Dette har så medført at den er blevet mere eller mindre hvid på den side af korallen der vender hen mod pumpen.
Er det noget korallen selv vil kunne reparere, eller skal jeg i gang med saksen ?

/Morten N
Det er min observering, andre kan have set andetGzus.dk skrev:Det vil sige, selvom det kun er på den ene side af en gren den er blevet hvid, så skal den gren helt væk ?
/Morten N
Det er da nemmest og bedre for værktøjet..Gzus.dk skrev:Lige et tillægsspørgsmål.
Kan klipperiet foregå over vandet ? Og hvis ja, hvor lang tid kan de tåle at være oppe i luften ?
/Morten N
Det er langt lettere at klippe når det er ovenvande. De tager ikke skade af det. Det drejer sig jo ikke om timer.Gzus.dk skrev:Lige et tillægsspørgsmål.
Kan klipperiet foregå over vandet ? Og hvis ja, hvor lang tid kan de tåle at være oppe i luften ?
/Morten N
Det har du også. Har jeg fundet ud af på den hårde måde (eksem)AndersGS skrev:Det er da nemmest og bedre for værktøjet..Gzus.dk skrev:Lige et tillægsspørgsmål.
/Morten N
15 min er ingen problem.. Brug dog handsker, det har korallen bedst af.
Hvis det ikke yderligere vil sprede sig, tror jeg vil lade den være i fred, og håbe på at den kommer sig fint.AndersGS skrev:Den skal nok vokse over med tiden (hvis korallen får lys, det sted der er blevet hvidt), men det er klart den bedste metode Carsten beskriver - det går meget hurtigere.
Så skal den hurtigt blive pæn igen, er det frem med klippeværktøjet.