Sikke en butik!
- Bingomolly
- Klovnfisk
- Reactions: 0
- 13
- Postnummer: 4622 Havdrup
- Saltvand siden?: 2008
Re: Sikke en butik!
Hehe, så er det bar i gang om ombygning CarstenCarsten skrev:Fandt lige dette link:
http://www.meefisko.de/
Der har de danske forhandlere noget at se op til!!!

-
- Rev haj
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
ombygning??? Carsten oven over er ikke li med Carsten DecoceanBingomolly skrev:Hehe, så er det bar i gang om ombygning CarstenCarsten skrev:Fandt lige dette link:
http://www.meefisko.de/
Der har de danske forhandlere noget at se op til!!!
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- AndersGS
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Kontakt:
W O W !
Men på den anden side, så skal det jo også financieres med så fine faciliteter..
Men på den anden side, så skal det jo også financieres med så fine faciliteter..
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions: 1
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Super flot butik
Der er godt nok nogle forhandlere herhjemme som skal oppe sig i orden bare for at kunne nå denne butik til sokkerne. Alle saltvandsbutikker jeg har besøgt i DK ligner nærmest en losseplads (også i baglokalerne). Faktisk i en sådan grad at det faktisk er dicideret ulækkert, sørgeligt
...

Der er godt nok nogle forhandlere herhjemme som skal oppe sig i orden bare for at kunne nå denne butik til sokkerne. Alle saltvandsbutikker jeg har besøgt i DK ligner nærmest en losseplads (også i baglokalerne). Faktisk i en sådan grad at det faktisk er dicideret ulækkert, sørgeligt

- 8220
- Foxface
- 14
- Postnummer: 8220 Brabrand
- Saltvand siden?: 2010
Sikken en flot butik og sikke et udvalg de må have... Ærgeligt den ligger så lang herfra det ser eller ud til at være et besøg værd
Tak for linket Carsten
Er der flere flotte butikker i tyskland som denne?
Tak for linket Carsten
- røntved
- Rev haj
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
http://aquadesign.de/Aquarium-Terrarien ... .11.0.html
Den her har jeg været i nogle gange. Ejeren er dansk
Den her har jeg været i nogle gange. Ejeren er dansk
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Tja, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg har ikke løbet over dem.8220 skrev:Sikken en flot butik og sikke et udvalg de må have... Ærgeligt den ligger så lang herfra det ser eller ud til at være et besøg værd
Tak for linket Carsten
-
Kan sgu kun give Michael ret i at de danske forhandlere de burde stramme op.
Men lækker lille bix du faldt over, takker for linket.
Steen
Men lækker lille bix du faldt over, takker for linket.
Steen
- DKMcSalt
- Sommerfugl fisk
- 14
- Postnummer: 2720 Vanløse
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Vanløse
Holy cow!
75L. Aqua Medic Blenny Advanced, skummer opdateret til Tunze 9001, returpumpe erstattet af Tunse 6025, Tunze osomolator, Jebao RW-4
Afviklet:
125l Nano, 150W HQI, 2 X 15W T8, Tunze DOC 9010, Tunze Nano Stream 6025, Tunze returpumpe, Tunze Osomolator
Afviklet:
125l Nano, 150W HQI, 2 X 15W T8, Tunze DOC 9010, Tunze Nano Stream 6025, Tunze returpumpe, Tunze Osomolator
-
- Dværg kejser
- 15
- Postnummer: 2300 København S
Meget fint link Carsten, ligner nærmest et større zoologisk akvarie!
Men synes lige man skal tænke sig som inden man skyder løs med at de danske butikker bør stramme op! Jeg er overbevist om at samtlige danske butikker gerne ville have en butik som denne, men som med hele detailbrancen er det ikke noget man vælger.
Så, så længe vi køber vores ring fra websider fra en lille engrosgarage uden fysisk butik eller fra udenlandske butikker, skal vi nok ikke regne med at de danske butikker kommer til at se sådan ud, for der skal langes mere end et par testsæt og en klovnefisk over disken.
Men ingen tvivl meget flot og inspirerende! Må virkelig være en oplevelse!
Men synes lige man skal tænke sig som inden man skyder løs med at de danske butikker bør stramme op! Jeg er overbevist om at samtlige danske butikker gerne ville have en butik som denne, men som med hele detailbrancen er det ikke noget man vælger.
Så, så længe vi køber vores ring fra websider fra en lille engrosgarage uden fysisk butik eller fra udenlandske butikker, skal vi nok ikke regne med at de danske butikker kommer til at se sådan ud, for der skal langes mere end et par testsæt og en klovnefisk over disken.
Mit 170 liters: viewtopic.php?f=92&p=477364#p477364
- Carsten
- Rev haj
- 21
Det er der nok ingen der vil sige dig imod.romerlys skrev:Meget fint link Carsten, ligner nærmest et større zoologisk akvarie!
Men derfor behøver det ikke ligne en losseplads.
Selvom det ikke er en saltvandsbutik, så se den som Unimati (unimati.dk) har åbnet i Randers
Den som Tropeland er ved at stable på benene i Skanderborg ser også lovende ud.
Så det kan bestemt gøres.
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions: 340
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Ja man kan godt holde sin butik pæn og sine akvarier trimmede. Jeg vil sige at bonnie i Viborg altid har holdt stil på få kvm.
SPS : Stability provides succes
- AndersGS
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Kontakt:
Helt enig.. Absolut en kandidat til "Landets bedste dyrehandel". Har efterhånden været der en del gange og aldrig har deres salvandsafd. (indholdsmæssigt) set trist og træls ud. Det er noget af et resultat i sig selv! Og generelt er det en flot butik - de Akvastabil/Eldorado reoler er hammerflotte.nielsk skrev:Ja man kan godt holde sin butik pæn og sine akvarier trimmede. Jeg vil sige at bonnie i Viborg altid har holdt stil på få kvm.
.. og vigtigst af alt - han er til at handle med

Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
-
Jeg kan med sikkerhed nævne mindst 1 forhandler i KBH hvor der trænger til en kraftig oprydning både inde og særdeles ude.
Havde jeg været nabo til sådan forretning havde jeg sgu gået fuldstændig amok over rodet.
Så den med at de ingen penge har er langt ude en alm. sund fornuft siger vel også at en pæn forretning den tiltrækker kunder.
Steen
Havde jeg været nabo til sådan forretning havde jeg sgu gået fuldstændig amok over rodet.
Så den med at de ingen penge har er langt ude en alm. sund fornuft siger vel også at en pæn forretning den tiltrækker kunder.
Steen
- kenneth olsen
- Rev haj
- 21
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: KBH V
Ja for dælen..... det ser sku godt ud!
Jeg arbejde selv med butiksindretning/koncept til daglig - både support af salg og image. og skal da også være ærligt indrømme at der var da nogen steder inden for vores verden der godt kunne forbedre.
Generelt bruger mange af os en del penge på denne hobby - og kan da også godt se at det ikke er billigt at drive en butik der sælger saltvandsfisk, koraller og udstyr, men når det er sagt, så ville jeg mene at det ikke koster noget at rydde lidt op, rense ruderne, have fine skilte, gøre sandet rent og fjerne døde fisk fra akvarierne. Det kan da i hverfald ikke skræmme kunder væk, men ku jo være man kunne skaffe lidt nye. Jeg synes bestemt at en ren butik afspejler professionalitet.
Når man bruger så mange penge på en hobby, skal man også føle man får en god/spændende oplevelse når man handler. Synes godt at vi kan kalde vores hobby en smule eksklusiv, men der er ikke mange butikker der afspejler dette... men i dette tilfælle i linket øverest synes jeg at der er ramt plet.
- lækkert belysning
- Fine udstillinger af produkter ( læg lige mærke til de små indkøbskurve, lables på alle produkter vender samme vej etc. )
- Lækre lænestole man kan sidde i og snakke med personalet
- Personaletøj
- Bøger om saltvandsfisk
- Der er skabt et miljø hvor man har lyst til at gå på opdagelse i butikken.
- etc
Tør også æde min gamle hat på at i denne butik er konceptet udført ned til mindste detalje...og at udstillinger af produkter skiftes løbende og der ikke er alger på ruderne.
Ps: Er også ret sikker på at man heller ikke (når man lige har købt for 2000 kr fisk eller koraller ) skal betale 2 kr mere når man spør efter en pose!!!
Konkurrancen er hård mellem vores danske butikker, da vi er så få der har denne hobby.. og enig... opstramning ville ikke skade nogen steder.
Jeg arbejde selv med butiksindretning/koncept til daglig - både support af salg og image. og skal da også være ærligt indrømme at der var da nogen steder inden for vores verden der godt kunne forbedre.
Generelt bruger mange af os en del penge på denne hobby - og kan da også godt se at det ikke er billigt at drive en butik der sælger saltvandsfisk, koraller og udstyr, men når det er sagt, så ville jeg mene at det ikke koster noget at rydde lidt op, rense ruderne, have fine skilte, gøre sandet rent og fjerne døde fisk fra akvarierne. Det kan da i hverfald ikke skræmme kunder væk, men ku jo være man kunne skaffe lidt nye. Jeg synes bestemt at en ren butik afspejler professionalitet.
Når man bruger så mange penge på en hobby, skal man også føle man får en god/spændende oplevelse når man handler. Synes godt at vi kan kalde vores hobby en smule eksklusiv, men der er ikke mange butikker der afspejler dette... men i dette tilfælle i linket øverest synes jeg at der er ramt plet.

- lækkert belysning
- Fine udstillinger af produkter ( læg lige mærke til de små indkøbskurve, lables på alle produkter vender samme vej etc. )
- Lækre lænestole man kan sidde i og snakke med personalet
- Personaletøj
- Bøger om saltvandsfisk
- Der er skabt et miljø hvor man har lyst til at gå på opdagelse i butikken.
- etc
Tør også æde min gamle hat på at i denne butik er konceptet udført ned til mindste detalje...og at udstillinger af produkter skiftes løbende og der ikke er alger på ruderne.
Ps: Er også ret sikker på at man heller ikke (når man lige har købt for 2000 kr fisk eller koraller ) skal betale 2 kr mere når man spør efter en pose!!!
Konkurrancen er hård mellem vores danske butikker, da vi er så få der har denne hobby.. og enig... opstramning ville ikke skade nogen steder.

KORALREV PÅ ISTEDGADE
viewtopic.php?f=94&t=53436
- Birkefeldt
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Geografisk sted: Silkeborg
Er de ved at lave ny butik?Carsten skrev:Den som Tropeland er ved at stable på benene i Skanderborg ser også lovende ud.
Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6
Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
- Carsten
- Rev haj
- 21
Jeps!Birkefeldt skrev:Er de ved at lave ny butik?Carsten skrev:Den som Tropeland er ved at stable på benene i Skanderborg ser også lovende ud.
Hvis du tager et kig på akvariesiden, der står oget om det.
- kenneth olsen
- Rev haj
- 21
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: KBH V
spdiving skrev:Jeg kan med sikkerhed nævne mindst 1 forhandler i KBH hvor der trænger til en kraftig oprydning både inde og særdeles ude.
Steen

KORALREV PÅ ISTEDGADE