TakkerDennisBS skrev:Ser sgu godt ud.. og endnu bedre ud live..

TakkerDennisBS skrev:Ser sgu godt ud.. og endnu bedre ud live..
Bingocaller skrev:Ser fandme flot ud! Hvis du en dag vil sælge lidt ricordia er jeg på!
Hvor hurtig er netop det jeg ikke ved med sikkerhed, men 2-3 dage skulle være rigeligt fra 7.7 til 9.0...Allan M skrev:Hvad er "hurtig"? Fra 7,7 til 7,8 pr døgn eller over flere dage?
Takker. Jeg fik at vide at 1 snapseglas skulle være et godt må at øge med, samt at måle.amddurin skrev:Hvor hurtig er netop det jeg ikke ved med sikkerhed, men 2-3 dage skulle være rigeligt fra 7.7 til 9.0...Allan M skrev:Hvad er "hurtig"? Fra 7,7 til 7,8 pr døgn eller over flere dage?
Jeg fraråder dig bare at hæve 1 dKh eller mere på få timer...
Ja det er Ricordea, Acantastrea og Ricordea.Kewin skrev:Er det skiver de øverste? Det er sku svært at se, men hold da op nogle farver, der er pænt meget blåt lys på!
Den nederste sten er også super fed!
Ja det kan Dennis og jeg så være glad for at vi har fået!!Moente skrev:Den første Ricordea er eddersprøjteme lækker! Dén ville jeg gerne have fingrene i!
Irriterende flabet, AllanAllan M skrev:Ja det kan Dennis og jeg så være glad for at vi har fået!!Moente skrev:Den første Ricordea er eddersprøjteme lækker! Dén ville jeg gerne have fingrene i!![]()
Flabet ville være at lægge billeder af alle de andre vi også fik!!!Moente skrev:Irriterende flabet, AllanAllan M skrev:Ja det kan Dennis og jeg så være glad for at vi har fået!!Moente skrev:Den første Ricordea er eddersprøjteme lækker! Dén ville jeg gerne have fingrene i!![]()
![]()
Hvis de ender med at formere sig helt uhæmmet, så står du på listen til at købe et par lækre skiverMoente skrev:Den første Ricordea er eddersprøjteme lækker! Dén ville jeg gerne have fingrene i!
Ja hold da op den er flot!Allan M skrev:Hold kæft jeg elsker Frogspawn. Den bliver jeg aldrig træt af bare at kigge på!!
Helt enig!Kewin skrev:Ja hold da op den er flot!Allan M skrev:Hold kæft jeg elsker Frogspawn. Den bliver jeg aldrig træt af bare at kigge på!!
Generelt synes jeg bare at alle Euphyllia er flotte og derfor næsten også et must i et saltvandsakvarie.
Yeah jeg hælder også mest til de grønne. Har du nogen billeder af det du har købt? Eller har du ikke modtaget det endnu?Allan M skrev:Helt enig!Kewin skrev:Ja hold da op den er flot!Allan M skrev:Hold kæft jeg elsker Frogspawn. Den bliver jeg aldrig træt af bare at kigge på!!
Generelt synes jeg bare at alle Euphyllia er flotte og derfor næsten også et must i et saltvandsakvarie.
Jeg var liiige ved at købe den en orange fra White, men med et Edge og begrænset plads, syntes jeg at de grønne/lilla er flottere.
Det lyder godt! Normalt er jeg ikke så meget for Ricordea, men for satan, lige præcis dén gør mig sgu hård!DennisBS skrev:Hvis de ender med at formere sig helt uhæmmet, så står du på listen til at købe et par lækre skiverMoente skrev:Den første Ricordea er eddersprøjteme lækker! Dén ville jeg gerne have fingrene i!
Moente da!!!Moente skrev:Det lyder godt! Normalt er jeg ikke så meget for Ricordea, men for satan, lige præcis dén gør mig sgu hård!DennisBS skrev:Hvis de ender med at formere sig helt uhæmmet, så står du på listen til at købe et par lækre skiverMoente skrev:Den første Ricordea er eddersprøjteme lækker! Dén ville jeg gerne have fingrene i!
Kæft den er lækker lækker lækkerAllan M skrev:Og udviklingen indebærer en mega flot bestilling fra White corals. Glæder mig til at få dem hjem.
Dette er blandt nogle af dem:
DennisBS ejer dog 2/3 af denne! Og endnu flere smukke!