"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Akvarie transport

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Drelige
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 387
Tilmeldt: tors 10. nov 2011 21:52
12
Postnummer: 6823 Ansager
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 6823 ansager

Akvarie transport

Indlæg af Drelige »

Nogen der evt kan hjælpe med en akvarie transport fra fyn (ringe) til jylland (7200 Grindsted) akvariet er 140*70*75 er selv til at tage ved i grindsted... evt en pris???

og de dumme svar med post dk og danske fragttosser undlades har selv arbejdet indenfor branchen så ønsker ikke og sende noget med dem der kan gå i stykker
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3637
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Akvarie transport

Indlæg af nielsk »

Man kan leje en billig varevogn nogle timer
SPS : Stability provides succes
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Akvarie transport

Indlæg af AndersGS »

Drelige skrev: og de dumme svar med post dk og danske fragttosser undlades har selv arbejdet indenfor branchen så ønsker ikke og sende noget med dem der kan gå i stykker
Det er da ærlig snak!

Som Niels skriver tror jeg også varevognsløsningem er bedst, man kan leje et lig for en håndfuld småpenge efterhånden..
Drelige
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 387
Tilmeldt: tors 10. nov 2011 21:52
12
Postnummer: 6823 Ansager
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 6823 ansager

Re: Akvarie transport

Indlæg af Drelige »

Render jo op inden bilen er afl
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
Brugeravatar
hougaard76
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: tirs 12. aug 2008 19:47
15
Postnummer: 3490 Kvistgård
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Akvarie transport

Indlæg af hougaard76 »

Nu skal jeg ikke opfordre til noget... men jeg kan fortælle en lille historie fra det virkelige liv. blev godt gal i skralden dengang men i dag kan jeg godt grine af det. For hold da kæft hvor er man fræk og kold og udspekuleret når man gør sådan noget.

For nogle år siden kom en dame ind i vores forretning hun havde et "firma" sagde hun og skulle bruge en ny vare bil i Citroen jumper størrelsen... men hun var ikke sikker på om det skulle være en citroen eller en anden model. Det måtte køre egenskaberne og pladsen afgøre... Hun sagde at hun var nød til lige at måle op med hendes stativer der skulle kunne tages ind og ud uden problemer. Så hun spurgte om hun måtte tage en prøve tur og lige køre de 15-20 km til hendes kontor for at afprøve det og hun ville være tilbage i løbet af 2-3 timer... der var kl 8 om morgenen. vi sagde selvfølgelig ja

da der var gået 4 timer ringede vi til hende for at spørge hvor hun blev af.. vi kunne ikke få fat i hende.da kl var 15 og v i stadig ikke havde fået fat i hende ringede vi til politiet gav dem hendes kørekort nr og telefon nr. de kørte så ud på hendes adresse og fik afvide at hun var igang med at flytte fordi manden havde smidt hende ud da hun havde haft 2 andre mænd i 1 år nu... de fik så hendes nye adresse og der kørte de så ud og der stod hun i færd med at tømme vores Jumper..... hun havde hverken firma eller noget arbejde hun skulle bare bruge en varebil så hun kunne flytte sine ting og det var jo en billig måde at få det gjort på

tror du lige at hougaard her var helt rød i hovedet af raseri da hun kom kl 18 for at aflevere bilen..... vi lukker normalt kl 17.30... hun var da pisse ligeglad...og hun sagde ikke engang tak for lån... det værste af det hele var at bilen var fuldstændigt svinet til indevendigt og havde fået et par skrammer i varerummet...

husk at det ikke var en opfordring..bare en lille historie
Drelige
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 387
Tilmeldt: tors 10. nov 2011 21:52
12
Postnummer: 6823 Ansager
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 6823 ansager

Re: Akvarie transport

Indlæg af Drelige »

Hehe god historie egentlig men derer folk der er frække men ville nu gerne betale for det
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: Akvarie transport

Indlæg af DDT2 »

Det er altså ikke ret dyrt at leje en bil og et kender sikkert en der har en trailer du kunne låne for benzinen frem og tilbage skal du jo betale lige meget hvad
Drelige
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 387
Tilmeldt: tors 10. nov 2011 21:52
12
Postnummer: 6823 Ansager
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 6823 ansager

Re: Akvarie transport

Indlæg af Drelige »

Er bare ikke så glad for at køre den på trailer selvom jeg ville ligge den på noget flamingo
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Akvarie transport

Indlæg af AndersGS »

Drelige skrev:Er bare ikke så glad for at køre den på trailer selvom jeg ville ligge den på noget flamingo
Det kan du nu roligt gøre.

Lejede en kabine-trailer (det er de IKEA-trailere) ved free-trailer da jeg hentede mit.. Det er faktisk gratis hvis det er under ét døgn.

De er næsten nye og meget pæne inden i, ikke noget at være nervøs for.
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: Akvarie transport

Indlæg af DDT2 »

Skulle også lige til at sige det som anders alle mine akvarier er fragtet på trailer og der har aldrig værelset noget så længe det er på noget blødt og spændt godt fast
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"