Fat_Donnie skrev:Cool nok - jeg kommer forbi dig og henter den en dag haha....
Yesp. Du kommer bare når den Fungia er en meter i diameter.

Fat_Donnie skrev:Cool nok - jeg kommer forbi dig og henter den en dag haha....
Tak skal du have - de er taget med et Canon EOS 500DNicki Henriksen skrev:Flotte billeder du tager.. Dine klovne er sku smukke
Birkefeldt skrev:wow det ser vel nok godt ud! Flotte billederForresten hvad hedder den grønne koral på image_9730 lige over bobbelkorallen?
Ja det håber jeg lidt. Har nemlig et fragment stående af sådan en, men har bare ikke lige navnet på den...kenneth olsen skrev:Birkefeldt skrev:wow det ser vel nok godt ud! Flotte billederForresten hvad hedder den grønne koral på image_9730 lige over bobbelkorallen?
Uh pas... jeg ved faktisk ikke hvad den hedder... men det kan være nogen af de andre kan svare på det ?
Jeg vil sige, at det er en Hydnophorakenneth olsen skrev:Birkefeldt skrev:wow det ser vel nok godt ud! Flotte billederForresten hvad hedder den grønne koral på image_9730 lige over bobbelkorallen?
Uh pas... jeg ved faktisk ikke hvad den hedder... men det kan være nogen af de andre kan svare på det ?
Tak Marco! Det er jeg næsten sikker på du har ret i, efter at have kigget på wiki.Marco R skrev:Jeg vil sige, at det er en Hydnophorakenneth olsen skrev:Birkefeldt skrev:wow det ser vel nok godt ud! Flotte billederForresten hvad hedder den grønne koral på image_9730 lige over bobbelkorallen?
Hej Marco - Tak for hjælpenMarco R skrev:Jeg vil sige, at det er en Hydnophorakenneth olsen skrev:Birkefeldt skrev:wow det ser vel nok godt ud! Flotte billederForresten hvad hedder den grønne koral på image_9730 lige over bobbelkorallen?
Tak skal du havecbi skrev:DET ER BARE SMUKT
Bingocaller skrev:Hvorfor skulle du af med din cylinderrose?