men så sad jeg og lavede lys i skabet over sumpen her til aften

Har i lyset til at køre hele døgnet over jeres sump eller hvor længe har i det tænt om dagen ?
jeg fylder min sump op med Ls og en gang Alger + lidt sand i bunden under mine Alger

Det er for at holde en så stabil pH-værdi som muligtaamann skrev:Jeg har det kørende når det lyset over tanken er slukket, kan ikke huske hvorfor men læste engang nogle kloge ord om det herinde et sted.
altså man har jo kun lys 24-7 hvis man har en alge man vil ha til at groNielsen'sbilplejeAalborg skrev:ok altså det vil sige i har lys over jeres sump om natten eller ?
jeg syntes bare jeg har læst mig frem et sted en gang for længe siden da jeg sidst kørte med sump hvis den var mørklagt ville man få flere pods men jeg kan godt se så vil mine alger ikk gro![]()
men har i pods i kan se i jeres sump eller ?
Er det noget der kommer når man er over de 30 mit grimme fjæs hahha tillykke med fødselsdagenwondersurfer skrev:altså man har jo kun lys 24-7 hvis man har en alge man vil ha til at groNielsen'sbilplejeAalborg skrev:ok altså det vil sige i har lys over jeres sump om natten eller ?
jeg syntes bare jeg har læst mig frem et sted en gang for længe siden da jeg sidst kørte med sump hvis den var mørklagt ville man få flere pods men jeg kan godt se så vil mine alger ikk gro![]()
men har i pods i kan se i jeres sump eller ?
jeg har ikke alger i sumpen så der er kun tændt når jeg stikker mit grimme fjæs ned under tanken