Marco R skrev:Det var så lidt til jer begge![]()
Det akvarie bliver godt nok ikke grimmere for hver opdatering - flot arbejde og billeder
Jo tak..

Marco R skrev:Det var så lidt til jer begge![]()
Det akvarie bliver godt nok ikke grimmere for hver opdatering - flot arbejde og billeder
Haha, ja det skal jeg love for. Var selv i Klovbfisken, Planteimporten og DecOcean. Fik dog ikke købt noget, da jeg lige har fyldt lidt nye SPS og LPS ikenneth olsen skrev:JO tak! Yeps.. fik da købt et par små ting.. haha... man står jo altid og mangler lidt....!
Så må jeg lige forbi din tråd og seMoente skrev:Der er lidt billeder, men ikke nye efter jeg har rykket lidt rundt på nogle SPS'er
palamo123 skrev:Rigtig flot akvarie. Kan du godt klare dig med den mængde cirkulation?
Bingocaller skrev:Hva Kenneth - hvotnår kommer dig og storm på besøg til pils på eriksgade?
Selvom du ikke har et RSM Tobias er du mere end velkommen også! Torsdag kl 18Moente skrev:Vesterbro RSM klub
Haha ja., men andre " Ikke RSM ejere" er velkommenMoente skrev:Vesterbro RSM klub
Ja, de hygger vist meget godt.. kan være de prøver at varme hinanden her i det kolde vinter halvår!Birkefeldt skrev:Hehe, det ser hyggeligt ud! Godt billede...
Det er måske derfor deres mundviger vender nedad....Birkefeldt skrev:Ja det ligner de synes at du er lidt nærig med varmelegemet
Nicki Henriksen skrev:Haha, fedt billeder.. Hvilket fisk er det?