jeg har netop skrabet ruder i baljen og ramte mit søpindsvin og fik en pig i lille fingeren den er pillet ud men min finger dunker tænker det bare er som når man stikker sig på hvilket som helst andet at den bar er lidt øm men vil hellere være på den sikre side... nogle der har prøvet det eller ved om det er noget...
og ja jeg er godt klar over jeg ikk dør
Senest rettet af gons lør 3. mar 2012 12:35, rettet i alt 1 gang.
Mvh. Matias
why do we need a god when a universe consists of three simple things that are totally free? - Stephen Hawking
gons skrev:jeg har netop skrabet ruder i baljen og ramte mit søpindsvin og fik en pik i lille fingeren den er pillet ud men min finger dunker tænker det bare er som når man stikker sig på hvilket som helst andet at den bar er lidt øm men vil hellere være på den sikre side... nogle der har prøvet det eller ved om det er noget...
Hej Gons.
Håber sQ det var søpindsvinets PIG og ikke PIK der gør du nu har en lille dunken i fingeren hahah
-Men hvis det er en af de almindelige i handelen sker der ikke yderligere har selv prøvet det et par gange og så længe din hånd ikke skifter til blå burde du ikke være bekymret men det er nu ret så irriterende!
En kold øl og en middagslur så er din hånd god igen
De venligste hilsner Iversen
PT NUL BALJE
Biorb life 60 L hvid
Fluval edge 46 L (Moddet)
80 L shallow SPS og LPS reef -DIY LED lampe DIY bord i hvid højglans. Nu med sump og meget andet lir.
gons skrev:jeg har netop skrabet ruder i baljen og ramte mit søpindsvin og fik en pik i lille fingeren den er pillet ud men min finger dunker tænker det bare er som når man stikker sig på hvilket som helst andet at den bar er lidt øm men vil hellere være på den sikre side... nogle der har prøvet det eller ved om det er noget...
og så på en høj hellig lørdag, håber ikke det er din wankerhånd
tror nu heller ikke der sker en dyt, men selfølgelig hold øje med farve og hævelse på den
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096 BOYU L200 KØLER
Tror ikke det er farligt - men i princippet skal du holde øje med om der breder sig betændelsesforandringer i form af rødme, hævelse og varme de kommende dage.
Det gælder alle former for "stik"
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
bhjensen - takker...
men tror nu ikk der sker mere... kan intet mærke nu...
det var bare som når man for testet for betændelse i kroppen hvor de prikker i fingeren:)
Mvh. Matias
why do we need a god when a universe consists of three simple things that are totally free? - Stephen Hawking
bhjensen skrev:Tror ikke det er farligt - men i princippet skal du holde øje med om der breder sig betændelsesforandringer i form af rødme, hævelse og varme de kommende dage. Det gælder alle former for "stik"
og så på en høj hellig lørdag, håber ikke det er din wankerhånd
tror nu heller ikke der sker en dyt, men selfølgelig hold øje med farve og hævelse på den
Haha... Ja det blir sku en lang weekend med hænderne over dynen! ;p pas på blodtrykket og hold dig fra ophidsende tv haha.... God bedring Mathias!
Som lægen skriver ovenfor, så hold øje med betændelse.
Der kan knække en spids af, som bliver siddende nede i fingeren. Jeg mener det var Hvam, der prøvede det engang, hvor der gik betændelse i det efter noget tid.
JEPS - og så bør man i princippet være opdateret med sin stivkrampe-vaccination, næsten uanset hvad man stikker sig på
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Nolan skrev:Som lægen skriver ovenfor, så hold øje med betændelse.
Der kan knække en spids af, som bliver siddende nede i fingeren. Jeg mener det var Hvam, der prøvede det engang, hvor der gik betændelse i det efter noget tid.
/Kim
Indlagt 5 dage med hævet Milt og lever! årsag ukendt med jeg have 14dage forinden stukket mig på et langpigget søpindsvin
Det var som Tømmermænd der ikke forsvandt og det er fandme nederen når men ikke har fået det sjove med! til sidst gik jeg til læge og send lige på på sygehuset!
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Orgh skidt... Men det vel meget forskelligt hvor meget folk reagere på det... Har fx en kami der absolut ikk kan tåle sin anemone han får røde prikker i svie og kløe hvis han kommer i kontakt med den... Men når jeg rør den sker der intet...
Mvh. Matias