står med lidt af et (for mig) MEGET MÆRKELIGT parforhold mellem min percula klovn og min 6-stribede gylte...
det hele startede med jeg havde et percula par og en 6-stribet gylte gående men en dag begyndte gylten at svømme rundt inde i anemonen og jeg kunne kun undre mig over at hverken klovne eller anemone glorde noget ved det...
nogle dage efter begyndte den største klovn og gylten at jagte den mindste klovn væk fra anemonen og gylten begynte så at bo sammen med den store klovn i anemonen...
det varede ikk længe før den stakkels jagtede klovn gik ned med streds og desvære afgik ved døden...
nu har jeg to gange efter forsøgt mig med en ny klovn hvilket begge gange er endt med næsten samme resultat, idet den sidste ikke er død...
den er nu langt om længe fanget og går i et føde net...
er der nogle der har oplevet noget lign..?!?
alle råd er meget velkommende...!
mvh. Matias...
percula med 6-stribet gylte som mage?!?
- gons
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2009
percula med 6-stribet gylte som mage?!?
Mvh. Matias
why do we need a god when a universe consists of three simple things that are totally free? - Stephen Hawking
why do we need a god when a universe consists of three simple things that are totally free? - Stephen Hawking
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 7321 Gadbjerg
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Gadbjerg
Re: percula med 6-stribet gylte som mage?!?
Spøjs historie... Vores Percula er desværre nybagt enke, så det er ærgeligt, at du bor så langt væk... Den ensomme han var ellers velkommen hos hende...
Mvh.
Trine

Trine

- Alexcpdk
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Sydsjælland
hvilken anemone er der tale om ? lyder meget mærkeligt at en gylte skulle kunne klare dens nælle celler...
Mvh
Alexander
510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
Alexander
510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Billeder!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- gons
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2009
jeg får lige taget nogle billeder til at bekræfte 

Mvh. Matias