Hej sf. Var så smart at slette mine pm hvor martins adresse var imellem. Hvis en af jer har den må i meget gerne sende den over pm. Det lader til jeg ikke ser de 700 han skylder mig før jeg afsender div kvitteringer på en skummer og retur han har købt hvilket ikke var aftalen jeg skulle sende før jeg fik mine penge.
Jesper kristensen..
den besked kom jeg ind til idag, så vil gerne sige til mig eget forsvar, at jeg havde bedt om den kvittering allerede inden jeg købte skummeren, da der stadig var garanti på. og jesper havde aldrig spurgt efter min adresse personligt. også finder jeg så ud af at der en anden der sendt min adresse til ham. også er der jeg spørger om det kan være rimligt, at på et forum hvor folk, sælger og bytter ting. ikke kan have deres privatliv i fred?. fordi som der var blevet skrevet før havde vi lavet en aftale om 500 kr da varmelegmet var knækket. og det for han selvfølgelig igen. men jeg vil meget gerne bede den person som har været så utilfreds med mig og bare givet min adresse ud. uden at høre min version af tingene. og hvis der så er flere folk der er sure på mig. beklager jeg det da virkeligt. for er ved at være godt sur og træt, af at blive hængt ud på den måde. og håber da vedkomne der har givet min adresse ud vil skrive til mig på pb.. for kunne godt tænke mig at høre hvorfor det er okay. fordi så vidt jeg ved er der da flere folk der har købt af mig og været tilfredse. og jeg har aldrig haft til hensigt at snyde nogen. mvh martin
for dårligt..
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
Re: for dårligt..
Martin, det sgu en kedelig sag
håber i får den afsluttet i ro og mag og i god stil....
at en sender adressen til jesper syntes jeg er okay just in case
hvis i laver en aftale får han jo ikke brug for den
håber i får den afsluttet i ro og mag og i god stil....
at en sender adressen til jesper syntes jeg er okay just in case
hvis i laver en aftale får han jo ikke brug for den
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 8660 Skanderborg
- Saltvand siden?: 2004
synes bare man skal starte med at spørge personen om det er okay. har bedt jesper om at komme personligt, da jeg vil snak med ham,da ikke jeg syntes han selv har været helt ærlig i denne sag. også han kan få sine penge og varmelegme. og jeg får min kvittering. ellers kører jeg op til ham. men det bliver må vi jo finde ud af. jeg har sendt ham en pb..
- Hr. Jørgensen
- Kejser fisk
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Esbjerg
Sys nu det mest irreterende ved den her sag er at I ikke bare kan få den afsluttet... Betal hvad du skylder for de varer du nu engang har fået... Så behøver vi ikke fylde forummet med ligegyldigheder
Held og lykke med situationen 

[center]viewtopic.php?f=93&t=46618
Akvastabil Mark II 360l:
112l sump:
Akvastabil Mark II 360l:
- 2 Ecotech Radion XR30W - 2 Ecotech MP40WES
112l sump:
- MS Red Devil RDC-1600 skummer - Hydor Seltz L30 Returpumpe
APS UV-C 36W + MS Red Devil D3000 pumpe - Eheim Jaeger 3615
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
^ +1
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Synes, at I skal tage den over PB istedet for I involerer hele forum, som er blevet skrevet til jer begge.
Lukker tråden nu.
Mvh.
Marco R
(Moderator)
Lukker tråden nu.
Mvh.
Marco R
(Moderator)
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]