Thue skrev:Skulle jeg vælge en skummer i dag så ville jeg holde mig fra de skummere som jeg kunne spare penge på. Har så mange gange fortrudt at jeg valgte en ati i tidernes morgen fordi pengene ikke var til andet. De holder bare ikke i længden og efter nogle år står pumperne alligevel til udskiftning og så render prisen der op af alligevel. Og så syntes jeg de er for ustabile. Skulle jeg vælge en skummer i dag ville det helt klart være en der havde nålehjul i pumperne og så i kegle format. Så valget ville ligge mellem en super marine fra bk, el vertex cone, el Atb cone med deres airstar pumper ( magen til bk pumper )
Mvh thue
Enig. Har også haft billigere skummere og har også fundet ud af igennem årene, at det
godt kan betale sig at spare lidt mere op.
Det er dog en balancegang, som med alt andet. Jeg endte ud med at købe en ATB Cone Small brugt, hvilket jeg har store forventninger til. Den er rigtig lækker bygget og den kan skilles ad. Derudover sidder der en eheim pumpe på, som ikke koster kassen hvis den skulle gå istykker + den er lydløs.