskland
Når det ikke er flere dioder der er tale om, så tror jeg ikke du skal bekymre dig om binning numre og den slags
Jeg har fået en billig forsendelsesløsning fra Mike fra Rapidled og har besluttet at benytte mig af denne. Prisen er en del billigere end hvis jeg bestiller i Tyskland og krydser så fingre for at den ikke får en lille ekstraregning (Ellers er det jo bare min egen dumhed jeg betaler for)
Rean skrev:Jeg har fået en billig forsendelsesløsning fra Mike fra Rapidled og har besluttet at benytte mig af denne. Prisen er en del billigere end hvis jeg bestiller i Tyskland og krydser så fingre for at den ikke får en lille ekstraregning (Ellers er det jo bare min egen dumhed jeg betaler for)
Når de lander i DK, så lad os lige vide hvad status er. Om du slap for postgribbenes tag
Carsten skrev:Når de lander i DK, så lad os lige vide hvad status er. Om du slap for postgribbenes tag
Skal jeg nok. Men generelt leveringen fra Rapidled er jeg ovenud tilfreds med. Jeg bestilte en kasse med dele onsdag ved 17-tiden og modtog kassen i hænderne fredag formiddag Det er god tnok gået stærkt
Carsten skrev:Når de lander i DK, så lad os lige vide hvad status er. Om du slap for postgribbenes tag
Skal jeg nok. Men generelt leveringen fra Rapidled er jeg ovenud tilfreds med. Jeg bestilte en kasse med dele onsdag ved 17-tiden og modtog kassen i hænderne fredag formiddag Det er god tnok gået stærkt
Smuttede den uden om tolden klamme greb?
Den blev sendt med DHL Express. Så det finder jeg vist først ud af senere. Mener at have hørt at de sender pakkerne ud og sender regningen for gebyret senere
Har idag modtaget de sidste LED fra Rapidled. Og de blev leveret af en postmand så satser på at den slap uden om tolden (Mener at have hørt at post.dk beholder ens pakke til man har betalt)
Har heller ikke hørt noget om tolden på min tidligere pakke.. Krydser dog stadig fringre for at det ikke sker
Postmand Per leverer ikke pakken hvis der skal betales for den. Så den slap igennem.
Mener også at DHL opkræver pengene på stedet, lidt besværligt når man ikke er forberedt på hverken dag eller beløb