Priser på koraller og fisk

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Re: Priser på koraller og fisk

Indlæg af Hvam »

Hehe det er sku klart de ikke skilter med prisen på Øen, for så kan man sammenligne priserne :beer: Prøv at se carstens priser vs. dem i giver på Øen.
Og kom nu ikke og sig det er dyrer at sælge fisk og koraller på sjælland for Jyder og nordjyder skal bruge laaaang tid på at henten i KBH og så er der jo lige 500km kørsel og 2x broafgift som skal betales :biggrin:
Senest rettet af Hvam ons 22. feb 2012 10:04, rettet i alt 2 gange.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Brugeravatar
crazy seahorse
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 3660 Stenløse
Geografisk sted: Ganløse

Indlæg af crazy seahorse »

spdiving skrev:Alle butikker her på øén har måske faste priser men ingen af dem har jeg oplevet været tilgænglige uden at man skulle lede eller spørger efter dem.
Spørger man efter en pris er det rigtigt at denne kan variere end del fra dag til dag eller efter hvilken person man spørger.

Har tit handlet med Niels hvor han måtte ringe til Thomas for at høre prisen. Så ikke engang de ansatte ved meget om priserne.

Det sjove er at min kamerat købte en fisk inde i Planteimpoirten. Dagen efter kørte vi der ind sammen for at hente en fisk magen til men bare til mig selv. Vi handlede med den samme person men nu var prisen faldet med 75 kr på den samme fisk som min kamerat havde købt dagen for inden...haha

Hos Zoogiganten i Sverige kan man også gøre en rigtig god handel der ved de heller end pind om priserne.
Købte en bobbel koral cat eje. for det første var det en meget sjælden koral at finde på hylderne og for det andet burde den nok ikke have kostet 350 svenske i knytnæve størlse ... haha

Steen
Hvordan kan det være at det kun går den ene vej i din optik.
Er de ikke klar over priserne eller skal undesøge dem først inden de fortæller dig om dem, så er det en dårlig forretning.
Men når de snyder sig selv og sælger dig en koral til væsentlig under prisen, så er det morsomt og ekspedienten er idiot fordi han snød sig selv.
Hvis du ejer anstændighed bør det gå begge veje. Så må du spørge manden om han mener den pris han giver dig.

Jeg bliver sgu så pissed over sådan en gang dobbeltmoral. (Vi mangler sgu en fuckfinger smilie)

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Jeg har ingen problemmer med at butikkerne de snyder sig selv.
Er butikkerne for dyre eller levere ringe services så handler jeg der bare ikke.

Steen
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Indlæg af amddurin »

@Hvam: I har ellers masse af butikker derover, så I spare nemt bro'en...

:beer:
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
Brugeravatar
Celia
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 4000 Roskilde
Geografisk sted: 4000 Roskilde

Indlæg af Celia »

For mig er det en ligegyldig ting, jeg har intet problem med at spørge men jeg kan godt forstå at det kan være ubelejeligt hvis man bare oser priser. Hvis jeg ser en fisk eller en koral jeg gerne ville have tænker jeg først på om jeg kan give den et ordenligt hjem / om den passer ind i mit akvarie og ikke om den koster kr. 200 eller 250 eller om jeg skal spørge om en pris eller ej.
Om prisen står på akvariet siger intet om kvaliteten af fisken, det gør prisen i sig selv jo heller ikke.

Diskutionen om det er ok at nogle får rabat når de kender en, der kender en... så syntes jeg faktisk det er ok. Hvis jeg har lagt en masse penge i en butik og er en fast kunde så vil jeg faktisk forvente at få lidt rabat i ny og næ. Jeg er muligvis gammeldags på det punkt men jeg kan godt lide at føle at jeg får noget ekstra ved at være loyal i en butik.
Venlig hilsen
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Det kan kun være et problem at der ikke er priser på akvariene, hvis man ikke aner en fis om hvad de forskellige fisk og koraller hedder. For så er man lige vidt om der hænger 10 prislister
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
19
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af nielsk »

Tråden er da fantastisk aktuel, nu kører 2 jydske forhandlere lige 25 og 30 % på koraller og fisk - men der er jo ingen før priser at sammenligne med - og heller ikke stockliste/billeder/video.
SPS : Stability provides succes
Brugeravatar
Thomaas
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Thomaas »

:crybaby:

Sorry, jeg kunne ikke dy mig.

Er helt enig med Celia.
I gør sgu et lille "problem" større end det er, come on folkens.

Thomas.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Brugeravatar
Dezon
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Dezon »

Jeg er kørende sælger og jeg vil da bare lige sige at, den dag KUNDEN kan LÆSE skiltet med prisen i stedet for at SPØRGE om den, bare en enkelt dag så klapper jeg.

Men jo priser er godt at kunne se inden man starter bilen og køre der ud af. Men kan man ikke ringe/maile og spørge om prisen? De fleste forhandlere vil jo gerne handle om det. Så smid en mail hvis du har intresse i en-ti fisk og koraller.

Suk ja
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4700 Næstved
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Indlæg af amddurin »

Dezon skrev:Jeg er kørende sælger og jeg vil da bare lige sige at, den dag KUNDEN kan LÆSE skiltet med prisen i stedet for at SPØRGE om den, bare en enkelt dag så klapper jeg.

Men jo priser er godt at kunne se inden man starter bilen og køre der ud af. Men kan man ikke ringe/maile og spørge om prisen? De fleste forhandlere vil jo gerne handle om det. Så smid en mail hvis du har intresse i en-ti fisk og koraller.

Suk ja
Det virker bare ikke som om forhandlerne har særligt meget tid til at snakke i telefon om div priser, de har jo som regel kunder i butikken og man ved jo osse kun hvad de har eller får hjem, hvis man i forvejen kan se det på deres hjemmeside, nyhedsbrev eller osse skal man bruge tid på det i telefonen... - og man bryder sig ikke om at være til ulejlighed, så det var da langt bedre at kunne se en liste online med priser på de fisk/koraller der er eller snart kommer i butikkerne

:beer:
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
lam
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
13
Postnummer: 2400 København NV

Indlæg af lam »

Carsten skrev:Det kan kun være et problem at der ikke er priser på akvariene, hvis man ikke aner en fis om hvad de forskellige fisk og koraller hedder. For så er man lige vidt om der hænger 10 prislister
HVad er det for noget l... at lukke ud.Ja undskyld sproget Carsten, eller skal vi kalde dig kloge Åge, der er faktisk folk der gerne vil eje et saltvands akvarium, lige som vi gør, men tror sku at du med din opfattelse skræmmer folk væk fra denne dejlige hobby.
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Birkefeldt »

lam skrev:
Carsten skrev:Det kan kun være et problem at der ikke er priser på akvariene, hvis man ikke aner en fis om hvad de forskellige fisk og koraller hedder. For så er man lige vidt om der hænger 10 prislister
HVad er det for noget l... at lukke ud.Ja undskyld sproget Carsten, eller skal vi kalde dig kloge Åge, der er faktisk folk der gerne vil eje et saltvands akvarium, lige som vi gør, men tror sku at du med din opfattelse skræmmer folk væk fra denne dejlige hobby.
Carsten hjælper tværtimod mange nye igang her på forum med gode råd, så kan ikke følge din overbevisning en meter...

Husk at når man peger på andre, vender der altid 4 fingre mod en selv. :wink:
Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6

Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Indlæg af Engelquist »

Husk debatten er fri herinde- MEN det er tonen ikke!!! vi er alle forskellige og ligeså vores meninger- respekter venligst dette...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

lam skrev:
Det sjove er som nybegynder ved man selvfølig ikke ret meget om hværken fisk eller koraler. En sælger (butik) de har kun en interesse og det er at sælge. Så en liste med en masse latinske navne vil en nybegynder slet ikke kunne bruge til noget.
Samt de fleste kommer også hjem og opdager at de ting de har købt er fodre spesilister efter de har fået en ID af det de har købt.

Så et godt råd er at man sætter sig ind i de ting man vil købe og undersøger om det nu også er klogt at investere i. Og i forhold til det liv man har i forvejen.

Steen
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Indlæg af pederrevnørd »

Dit råd om at sætte sig ind i tingene er jeg enig med dig i, men din påstand om at salg er det eneste vores butikker har til hensigt er lige lovlig simplificeret. Også selvom de skal lave profit :beer:

En butik klarer sig faktisk bedre over tid ved at give kunden god rådgivning. Og begge parter vinder på denne måde. En kunde som ikke får stoppet ubrugelige ting i halsenog dårlig rådgivning - han/hun bliver i hobbyen, og handler jo mere det sted hvor personen har fået reel rådgivning.

Synes i øvrigt Carsten kom med en god ide omkring billeder af dyrene, således at nye også let kan se en pris - for derefter at spørge yderligere indtil dyrets tarv.

koraller vil det være kompliceret da farve og størrelse har enorm betydning for efterspørgslen.

Just my 5 cent :-)

Mvh
Peder
Senest rettet af pederrevnørd tirs 28. feb 2012 20:17, rettet i alt 1 gang.
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

lam skrev:
Der er en ting jeg undrer mig ganske meget over med dig.
Du har kun været her på forummet i meget kort tid, og kun lavet få indlæg, men langt de fleste har været med en eller anden form for brok.

Idag hvor vi har internettet, er det ikke noget problem at finde de oplysninger om de forskellige fisk og koraller.
Du kan gå ned til en butik og få nogle navne, og så tage hjem og undersøge sagen langt lettere end da jeg startede.
Men du har jo malet dig lidt op i krogen, ved at du ikke vil komme de steder hvor der ikke står navne og priser på akvarierne.
Det vil jo sige at du ikke kan komme nogen af stederne i København.

Hvis det er din opfattelse af at jeg skræmmer nogen væk, så er det helt din opfattelse, og står ganske for din regning.

Og hvad er det konkret du mener er noget fis, i det jeg har skrevet??

Hvad hjælper det dig at der står Koumansetta hectori - Hectors kutling på prislisten, hvis du ikke aner hvordan fisken ser ud??
Heldigvis er det ikke ret mange saltvandsfisk der har fået et tåbeligt dansk navn hæftet på sig.
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Svar på pederrevnørd indlæg.

Det kan godt være du har fået en god rådgivning hos din lokale forhandler men sker der en smutter med en kunde er det den man altid husker.
Så det kan kun gøres mere klart at man selv bør sætte sig ind i tingene.

Der ligger flere tråde her inde hvis du er i tivel om dårlig rådgivning fra div forhandlere.

PS. du skal ikke føle dig truffet. Tror nemlig du kan finde en historie omkring alle forhandlere i DK...haha
Det er selvfølig ikke køberen der er noget i galt med. :T :T

Steen
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Indlæg af pederrevnørd »

Steen :-)

Jeg taler om samtlige butikker - ikke min personlige favorit. Alle forhandlere vil tjene mere ved god rådgivning - også selvom det betyder mindre salg idag, så er det den rette vej at gå.

Tænk langsigtet - er mit budskab til både kunde og forhandler
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af Birkefeldt »

Det med at sætte billede på prislisterne bruger de faktisk i Farmland Randers. Dog kun på de mest almindelige fisk og få udvalgte. Derudover også en kort beskrivelse af arten så vidt jeg husker. Det gør det da lidt lettere for en nybegynder.

spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Birkefeldt skrev:Det med at sætte billede på prislisterne bruger de faktisk i Farmland Randers. Dog kun på de mest almindelige fisk og få udvalgte. Derudover også en kort beskrivelse af arten så vidt jeg husker. Det gør det da lidt lettere for en nybegynder.
Tror desværre ikke der er tid til den slags hos alle forhandlere da de rimlig tit får vare hjem samt et varieret udvalg.
Oplevere man de samme vare på hylderne hos en forhandler vare det nok ikke længe før kræsene kunder de søger andre græs gange.

Steen
malawicarsten
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
16
Postnummer: 9260 Gistrup
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Indlæg af malawicarsten »

spdiving skrev:
Birkefeldt skrev:Det med at sætte billede på prislisterne bruger de faktisk i Farmland Randers. Dog kun på de mest almindelige fisk og få udvalgte. Derudover også en kort beskrivelse af arten så vidt jeg husker. Det gør det da lidt lettere for en nybegynder.
Tror desværre ikke der er tid til den slags hos alle forhandlere da de rimlig tit får vare hjem samt et varieret udvalg.
Oplevere man de samme vare på hylderne hos en forhandler vare det nok ikke længe før kræsene kunder de søger andre græs gange.

Steen
Der er faktisk endnu et par nye love på vej mht hold af dyr.
Sælger man levende dyr skal der altid medfølge en brugsvejledning (!) hvor der f.eks står hvor meget plads de skal have, hvad de spiser , forventet levealder og de mest almindelige sygdomme samt hvorledes de helbredes.
Den sidste der er da rigtig "flot" eftersom alt medicin er blevet ulovligt at sælge om man er forretning eller dyrlæge :devilish: :angry:

Den anden er forbud mod hold af eksotiske dyr... Dvs alle fisk, krybdyr,fugle, mange racekatte, hamstre osv osv.
Umiddelbart virker det som om det er alle dyr som ikke forekommer naturligt i pågældende land som bliver forbudt..
I tyskland samler de allerede underskrifter ind imod den lov!
http://www.aqua-szene.de/2012/02/exoten ... rzeichnen/
http://www.malawicarsten.dk ® - Nordjyllands saltvandsmekka #1
Nordjyllands bedste udvalg i saltvand
Brugeravatar
skod
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
16
Postnummer: 9440 Aabybro
Geografisk sted: Birkelse, Aabybro
Kontakt:

Indlæg af skod »

Det er da forhåbentligt løgn Carsten. Er der dansk lovforslag fremsat?
Mvh. Gert Skjølstrup
Læs mere på min blok: http://www.gteck.dk/#home
malawicarsten
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
16
Postnummer: 9260 Gistrup
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Indlæg af malawicarsten »

Desværre ikke Gert

Den med pasningsvejledningen er her:
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0 ... ?id=134261

Kan ikke lige finde den anden med eksotiske dyr..
http://www.malawicarsten.dk ® - Nordjyllands saltvandsmekka #1
Nordjyllands bedste udvalg i saltvand
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Nicki Henriksen »

Så kommer der vel også snart garanti på dyrene og de skal sendes til rep. Imens man får en låne osv
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af Birkefeldt »

spdiving skrev:

Steen
De har heller ikke beskrivelse og billeder af alle fisk, men bare de mest almindelige som klovnfisk, paletkirug osv. :y Og det er så på laminerede ark, med én art på hver, som man kan bladre igennem. Pris er så vidt jeg husker skrevet med tusch på arkene (lagde ikke mærke til om det var med whiteboard tusch så man kan justere prisen fra sending til sending, men ellers var det da en idé?). Hvis man kombinerer dette med en alm prisliste på de mere eksotiske fisk, så er man kommet et godt stykke af vejen for at gøre det mere overskueligt for kunderne synes jeg...

Brugeravatar
crazy seahorse
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Birkefeldt skrev:
spdiving skrev:

Steen
De har heller ikke beskrivelse og billeder af alle fisk, men bare de mest almindelige som klovnfisk, paletkirug osv. :y Og det er så på laminerede ark, med én art på hver, som man kan bladre igennem. Pris er så vidt jeg husker skrevet med tusch på arkene (lagde ikke mærke til om det var med whiteboard tusch så man kan justere prisen fra sending til sending, men ellers var det da en idé?). Hvis man kombinerer dette med en alm prisliste på de mere eksotiske fisk, så er man kommet et godt stykke af vejen for at gøre det mere overskueligt for kunderne synes jeg...
Der faktisk en forretning her i Kbh. der har billeder og navne med en kort beskrivelse på stort set samtlige arter i alle akvarier. Men det er kun ferskvand :( .
Det er ganske omfattende. Men de er også en del medarbejdere. Jeg tror ikke at der er nok omsætning i saltvand til at bære det.
Så enten må man affinde sig med at det er som det er nu ( og det er jo gået indtil nu, der er jo ingen der er ikke har fået de fisk eller koraller de havde kig på pga mgl skiltning), eller også kan man få nogle flotte forretninger med skilte på alt og priser der er så høje, så det kan være ligegyldigt med prisskilte. Vi har ikke råd til dem alligevel så.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
crazy seahorse
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Carsten skrev:
lam skrev:
Der er en ting jeg undrer mig ganske meget over med dig.
Du har kun været her på forummet i meget kort tid, og kun lavet få indlæg, men langt de fleste har været med en eller anden form for brok.

Idag hvor vi har internettet, er det ikke noget problem at finde de oplysninger om de forskellige fisk og koraller.
Du kan gå ned til en butik og få nogle navne, og så tage hjem og undersøge sagen langt lettere end da jeg startede.
Men du har jo malet dig lidt op i krogen, ved at du ikke vil komme de steder hvor der ikke står navne og priser på akvarierne.
Det vil jo sige at du ikke kan komme nogen af stederne i København.

Hvis det er din opfattelse af at jeg skræmmer nogen væk, så er det helt din opfattelse, og står ganske for din regning.

Og hvad er det konkret du mener er noget fis, i det jeg har skrevet??

Hvad hjælper det dig at der står Koumansetta hectori - Hectors kutling på prislisten, hvis du ikke aner hvordan fisken ser ud??
Heldigvis er det ikke ret mange saltvandsfisk der har fået et tåbeligt dansk navn hæftet på sig.
Jeg vil give dig ret Carsten omkring det med det unge (ja, jeg antager at han er ung) menneske. Det er ikke særlig konstruktivt det der kommer og det fører os ingen steder hen.
Men man må da sige at det har afstedkommet en mængde kommentarer, men har det ført os videre? Næppe.
Jeg har intet imod brok, det kan være befordrene for mange ting. Men brok for brokkens skyld, det er altså tidsspilde.

Erik

Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af Birkefeldt »

crazy seahorse skrev:
Birkefeldt skrev:
spdiving skrev:

Steen
Der faktisk en forretning her i Kbh. der har billeder og navne med en kort beskrivelse på stort set samtlige arter i alle akvarier. Men det er kun ferskvand :( .
Det er ganske omfattende. Men de er også en del medarbejdere. Jeg tror ikke at der er nok omsætning i saltvand til at bære det.
Så enten må man affinde sig med at det er som det er nu ( og det er jo gået indtil nu, der er jo ingen der er ikke har fået de fisk eller koraller de havde kig på pga mgl skiltning), eller også kan man få nogle flotte forretninger med skilte på alt og priser der er så høje, så det kan være ligegyldigt med prisskilte. Vi har ikke råd til dem alligevel så.

Erik
Jeg er egentlig enig og kan godt se din pointe - hvis forslaget gik på at lave skilte af alle arter. Men det er ikke det jeg mener. Jeg mener hvis man laver skilte på fx de 15 mest gængse arter og genbruger dem, fordi det er arter man som oftest har i butikken, så vil det stort set være en engangs indsats at lave de skilte. Fx klovnfisk, chromis, hugo, blå damsel, palet kirug, gul kirug osv. Altså bare de mest gængse. Derudover vil det være rart med en prisliste som ligger tilgængelig på alle fisk, dog ikke med billeder og beskrivelse, men bare med pris. Man har vel en bestillingsliste man kan printe ud og så skrive priserne ud for hver art, med kuglepen. Det gør de fx i Bonnie Viborg. Tror ikke den forholdsvise korte tid det tager, ændre priserne på fiskene. Ser det mere som en lille service der blandt andre ting er med til at højne oplevelsen i butikken. Og man kan jo godt gøre det inden man modtager sendingen, da jeg godt kan forstå at man ikke kan nå det samme dag som de pakker ud. Men det er selvfølgelig lettere sagt end gjort, men mener ikke det er så uoverskueligt som det bliver gjort til - nogen gør det jo allerede :wink:
Men dermed ikke sagt at jeg ikke kommer i butikker der gør det anderledes, det er blot et forslag til små tiltag, som jeg synes vil være en forbedring. Og at bedømme ud fra denne tråd er der tilsyneladende flere der gerne vil have priser fremme i butikken. Og dem der ikke har behov for priser behøver jo ikke kigge på dem :T :Peace:

Kenneth

Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V

Indlæg af Bingocaller »

Planteimporten har altid en prisliste med billeder på deres hjemmeside - at den så sjældent er opdateret er så noget andet

Nils i klovnen plejer at have billeder hængende med de mest gængse fisk med pris på samt en prisliste total liggende på bordet
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af Birkefeldt »

Bingocaller skrev:Planteimporten har altid en prisliste med billeder på deres hjemmeside - at den så sjældent er opdateret er så noget andet

Nils i klovnen plejer at have billeder hængende med de mest gængse fisk med pris på samt en prisliste total liggende på bordet
Det lyder jo super! Det er præcis det mit forslag går på... :y

Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"