Begge var meget indtrasseret og sværmer rundt om den tomme Skald
Hvem skal i

Er det A: Blå-benet krebbe
eller er det B: den Koreanske Kejser
hvor kan man købe en ny til rimelige penge ??
Det vil give flemming helt ret i. Skal der peges fingre er det helt sikkert mod kejseren. Muslinger er bl.a. en del af dens diæt i det virkelige liv i havet. Så det ville kun være forståeligt hvorfor din flotte tridacna skulle se indbydende ud for den.. Det er squ ærgeligt må jeg sige.. Decocean havde nogle fede tridacnaer til ok pris for noget tid siden.. Men ved ikke hvad der er nemmest for dig..Flemming skrev:Hej Hugo
Hvis den koreanske kejser er en Koran Angelfish (semicirculatus) så er den helt sikkert skyldneren. Alle de større kejsere jeg har haft, har målrettet gået på muslingerne. Jeg har flere gang set dem attacke målrettet muslingens lukkemuskel og derefter selve kødet. Mellem a og B er jeg ikke i tvivl, det er B.
Mener du, at du vil have en musling?amddurin skrev:Men ærgeligt er det... (Jeg skal snart selv have én, men arbejder på at komme af med NO3 først...)
Jeg ligger mellem 10 og 25ppm NO3 og slås med Cyano pt. (Har dog fået ny skummer og sat den op i højt gear + vådskumning.)Marco R skrev:Mener du, at du vil have en musling?amddurin skrev:Men ærgeligt er det... (Jeg skal snart selv have én, men arbejder på at komme af med NO3 først...)
Hvis ja så mener jeg faktisk, at de er glade for næring i vandet, dog alt med måde.