Hej
Efter 3½ uges ferie med pasning af ikke saltakvarister som ellers har fået en skriftlig anvisning, kan man se at det ikke er optimalt.
Det er jo vigtig med en god balance og det kunne derfor være en fordel at kunne oprette en feriepasningliste hvor man kunne tilmelde sig udfra geografisk placering.
Man kunne så lave folk selv aftale nærmere.
Jeg tror et trænet saltvand øje hurtigt kan checke og lave det nødvendige vedligehold og fodring for at akvariet holde sig rimeligt i form til man vender hjem.
Ferieafløsning.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ametystvej 33
Ferieafløsning.
Med venlig hilsen
Claus Schultz
400 l. Tunze 6000 med singlecont. Eheim 1060 til Titan 1500 køler på loft,
Deltec returpumpe, Vecton 15 w. uv, 60 l todelt sump,2x 250 w hqi 2x24 w.blå lysstofrør
Claus Schultz
400 l. Tunze 6000 med singlecont. Eheim 1060 til Titan 1500 køler på loft,
Deltec returpumpe, Vecton 15 w. uv, 60 l todelt sump,2x 250 w hqi 2x24 w.blå lysstofrør
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Ideen er god, men desværre tror jeg bare ikke kan lade sig gøre.
Dertil er vi for få, og alt for spredt i landet. Tvivler på at der er ret mange der gider køre 50-100 kilometer, 1-2 gange om ugen for at passe en andens akvarie.
Jeg har med held haft vores daværende vicevært til at kigge efter mine akvarier, og det tiltrods for at han kun havde et akvarie med nogle gyppier og lign.
Klart at der var et par ting som skulle checkes op bagefter, f.eks så var vandtanken med ferskvand løbet tør, og sumpen havde ikke ret meget vand mere, men det var også det eneste der var "galt".
Om jeg blot har været heldig og du uheldig skal jeg ikke kunne sige.
Dertil er vi for få, og alt for spredt i landet. Tvivler på at der er ret mange der gider køre 50-100 kilometer, 1-2 gange om ugen for at passe en andens akvarie.
Jeg har med held haft vores daværende vicevært til at kigge efter mine akvarier, og det tiltrods for at han kun havde et akvarie med nogle gyppier og lign.
Klart at der var et par ting som skulle checkes op bagefter, f.eks så var vandtanken med ferskvand løbet tør, og sumpen havde ikke ret meget vand mere, men det var også det eneste der var "galt".
Om jeg blot har været heldig og du uheldig skal jeg ikke kunne sige.