Brug af saltvandsforum eller ikke....?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
16
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Brug af saltvandsforum eller ikke....?

Indlæg af Valentin »

Kære forum..

Der har en del gange været tråde omkring folks opførsel her inde, og nogle har forladt forum osv..

Jeg havde selv engang en tråd der her smartass vs høflig..

Mit eneste formål med tråden var at få et par stykker til at være mere høflige, men en del andre som jeg aldrg havde følt en uhøflighed fra, kontaktede mig, og dette var lidt synd..

Nu vil jeg så komme med min opfattelse af forum / min måde at være på forum..

Det startede i børne have i sandkassen, kan ikke huske om jeg var den første eller en af de første, var ihvertfald ikke den sidste.. Så med udgangspunkt her fra, så selvom jeg havde startet en tråd om høflighed, så havde jeg hele tiden følelserne ude på tøjet og hver gang der var en på forum som var smart, så var jeg der..

Min person er høflig anlagt, og dette prøver jeg altid at være, men nogle gange kommer man så til at være for flink og bliver jeg så skuffet, ja så går der ren kælling i den eller nærmere sagt børne have gråd..

Jeg har været et fjols overfor et par stykker her inde gennem tiden.. Ingen navne nævnt - igen navne glemt.. Min point er at dette vil jeg til at vende til noget positivt..

Det ville være lykken hvis vi alle kunne hjælpe alle, som mange her inde gør og er vildt gode til det.. Respekt til jer..

Så med denne tråd vil jeg håbe flere vil følge/sejle med på bølgen.. Og vi snakker ikke med blomster i håret og sådan, men bare have mere respekt for hinanden her inde..

Så giver jeg sku en knuser..smiler.. :grouphug:
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
skod
Dragefisk
Dragefisk
16
Postnummer: 9440 Aabybro
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Birkelse, Aabybro
Kontakt:

Re: Brug af saltvandsforum eller ikke....?

Indlæg af skod »

:GO
Mvh. Gert Skjølstrup
Læs mere på min blok: http://www.gteck.dk/#home
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
16

Indlæg af Valentin »

Takker.. Smiler..

Syntes sku man skal indrømme når man har fejlet, og jeg har længe ønsket et bedre forum, så dette er min måde at vise på at jeg er lidt flov over, så dårlig jeg har været til at være en god dreng her inde.. Samt vise at jeg vil gøre mit til et bedre forum..smiler..
Mvh Troels

Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions: 18
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Indlæg af pederrevnørd »

Synes jeg sgu er flot Troels,

Vi har alle skrevet nogle sætninger, som føltes korrekte, men som man efterfølgende godt kan se har lydt for hård.

Ingen er fejlfri - men synes nu forum er et forbedret debatforum her på det seneste.
Og, nej jeg tror ikke det pga Hansen er væk - tror blot vi vil mere end vi fik ud af hinanden før.

Håber Hansen kommer tilbage, som en ny og bedre person - for han hjalp oz folk, blot også med en evne til forandring - ligesom vi alle vel overvejer lidt mere, inden vi skriver med store bogstaver.

Om han gør det eller ej, så syntes jeg dette forum har trukket en god kurs på det seneste, ville være fedt hvis det ku fortsætte:-)

Mvh
Peder
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
16

Indlæg af Valentin »

Peder.. Jeg syntes bestemt også det er blevet er bedre sted at være.. Og tænker slet ikke på Hansen, men ja har nok skrevet lidt mellem linjerne at jeg godt ser ham komme tilbage, og helst hurtigst.. Vi er nemlig ikke fejlfrie, og det vigtigste er sku at man selv kan se det.. En undskyldning er ikke altid nok, men så må man/vi vise at vi er blevet ældre/ nærmere voksne..smiler..

Jeg har lært en del omkring tankegang og respekt denne uge af Engelkvist og Lohse.. :wink: Lidt deres skydl jeg har lavet tråden..
Mvh Troels

Drelige
Foxface
Foxface
13
Postnummer: 6823 Ansager
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 6823 ansager

Indlæg af Drelige »

Super flot;0) synes det er lækkert med det her forum især for sådan en grønskoldning indenfor saltvand som mig... Super flot Troels
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"