Jeg har prøvet XL Byg i Næstved, Fuglebjerg og Slagelse samt Biltema og Silvan uden held... (Vil ikke have de grønne til haven, da jeg er usikker på om de er godkendt)
Jeg har hørt at de osse kaldes for fodertønder, men er ikke sikker?

Er vi så sikre på at de ikke kan afgive noget giftigt til vandet?wondersurfer skrev:her købte jeg min idag
http://lsdantrade.dk/fodertoender-13/fo ... e-200.html
jeg tror nu ikke man behøver være så bange for detJaizEdelmann skrev:tænker man er rimlig sikker hvis man bare fylder den med vand lader den stå et par dage også tømmer lortet også går igang
Jo, men murebaljer er jo osse bare noget plast og der har været en del snak herinde om de ikke kunne afgive noget olie eller lign. snask når de var nye og den slags er jo ikke lavet til drikkevand og der er blevet advaret imod at bruge dem eller rengøre dem meget grundigt før brug til akv.wondersurfer skrev:jeg tror nu ikke man behøver være så bange for detJaizEdelmann skrev:tænker man er rimlig sikker hvis man bare fylder den med vand lader den stå et par dage også tømmer lortet også går igang
jeg syntes ofte saltvandfolk er nogen kællinger og er vildt skræmte over alt muligt mærkeligt
selfølgelig skal man være varsom meeeeen man kan osse blive Bitchy
Ja, tak - Evt. på pb...selveste skrev:Hvis du vil ha en nøjagtig adresse på dem kan jeg lige maile den senere
du ikke en tøs, du er buschauffør om der er en sammenhæng ved jeg faktisk ikkeamddurin skrev:Jo, men murebaljer er jo osse bare noget plast og der har været en del snak herinde om de ikke kunne afgive noget olie eller lign. snask når de var nye og den slags er jo ikke lavet til drikkevand og der er blevet advaret imod at bruge dem eller rengøre dem meget grundigt før brug til akv.wondersurfer skrev:jeg tror nu ikke man behøver være så bange for detJaizEdelmann skrev:tænker man er rimlig sikker hvis man bare fylder den med vand lader den stå et par dage også tømmer lortet også går igang
jeg syntes ofte saltvandfolk er nogen kællinger og er vildt skræmte over alt muligt mærkeligt
selfølgelig skal man være varsom meeeeen man kan osse blive Bitchy
Det er osse mest for at kunne udelukke muligheden for hvor evt. problemer stammer fra...
Ja, jeg er en tøs... -SO...