Tænkte at det må være tid til at baljen vises frem

Akvariet er 300 liter (60 højt, 100 bredt, og 50 dybt) fra Tropeakvarier i Silkeborg. Sumpen er 144 liter, og der er 3 kamre: Skummer, retur og refugium.
Jeg har valgt følgende udstyr:
Skummer: Aqua Medic Turboflotor 1000 Blue
Returpumpe: Aqua Bee Up 2000/1 (løfter vandet ca. 135 cm)
Cirkulation: 2 x Hydor Koralia evolution 2800 l/h
Jeg har selv bygget bordet og lyskassen, og beklædt det med 10 mm sort mdf behandlet med køkkenbordsolie. I lyskassen sidder der 2 Giesemann Razor armaturer til 2x39 w T5 rør. I sumpen har jeg monteret en 11 w LED skinne der gerne skulle kunne holde gang i noget Caulerpa på et tidspunkt. Der er ca. 54 kg LS samlet set. Der kunne godt komme lidt flere i refugiet på et tidspunkt. 40 kg er købt af en her fra forum, og resten er købt i Tropeland i Skanderborg. De var så venlige at give mig lidt vand med fra deres eget refugium til at give lidt ekstra liv til baljen

Her kommer et par billeder:

Der kom osmose vand i baljen i løbet af mandag og tirsdag her i ugen og mine initielle vandværdier er: (Salt er målt med refractometer, og resten er målt med JBL testsæt)
Salt: 1.024
pH: 7,6 - 7,8 (samme både ved aften og morgen)
KH: ca. 10
NH4: ca. 1 mg/l
NO2: 0,01 - 0,025 mg/l
NO3: ca. 1 mg/l
PO4: 0,2 - 0,4 mg/l
Si02: ca. 2 mg/l
Ca: ca. 420 mg/l
Mg: ca. 1280 mg/l
Temperaturen ligger omkring de 24 grader hele døgnet, med nuværende lys rytme. (2 rør fra 13.00 - 2100, og 2 rør fra 15.00 - 19.00 ... ved ikke om det burde blive ændret lidt)
Jeg er lidt træt af den lave pH, men jeg synes det er lidt tidligt at begynde at pille ved det hele. Jeg har Googlet lidt efter det, men jeg kan ikke lige se om det er noget der hæver sig i løbet af opstartsfasen. Er der nogen af der har erfaring med det?
Ellers hvis der er nogen der har nogle gode råd eller kommentarer er det mere end velkomment. Har måske truffet nogle noob valg undervejs, men så bliver man vel klogere hen ad vejen