-Nej tak!
-Advarsel alle fiske elskere -det her er sygeligt og mega tarveligt!

Som værende dansk-kineser, født og opvokset i DK, synes jeg heller ikke at det er i orden at fisken stadig lider på den måde som den gør i filmklippet - men jeg kan sku heller ikke tolerere din holdning og sprogbrug angående mit andet hjemland!!!! "Død over Kina" Hva f... bilder du dig ind???? Det du siger er ligefrem ONDT - ikke blot klamt!! Det der er ikke i orden makkerspax skrev:Der er fanme en grund til jeg hader de F..... kineser. Det var sku bedre de slagtede hinanden og spiste rå menneske kød, istedet for at mishandle dyr på den måde. De skulle skamme sig. Død over kina. Undskyld mit sprog, men har bare set nok af alt det dyremishandling som foregår i det land.
Ekstrem god pointe, og en opsang som også gav mig en anelse røde ører over at generalisere over en kam. Jeg vil gerne undskylde for hvad der kan anses injurierende eller fornærmende i hvad jeg har skrevet.Fat_Donnie skrev:Som værende dansk-kineser, født og opvokset i DK, synes jeg heller ikke at det er i orden at fisken stadig lider på den måde som den gør i filmklippet - men jeg kan sku heller ikke tolerere din holdning og sprogbrug angående mit andet hjemland!!!! "Død over Kina" Hva f... bilder du dig ind???? Det du siger er ligefrem ONDT - ikke blot klamt!! Det der er ikke i orden makkerspax skrev:Der er fanme en grund til jeg hader de F..... kineser. Det var sku bedre de slagtede hinanden og spiste rå menneske kød, istedet for at mishandle dyr på den måde. De skulle skamme sig. Død over kina. Undskyld mit sprog, men har bare set nok af alt det dyremishandling som foregår i det land.![]()
![]()
![]()
Jeg føler mig personligt krænket og flov over at en dansk landsmand kan udtale sig på den måde.![]()
![]()
![]()
Vi de "hellige" i vesten med vores madsvineri, ressurcespild og krigsførelse er sku ikke meget bedre.....Tror lige din tilværelse havde været lidt mere besværlig, hvis man fjernede alle de kinesiske varer fra de danske butikker.... vi lever i en globaliseret verden og er afhængige af hinanden - tænk før du udtaler dig og respekter andre mennesker/kulturer om du er enig eller ej....!! Til sidst skal jeg lige hilse og sige fra omkring 1.5 milliarder kinesere at de IKKE spiser fisk på den måde.....
Dejlig udgang - der blev sagt noget ufatteligt krænkende, men det blev også bagefter en behøring skideballe, og en god dansk undskyldningChristianJS skrev:Ekstrem god pointe, og en opsang som også gav mig en anelse røde ører over at generalisere over en kam. Jeg vil gerne undskylde for hvad der kan anses injurierende eller fornærmende i hvad jeg har skrevet.Fat_Donnie skrev:Som værende dansk-kineser, født og opvokset i DK, synes jeg heller ikke at det er i orden at fisken stadig lider på den måde som den gør i filmklippet - men jeg kan sku heller ikke tolerere din holdning og sprogbrug angående mit andet hjemland!!!! "Død over Kina" Hva f... bilder du dig ind???? Det du siger er ligefrem ONDT - ikke blot klamt!! Det der er ikke i orden makkerspax skrev:Der er fanme en grund til jeg hader de F..... kineser. Det var sku bedre de slagtede hinanden og spiste rå menneske kød, istedet for at mishandle dyr på den måde. De skulle skamme sig. Død over kina. Undskyld mit sprog, men har bare set nok af alt det dyremishandling som foregår i det land.![]()
![]()
![]()
Jeg føler mig personligt krænket og flov over at en dansk landsmand kan udtale sig på den måde.![]()
![]()
![]()
Vi de "hellige" i vesten med vores madsvineri, ressurcespild og krigsførelse er sku ikke meget bedre.....Tror lige din tilværelse havde været lidt mere besværlig, hvis man fjernede alle de kinesiske varer fra de danske butikker.... vi lever i en globaliseret verden og er afhængige af hinanden - tænk før du udtaler dig og respekter andre mennesker/kulturer om du er enig eller ej....!! Til sidst skal jeg lige hilse og sige fra omkring 1.5 milliarder kinesere at de IKKE spiser fisk på den måde.....
Ingen tvivl om at du har været en Bonus Pater.ChristianJS skrev:Jeg må lige følge op på denne her, selvom jeg var meget i tvivl, da jeg ikke ønsker hverken at trække undskyldningen i land, eller vælte mere rundt i eventuel spinat, men jeg har ikke på nogen måde givet udtryk for hverken had eller foragt overfor kinesere, og kan ikke selv se at jeg kan tages til indtægt for dette. Jeg forsøgte at gøre opmærksom på kulturforskelle, og hvordan disse kan kan forklare hvad vi kan tolke som ondt ikke er det i udøverens øjne. Her har jeg generaliseret, men det var ikke mig der skrev de virkeligt hadefulde indlæg, der mangler du stadig retmæssigt din undskyldning.
Men jeg kan ikke undskylde på andres vegne, eller påtage mig ansvaret for andres ytringer.
Det er ligeledes vigtigt for mig at pointere min oprindelige pointe, og hvad jeg undskylder for, da man ved en skimming af tråden nemt kan sætte lighedstegn mellem udtalelser og undskyldninger, og derfor fejlagtigt tage mig til indtægt for holdninger jeg ikke har.
Der er hermed en stor undskyldning, for at jeg har sagt de grove ord. Var i dårlig humør, og det pissede mig rigtig meget af, at jeg så de videoer. Men jeg holder stadigvæk fast i, at Kina er mishandler mange dyr, på den ene eller anden måde, og har set virkelige ekstreme videoer. Men det var ikke for at træde nogen over tæerne.Fat_Donnie skrev:Som værende dansk-kineser, født og opvokset i DK, synes jeg heller ikke at det er i orden at fisken stadig lider på den måde som den gør i filmklippet - men jeg kan sku heller ikke tolerere din holdning og sprogbrug angående mit andet hjemland!!!! "Død over Kina" Hva f... bilder du dig ind???? Det du siger er ligefrem ONDT - ikke blot klamt!! Det der er ikke i orden makkerspax skrev:Der er fanme en grund til jeg hader de F..... kineser. Det var sku bedre de slagtede hinanden og spiste rå menneske kød, istedet for at mishandle dyr på den måde. De skulle skamme sig. Død over kina. Undskyld mit sprog, men har bare set nok af alt det dyremishandling som foregår i det land.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spax skrev:Der er hermed en stor undskyldning, for at jeg har sagt de grove ord. Var i dårlig humør, og det pissede mig rigtig meget af, at jeg så de videoer. Men jeg holder stadigvæk fast i, at Kina er mishandler mange dyr, på den ene eller anden måde, og har set virkelige ekstreme videoer. Men det var ikke for at træde nogen over tæerne.Fat_Donnie skrev:Som værende dansk-kineser, født og opvokset i DK, synes jeg heller ikke at det er i orden at fisken stadig lider på den måde som den gør i filmklippet - men jeg kan sku heller ikke tolerere din holdning og sprogbrug angående mit andet hjemland!!!! "Død over Kina" Hva f... bilder du dig ind???? Det du siger er ligefrem ONDT - ikke blot klamt!! Det der er ikke i orden makkerspax skrev:Der er fanme en grund til jeg hader de F..... kineser. Det var sku bedre de slagtede hinanden og spiste rå menneske kød, istedet for at mishandle dyr på den måde. De skulle skamme sig. Død over kina. Undskyld mit sprog, men har bare set nok af alt det dyremishandling som foregår i det land.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fat_Donnie skrev:spax skrev:Der er hermed en stor undskyldning, for at jeg har sagt de grove ord. Var i dårlig humør, og det pissede mig rigtig meget af, at jeg så de videoer. Men jeg holder stadigvæk fast i, at Kina er mishandler mange dyr, på den ene eller anden måde, og har set virkelige ekstreme videoer. Men det var ikke for at træde nogen over tæerne.Fat_Donnie skrev:Som værende dansk-kineser, født og opvokset i DK, synes jeg heller ikke at det er i orden at fisken stadig lider på den måde som den gør i filmklippet - men jeg kan sku heller ikke tolerere din holdning og sprogbrug angående mit andet hjemland!!!! "Død over Kina" Hva f... bilder du dig ind???? Det du siger er ligefrem ONDT - ikke blot klamt!! Det der er ikke i orden makkerspax skrev:Der er fanme en grund til jeg hader de F..... kineser. Det var sku bedre de slagtede hinanden og spiste rå menneske kød, istedet for at mishandle dyr på den måde. De skulle skamme sig. Død over kina. Undskyld mit sprog, men har bare set nok af alt det dyremishandling som foregår i det land.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er helt enig med dig Spax.... men der er nu stadig langt fra en "dårlig dag" til folkehad (tror inderligt heller ikke du mente det som du skrev, men at det bare kom ud da dit pis kom i kog).
Dyr burde respekteres som alt andet levende (osse i Kina). Der er helt klart nogle risgnaskere der gør forfærdelige ting derude no question about that. Det tager tid før tingene ændrer sig - men heldigvis ændrer/rykker folk sig mentalt og kulturelt for hver dag der går. Lad os håbe på det bedre.....
Vi lader den ligge her og din undskyldning er osse godtaget - no hard feelings
Du har en pointe bestemt, men min flæskesteg nikker dog ikke med hovedet JuleaftenTykki skrev:Det er dog en herlig tråd. En stor flok hyklere det er hvad i er. Tag en lille tur i en dansk moderne svinefarm. Inteligente dyr i Extrem daglig tortur. Høns? Slagtekvæg? Skal jeg blive ved? En skide fisk og i er straks på banen. Fej i jeres egen lortehytte, før i skælder over naboen svinesti. Glatnakker! Mvh Dan