Han har også en rød fungia. Meget sjældent de er til at opdrive.Schwensen skrev:Moby har sku en blå fungia til salg
Steen
Han har også en rød fungia. Meget sjældent de er til at opdrive.Schwensen skrev:Moby har sku en blå fungia til salg
Wow - sikken forskel!Raavig skrev:På opfordring fra flere har jeg valgt at ændre lidt i billederne![]()
Givet dem mere lys, og lavet farverne blive. Antallet har jeg også reduceret - håber det ok (de er på side 1)
Ja jeg måtte jo kalibere min skærm igenAndersGS skrev:Wow - sikken forskel!Raavig skrev:På opfordring fra flere har jeg valgt at ændre lidt i billederne![]()
Givet dem mere lys, og lavet farverne blive. Antallet har jeg også reduceret - håber det ok (de er på side 1)
Hej Christian.Raavig skrev:På opfordring fra flere har jeg valgt at ændre lidt i billederne![]()
Pygoplites diacanthusmartinknorr skrev:Hvad hedder den kejser på billede 5? Den er fanme flot