AaaaaaaaaRrrrrrrrrrrrrrrrererrrdrrrr!!!!!!!!!!

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
reefadk
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions: 0
13
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2011

AaaaaaaaaRrrrrrrrrrrrrrrrererrrdrrrr!!!!!!!!!!

Indlæg af reefadk »

Skal lige af med lidt damp ....

Min overbo væltede da hun vaskede gulv for ca 2 måneder siden gulvspanden og vi fik lidt vand (langsom dum kælling) ned af væggen hun hvilket jeg let kunne tørre af ikke noget problem . Hun meldte det til ejendoms bestyreren da hun var bange for fugt skade . Forståeligt nok da vores lister i vores lejligheder ikk er særlig godt lavet (ca 2-3 mm mellem liste og gulv) vi fik besked om der ville komme en tømre og kigge på vores loft . Han kom idag og af en eller anden grund har han haft åbnet vores paket gulv lige deromkring hvor vandet har været på væggen . Det er jo i sig selv fint nok han er grundig men han har ikke kunne lave det pænt så ejendomsbestyreren vil have gulvet lakkeret i hele stuen det betyder stuen skal ryddes . Så nu kan jeg pille mit 735 liter ned for at sætte det op igen fik det op i lørdags da min gamle tank have slået en flig af ved en samling i nederste hjørne så turde ikk have vand i det flyttede alt i nat blev færdig kl 4 i morges ca.. Har dog forklaret de ikk får lov at lave en skid før om tidligst en uge da jeg ikk vil stresse mine dyr unødigt....

Pyyyyhhhh.... :devilish:
min balje.

viewtopic.php?f=93&t=49268&p=479525#p479525 flækket og under genopbyg

Nye drømmebalje med 3x 100whighpower led
viewtopic.php?f=94&t=50014
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: AaaaaaaaaRrrrrrrrrrrrrrrrererrrdrrrr!!!!!!!!!!

Indlæg af AndersGS »

reefadk skrev:Skal lige af med lidt damp ....

Min overbo væltede da hun vaskede gulv for ca 2 måneder siden gulvspanden og vi fik lidt vand (langsom dum kælling) ned af væggen hun hvilket jeg let kunne tørre af ikke noget problem . Hun meldte det til ejendoms bestyreren da hun var bange for fugt skade . Forståeligt nok da vores lister i vores lejligheder ikk er særlig godt lavet (ca 2-3 mm mellem liste og gulv) vi fik besked om der ville komme en tømre og kigge på vores loft . Han kom idag og af en eller anden grund har han haft åbnet vores paket gulv lige deromkring hvor vandet har været på væggen . Det er jo i sig selv fint nok han er grundig men han har ikke kunne lave det pænt så ejendomsbestyreren vil have gulvet lakkeret i hele stuen det betyder stuen skal ryddes . Så nu kan jeg pille mit 735 liter ned for at sætte det op igen fik det op i lørdags da min gamle tank have slået en flig af ved en samling i nederste hjørne så turde ikk have vand i det flyttede alt i nat blev færdig kl 4 i morges ca.. Har dog forklaret de ikk får lov at lave en skid før om tidligst en uge da jeg ikk vil stresse mine dyr unødigt....

Pyyyyhhhh.... :devilish:
Hehe.. Det kunne være værre..! Mener der var en bruger herinde der blev bedt om at pille sit 1200 L akvarium ned, efter viceværten opdagede det.. Ærgerligt ærgerligt :devilish:
reefadk
Dværg kejser
Dværg kejser
13

Indlæg af reefadk »

Jamen helt seriøst hvor uhældig må man være på en uge :-/
min balje.

Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Indlæg af Helena »

Jeg ville nok ikke bruge mine penge på lotto i denne uge :wink: Surt!!!!!
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
MSN8200
Foxface
Foxface
15
Postnummer: 8200 Århus N
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Århus N

Indlæg af MSN8200 »

Øv øv :-(
Venlig hilsen
Martin - Århus N
Billede
180 liter nedlagt
reefadk
Dværg kejser
Dværg kejser
13

Indlæg af reefadk »

Meget jeg er helt ude i og bestikke gulvmanden til og holde kæft med at han ikke har været under akvariet og så skynde mig og beklæde porsabordet så bestyreren ikk kan se han ikk har været der :lipssealed:
min balje.

Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Indlæg af PederP »

Sur r.. Det håber jeg virkelig du kan undgå.

Kunne du ikke prøve at opsøge udlejeren igen - face to face, og prøve meget diplomatisk at forslå at du sørger for at skaden bliver forseglet midlertidigt for din regning, og så bliver forsikringsummen gemt til din fraflytning. Evt. kunne du jo også tilbyde et dokument hvor du påtog dig en mulig prisforskel fra det tilbud han har fået nu.
Man kan tit nå langt med en god snak.

mvh.
Peder
Schwensen
Rev haj
Rev haj
Reactions: 2
16
Postnummer: 4293 Dianalund
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Schwensen »

Du er godt nok uheldig. Håber du får styr på det, så vi kan få set nogle billeder af det hele :)
Brugeravatar
clb
Grøn Chromis
Grøn Chromis
13
Postnummer: 4970 Rødby
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af clb »

Hvis du kan få trumfet noget igennem i stil med hva Peder skriver, altså en midlertidig udbedring, vil jeg meget gerne hjælpe dig.
Har en lille gulvbiks med afslibning og alt hva der har med gulv at gøre,,har lavet gulve i over 20 år. :h
Mvh.
Christian og Winnie
reefadk
Dværg kejser
Dværg kejser
13

Indlæg af reefadk »

clb skrev:Hvis du kan få trumfet noget igennem i stil med hva Peder skriver, altså en midlertidig udbedring, vil jeg meget gerne hjælpe dig.
Har en lille gulvbiks med afslibning og alt hva der har med gulv at gøre,,har lavet gulve i over 20 år. :h
Jeg ser lige hvad ugen bringer tømrer kommer igen imorgen fordi han heller ikke lige fik sat listen på igen efter sig og så skal jeg lige have en snak med ham for han er sku ikk kvalificeret til gulvarbejde jeg har lige rettet hans skæve paket gulv og jeg er mekanikker :D
min balje.

Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"