Jeg har heldigvis 2 mere, og de er ganske rigtigt super sjove at følge. Ved mig har de holdt sig gravet ned, lige indtil der fodres - så skal jeg love for de kommer til overfladen

God fornøjelse med den og hele dit flotte projekt, jimmi

Tak - og i lige måde. Den er godt nok hurtig - det er da den hurtigste snegl jeg har set.saltrookie skrev:Hva' fanden.... desertør!!
Jeg har heldigvis 2 mere, og de er ganske rigtigt super sjove at følge. Ved mig har de holdt sig gravet ned, lige indtil der fodres - så skal jeg love for de kommer til overfladen![]()
God fornøjelse med den og hele dit flotte projekt, jimmi
Hørt!MathiasVH skrev:Må vi få en lille update Jimmi?
Det glæder jeg mig til at følge:)jimmi skrev:Bo Steen: Det er lavet af en reaktor fra rent postevand (til harpiks) og en omgang akryl - det minder meget om dem her http://www.reefs.dk/Fosfatfilter.htm - bare i størrelse 250 ml. Jeg laver snart et mere til kul - så der kan jeg lige poste et billede hvis jeg husker det. Jeg bruger en aquabee 500 l/t til at drive det - men 300 l/t havde været rigeligt - hvis jeg skruer op for det ender alt mediet i tanken.
Nicki: Returpumpen står i et rum bag skummeren der bare ikke kan ses på billedet. Der er også en lille retur til refugium deri.