Alt held og lykke fremover her fra.
Ja, det er rigtig trist. Udover at det er skidt med forretningen, så er det trist for Thomas.Macdoo skrev:Øv. Her er man ved at starte op og så kommer der sådan en besked fra Thomas. Surt at han har valgt at stoppe.![]()
Alt held og lykke fremover her fra.
Ah selvom DecOcean gør det godt, tror jeg Klovnfisken kommer til at opleve en stigning i antal kunder... både fordi der er en butik mindre, men også fordi han har overtaget Thomas' leverandøraftaler.Carsten skrev: Og så må vi jo konstatere at der er en forhandler i Rødovre der stort set har fået eneforhandlingen af saltvandudstyr og fisk på Sjælland
det ret ærgeligt, specielt set i lyset af du lige har bygget din nye butik op...Saltvand skrev:Hej alle sammen.
Tak for de pæne ord.
Jo jeg skal nok være lidt her på SF og på min mail, til tider vil jeg nok også hjælpe inde i klovnfisken. Mange spørger hva jeg så skal lave?
De næste måneder skal jeg lave et stort akvarium i nord jylland sammen med en kollega, men herefter er jeg ledig. Men jeg vil bare gerne væk fra at være selvstændig og jeg vil gerne væk fra butiks arbejdstider. Normalt arbejder jeg mandag til lørdag, plus det løse, og det hænger ikke sammen med at ha 2 små cool drenge og en kone, så jeg skal sgu hygge med dem nu.
Måske du bare skulle holde det for dig selv? Af respekt for os andre, der synes det er trist, og ikke mindst af respekt for Thomas. Det er sgu dårlig stil.Fiskeben skrev:Jeg tror ikke det er alle der er kede af han lukker jeg syntes det skal "fejres"
+1 MoenteMoente skrev:Måske du bare skulle holde det for dig selv? Af respekt for os andre, der synes det er trist, og ikke mindst af respekt for Thomas. Det er sgu dårlig stil.Fiskeben skrev:Jeg tror ikke det er alle der er kede af han lukker jeg syntes det skal "fejres"
Kewin skrev:Ah selvom DecOcean gør det godt, tror jeg Klovnfisken kommer til at opleve en stigning i antal kunder... både fordi der er en butik mindre, men også fordi han har overtaget Thomas' leverandøraftaler.Carsten skrev: Og så må vi jo konstatere at der er en forhandler i Rødovre der stort set har fået eneforhandlingen af saltvandudstyr og fisk på Sjælland
Tillykke med dit indlæg nummer 10. 10 indlæg, hvor du ikke har gjort andet end at prikke til folk og være direkte provokerende og flabet over for andre. Måske du skulle finde på noget andet at bruge dine kræfter på?Fiskeben skrev:Der er nok en grund til at jeg skriver mit indlæg som jeg gør ok
HØRTMoente skrev:Tillykke med dit indlæg nummer 10. 10 indlæg, hvor du ikke har gjort andet end at prikke til folk og være direkte provokerende og flabet over for andre. Måske du skulle finde på noget andet at bruge dine kræfter på?Fiskeben skrev:Der er nok en grund til at jeg skriver mit indlæg som jeg gør ok
+1 igen du ruller med klatten moenteMoente skrev:Tillykke med dit indlæg nummer 10. 10 indlæg, hvor du ikke har gjort andet end at prikke til folk og være direkte provokerende og flabet over for andre. Måske du skulle finde på noget andet at bruge dine kræfter på?Fiskeben skrev:Der er nok en grund til at jeg skriver mit indlæg som jeg gør ok
Arh, come on - kan du ikke løfte sløret for det projekt?Saltvand skrev:Igen tak for alle indlægene, selv fiskebenMan kan ikke tilpasse alle, så måske er fiskeben en af mine uheldige sager, sager som sikkert alle har været igennem i ny og næ, ellers han er udsat for historier, dem som der er så mange af i branchen.
Til Jimmi og Helle, plus unger. Håber du blev glad for det nye akvarium, smid mig lige et billed til mit billedarkiv, og tak for de pæne ord.
Til matias. Ked af det med gavekortet, send mig en pb, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig, så det hele ikke går tabt.
Er der andre som har mindre tilgodehavende, så skal jeg prøve at hjælpe, men kan ikke love noget.
Er der ikke en som kan bruge et 1050 liters akvarium med møbel og sump, det er 210 x 70 x 70 cm. med overløb. møblet er hvidt autolarkeret fra Aquariengeis, super lækkert. det kan hentes inden weekenden for 5000 kr. Nyprisne var 34.000 kr.![]()
Har også et rundt akvarium på små 1000 liter som kan hentes for 3000 kr.