Nu er spørgsmålet så, afgiver den noget til akvariet når dette sker....???
Vandet er blevet svagt mælkehvidt ellers er der ikke noget galt.
Udover at mine klovnefisk er meget bedrøvet, da deres hjem er væltet i stormen....

Oka, jeg kører med aktivt kul 24-7 heldigvis.Carsten skrev:Der er mange som starter et filter op fyldt med aktivt kul.
Hvis du ikke lige har sådan noget liggende, så se tiden an om skummeren kan fjerne det.
Den med vandskifte tænkte jeg også på, men er selvfølgelig løbet tør for salt.henrikp skrev:God jul
Her er hvad jeg gjorde da det skete for mig
fiskede alle rester op, Skiftede 20% vand, tilsatte easy life ffm, puttede en strømpe i med aktivt kul
Har 25 kilo her i Esbjerg hvis Du skal ud og køre... Er dog kun hjemme i maks en time endnuD.Damgaard skrev:Den med vandskifte tænkte jeg også på, men er selvfølgelig løbet tør for salt.henrikp skrev:God jul
fiskede alle rester op, Skiftede 20% vand, tilsatte easy life ffm, puttede en strømpe i med aktivt kul
Hej kunne godt være interesseret... kan du ikke sende mig dit tlf på en PB.Hr. Jørgensen skrev:Har 25 kilo her i Esbjerg hvis Du skal ud og køre... Er dog kun hjemme i maks en time endnuD.Damgaard skrev:Den med vandskifte tænkte jeg også på, men er selvfølgelig løbet tør for salt.henrikp skrev:God jul