Hold lige lidt øje med din nye Acan - tror du kan smelte den med sådan en placering lige under din ene lampe....
Hold op hvor er du i gang med at shoppe koraller
Der sker lidt ja Vil også have den længere ned, men skal li finde ud af hvor jeg sys der er plads, er nemlig en rimlig stor sten
Nicki Henriksen skrev:Fede loboer, men pas på, alle de LPS behøver slet ikke så meget lys.. Mine led lamper er skruet kraftigt ned for ikke a smelte mine Koraller..
Har også flyttet den ene en del længere ned da den blev lidt lyd i det, så den nye er også kommet ned i ca samme højde, men må li se tiden an om den skal endnu længere ned
Hr. Jørgensen skrev:Der kom lige lidt flere fisk, koraller og en enkelt anemone i idag. Derfor slukkede jeg cirkulationspumperne i 2 to timer så der var ro i akvariet.
Da Jeg skulle tænde for dem igen nåede jeg heldigvis lige at se, at min hugo havde fundet sig en ny hule:
20120311_181655.jpg
Det kunne da godt have blevet en lille masakre... Men den kom ud og pumperne kom igang igen
Hæ Hæ fed billed af din Hugo
ang din balje så ser det gennem tænkt ud til mindste detalje ..super God still Ren akvarie
og ikk mindst med en del lækre sager i
Det er egentligt begrænset. Fylder nok ca. 5 liter på i ugen så er vist meget rimeligt i forhold til størrelsen. Nu varmer LED lamper jo heller kik helt så meget som HQI
Det ser rigtigt godt ud vi bruger lidt af den samme teknik. Jeg bruger dog en Tunze returpumpe som jeg er lidt træt af pga. resonans og vibrationsstøj. Så hvordan køre din Marine retur pumpe? er den lydløs
Det ser rigtigt godt ud vi bruger lidt af den samme teknik. Jeg bruger dog en Tunze returpumpe som jeg er lidt træt af pga. resonans og vibrationsstøj. Så hvordan køre din Marine retur pumpe? er den lydløs
Tak
Skal være ærlig og sige at Jeg har skiftet den ud med en Hydor Seltz pumpe. Den er også lydløs sys jeg. Den eneste grund til at Jeg ikke køre med Red Devil'en som retur mere er simpelthen fordi jeg synes den kørte for meget vand igennem. Det er jo en 3000 liter pumpe, og den fra Hydor er en 1200 liter
Dog har jeg koblet pumpen til min UV istedet og det klarer den kanont, den siger intet. Min sump står dog også på en flamingo plade, så kan ikke garantere det er det samme uden
Det er et enormt flot setup du har fået lavet dig der! Jeg stiler mod et lignende setup, dog som rumdeler lidt ud i fremtiden
Glæder mig til at se mere til dit akvarie i fremtiden
Ondemand skrev:Det er et enormt flot setup du har fået lavet dig der! Jeg stiler mod et lignende setup, dog som rumdeler lidt ud i fremtiden
Tak tak
Vil helt sikkert anbefale dig Weiss glass hvis du skal bruge den som rumdeler, det er bedst hvis man skal se igennem
Ondemand skrev:Det er et enormt flot setup du har fået lavet dig der! Jeg stiler mod et lignende setup, dog som rumdeler lidt ud i fremtiden
Tak tak
Vil helt sikkert anbefale dig Weiss glass hvis du skal bruge den som rumdeler, det er bedst hvis man skal se igennem
Ja det havde jeg også tænkt mig er der Weiss glas i sådan et Mark akvarie?
Tak tak
Ja det havde jeg også tænkt mig er der Weiss glas i sådan et Mark akvarie?
Nej, synes og heller ikke det er nødvendigt nede i den glastykkelse, men jo tykkere jo mørkere bliver glasset. Og skal man se igennem så kan man tydeligt se forskel på alm. glas og weiss glas
Det vil jeg lige huske når jeg engang skal til at bestille et akvarie.
Ved du forresten hvordan åbningstiderne i AquaStyle er? synes ikke jeg kan se det på deres hjemmeside
pederrevnørd skrev:Perfekt, jeg læste hans indlæg som om det var et skab fra IKEA
Han refererede blot til at det er saml-selv, som møbler fra IKEA
Haha, der er en verden til forskel
Du må ha' dine skolepenge tilbage..
Jeg tror iøvrigt ikke den afstiver gør hverken fra eller til, da akv. kun støtter på ydersiderne, de tykke plader, og bunden af akv. ligger i alu rammer...
pederrevnørd skrev:Perfekt, jeg læste hans indlæg som om det var et skab fra IKEA
Han refererede blot til at det er saml-selv, som møbler fra IKEA
Haha, der er en verden til forskel
Du må ha' dine skolepenge tilbage..
Jeg tror iøvrigt ikke den afstiver gør hverken fra eller til, da akv. kun støtter på ydersiderne, de tykke plader, og bunden af akv. ligger i alu rammer...
He... Enig, men har et tyndt lag flamingo under akvariet, så afstiveren er der en grund til. Stoler ikke på den tynde plade der er der originalt