Peder gider du evt. hvis muligt, at vise/beskrive kvaliteten dag/nat. Jeg syntes specielt night vision på mange kameraer bliver lidt grovkornet plus hvordan virker zoom?
Håber du snart får det op at køre
PFT
Det udendørs kamera fungerer fint, og det er tydeligt for en uindbuden gæst at der er kamera - om natten lyser det rødt fra sine ir dioder.
Jeg modtager så mail med billeder når der er bevægelse. Cam kan indstilles således at det ikke er så følsomt, således at der ikke sker noget ved blade etc.
Både billeder og video fungerer fint - både dag og nat.
Kamera 2)
Det er så det der gør at jeg kan gå på udefra og se på min balje - perfekt når man er ude og rejse.
Dette kamera har blot slet ikke den kvalitet og opløsning som jeg havde regnet med, og der mangler især en zoom funktion.
Når jeg har fået oprettet lidt andre brugere end admin, så linker jeg til det herinde - så kan i selv se kvaliteten.
Nu kostede det indendørs kamera os kun 1/3 af det udendørs - så det skal nok opgraderes.
Fælles for begge kameraer er at de tog tid at indstallere, pga ip adresser, yousee, webmail, dyndns etc tc.
Jeg købte dem pga af baljen - og det er ikke helt lykkedes - til gengæld er jeg rigtig glad for at jeg ved hvem dem har været på min grund, og det giver mig en god tryghed:-)
dernæst har jeg ændret ip til fra 192.168.1.239 til 192.168.1.xxx da det passer bedre i "mit system".
der er lavet wep kryptering samt kode.
efterfølgende er den rebootet og jeg kan også fint logge på med kabel fra pc, men den "search software" der er med, kan ikek finde kameraet via wireless , når kablet un-plugges...
telefonen har jeg installeret telvis app på, og har indtaster ip, bruger+password , alias osv.. og dne logger tilsyneladende fint på, og jeg får skærmbilledet frem med de 4 pile, til at dreje kameraet med, men der er ikke billede på ... og kameraet reagerer ikke på telefonen...
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...