telefon hjælp til ps lampe.
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions: 0
- 14
- Postnummer: 2680 Solrød Strand
- Saltvand siden?: 2011
telefon hjælp til ps lampe.
hej jeg ville høre om der var nogen der kunne give hjælp via telefon. jeg kan ikke få min ps lampe til at virke med min computer.
mit nummer er 28268016.
tak
mit nummer er 28268016.
tak
Hilsen Kasper.
-
- Rev Papegøje fisk
- 15
- Postnummer: 4390 Vipperød
- Saltvand siden?: 2010
Re: telefon hjælp til ps lampe.
Glæder mig lidt til selv at rode med min når jeg for den hjem her en af dagene, hvorfor prøver du ikke at ringe til ham du har købt den af forhandler eller privat?! håber da ikke at den er så besværlig at få igang!
- apfolmer
- Rev haj
- Reactions: 3
- 17
- Postnummer: 7120 Vejle Øst
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: vejle
du skal vælge den rigtige com port til lampen.
FØRST : : : : Sluk for strømmen til lampen i 10-20 sekunder, og lad den boote helt op, FØR du gør følgende ting, for at være sikker på at den ikke er "fuxxxx up" på en eller anden måde.. Det kan de gødt gøre, efter de har kørt nogle dage... Hvilket ikke betyder noget, før man skal "connecte" igen
Du ændrer port ved at :::
Find "Bluetooth" ikonet i højre hjørne.
Højreklik på ikonet -> Vælg "VIS BT Enheder"
Hvis lampen ikke er der, skal du først tilføje den, hvilket du gør med : -> Vælg Søg efter enheder.
Efter lidt tid skulle computeren finde din lampe, og spørger om noget med en kode.
h-er angiver du at du allerede har en kode, og kan dernæst indtaste 1-2-3-4 som kode (eller 1-2-3-4-5)
Hvis lampen allerede ER fundet/Når lampen er fundet, så skal du højreklikke på lampens ikon, og vælge ->EGENSKABER--->HARDWARE--->EGENSKABER--->PORTINDSTILLNGER--->AVANCERET.
I dette vindue er der en boks i bunden, hvor du kan vælge COM PORT ... Det er vist ligegyldigt hvilken, men jeg vælger typisk port 4 eller 10 .. da de ikk er i brug hos mig.
Godkend/ok(osv, til alle vinduer er "gemt"/godkendt/lukket ned.
Træk strømmen fra din lampe, og sæt den i igen, efter 10-20 sekunder.... og vent til den er bootet helt op.
Herefter kan du starte Pacific Sun softwaren op, og vælge Connection og vælge samme COMPORT som den du netop valgte under indstillingerne af lampen.... Og herefter skulle den gerne forbinde efter 2-3 sekunder ...
Hvis dette ikke virker, så er der noget andet galt
FØRST : : : : Sluk for strømmen til lampen i 10-20 sekunder, og lad den boote helt op, FØR du gør følgende ting, for at være sikker på at den ikke er "fuxxxx up" på en eller anden måde.. Det kan de gødt gøre, efter de har kørt nogle dage... Hvilket ikke betyder noget, før man skal "connecte" igen

Du ændrer port ved at :::
Find "Bluetooth" ikonet i højre hjørne.
Højreklik på ikonet -> Vælg "VIS BT Enheder"
Hvis lampen ikke er der, skal du først tilføje den, hvilket du gør med : -> Vælg Søg efter enheder.
Efter lidt tid skulle computeren finde din lampe, og spørger om noget med en kode.
h-er angiver du at du allerede har en kode, og kan dernæst indtaste 1-2-3-4 som kode (eller 1-2-3-4-5)
Hvis lampen allerede ER fundet/Når lampen er fundet, så skal du højreklikke på lampens ikon, og vælge ->EGENSKABER--->HARDWARE--->EGENSKABER--->PORTINDSTILLNGER--->AVANCERET.
I dette vindue er der en boks i bunden, hvor du kan vælge COM PORT ... Det er vist ligegyldigt hvilken, men jeg vælger typisk port 4 eller 10 .. da de ikk er i brug hos mig.
Godkend/ok(osv, til alle vinduer er "gemt"/godkendt/lukket ned.
Træk strømmen fra din lampe, og sæt den i igen, efter 10-20 sekunder.... og vent til den er bootet helt op.
Herefter kan du starte Pacific Sun softwaren op, og vælge Connection og vælge samme COMPORT som den du netop valgte under indstillingerne af lampen.... Og herefter skulle den gerne forbinde efter 2-3 sekunder ...
Hvis dette ikke virker, så er der noget andet galt

***** ApFolmer@hotmail.com *****
- apfolmer
- Rev haj
- 17
Smid lige et svar, om du har fået lys over vandet 

-
- Sommerfugl fisk
- 14
- Postnummer: 2680 Solrød Strand
- Saltvand siden?: 2011
[quote="apfolmer"]
quote]
jeg har ikk den valgmulighed desværre..
quote]
jeg har ikk den valgmulighed desværre..
Hilsen Kasper.
- apfolmer
- Rev haj
- 17
Du skal måske ind i "kontrol panel->Enhedshåndtering->Porte(com/LPT) og finde det den vej....
Duer det ?
Duer det ?
- apfolmer
- Rev haj
- 17
Her er link til den gamle software til lamper med "fra firmware 1,5-->" ..
den nye software duer kun med den nyeste firmware.
så til din ps master lampe, vil jeg mene den gamle her er fin fin
hentes her :
http://www.pacific-sun.eu/download/Pacific_Sun_60.rar
den nye software duer kun med den nyeste firmware.
så til din ps master lampe, vil jeg mene den gamle her er fin fin

hentes her :
http://www.pacific-sun.eu/download/Pacific_Sun_60.rar