Legetøjpederrevnørd skrev:Lidt video fra reefbuilders:-)
http://reefbuilders.com/2011/11/10/ecot ... asic-mode/

Legetøjpederrevnørd skrev:Lidt video fra reefbuilders:-)
http://reefbuilders.com/2011/11/10/ecot ... asic-mode/
Det har du ret i, PS virker stor i forhold til Ecotech, dog har PS så en anden fordel, at den programeres lidt mere, sådan som jeg har forstået.Hr. Jørgensen skrev:Det er os en lækker detalje, men jeg faldt især for designet... Mine sidder i det fri, og ikke i en lys kasse... Og PS lamperne er altså stadig store kontra Radion'erne
Nu har du husket før og efter billede så vi kan se hvor meget du har fået ''ryddet'' op over baljenpederrevnørd skrev:Ligemeget hvad så har jeg nu stået i et par timer over baljen og afmonteret LED 300w og 100w, samt 2x 400w hqi - vildt som det fylder. Godt at se baljen fra den vinkel oz
Har ikke rørt det siden jeg installerede det - og jeg forventer og kræver samme kvalitet af mit nye produkt - hvorfor mit valg ikke faldt på det Polske produkt. Lidt for mange har haft problemer synes jeg med PS.
Håber og forventer at Ecotechs lamper er stabile, hvis ikke, er jeg glad for at de er leveret af en forhandler med service og lånegaranti.
God aften allesammen
Før billeder er ikke noget problem, har du set hans link?Hr. Jørgensen skrev:Nu har du husket før og efter billede så vi kan se hvor meget du har fået ''ryddet'' op over baljenpederrevnørd skrev:Ligemeget hvad så har jeg nu stået i et par timer over baljen og afmonteret LED 300w og 100w, samt 2x 400w hqi - vildt som det fylder. Godt at se baljen fra den vinkel oz
Har ikke rørt det siden jeg installerede det - og jeg forventer og kræver samme kvalitet af mit nye produkt - hvorfor mit valg ikke faldt på det Polske produkt. Lidt for mange har haft problemer synes jeg med PS.
Håber og forventer at Ecotechs lamper er stabile, hvis ikke, er jeg glad for at de er leveret af en forhandler med service og lånegaranti.
God aften allesammen
Moente skrev:Ja Pacific Sun har fået sig en KÆMPE konkurrent her!nesnej skrev:Nu var jeg ellers lige så sikker på, at jeg skulle have 3 x Pacific Sun Black Phyton 140W over min nye balje på 180 lang 65 høj og 65 dyb. Hvor mange skal jeg så bruge af Ecotech???
Jeg vil mene at du godt kan nøjes med 3 stk. da de dækker 60x60 cm hver.
Hvis du har fået sten i baljen til d.26 nov så vil jeg gerne forbi og se dem hvis jeg må.Hr. Jørgensen skrev:Mine hænger 8 tommer over vandoverfladen... Mener os det er hva de skriver på hjemmesiden... 8 tommer over vandoverflade gir spredning på 60x60cm...
Min balje er 130 lang... Har 2 til den... Burde jo så i teorien være 10cm for kort mht. til lys... Men der er nu rigeligt med skrald på:) Jeg ville prøve med 2 stk ecotech hvis jeg var dig... Og hvis du så sys det er for lidt... Så tage en ekstra
Kommer du til Esbjerg viser Jeg da gerne frem
Ja... Der er altså skrald på dem... Jeg har to til 360l... Og du har 4 til 1200lpederrevnørd skrev:WOW
Jeg har netop fjernet 1400w fra min balje - tilført 4x130w og fået mere lys.
Jeg troede at jeg var dygtig/heldig med mine svære Acroer mht farve og polypudfoldelse.... Blot 20 min efter start kom polypper på meget sarte koraller ud i fuldt flor
Meget imponeret, softwaren er genial, dog skulle jeg bruge noget tid på indstillingen, men intet mindre end genialt.
Man ved bare når man har med kvalitet at gøre... Tænk på lyden og følelsen når du lukker døren i en mercedes;-)
Der kommer billeder på Gilleleje Rev i morgen.
God aften
Pede
Tillykke med dine lamper. Har ikke hentet mine, men jeg er jo heller ikke helt klar md den nye balje.pederrevnørd skrev:WOW
Jeg har netop fjernet 1400w fra min balje - tilført 4x130w og fået mere lys.
Jeg troede at jeg var dygtig/heldig med mine svære Acroer mht farve og polypudfoldelse.... Blot 20 min efter start kom polypper på meget sarte koraller ud i fuldt flor
Meget imponeret, softwaren er genial, dog skulle jeg bruge noget tid på indstillingen, men intet mindre end genialt.
Man ved bare når man har med kvalitet at gøre... Tænk på lyden og følelsen når du lukker døren i en mercedes;-)
Der kommer billeder på Gilleleje Rev i morgen.
God aften
Pede
Ser godt udttkthomsen skrev:Så fik jeg også hentet min lampe hos Carsten. Den er virkelig lækker !!! Så må søndagen går med at fin tune indstillingerne. Og så skal jeg lige have løst det med ophæng ligger lige nu på to trælister det fortjener den ikke !!
Beklager de dårlige billder men kunne ikke lade vær.
ttkthomsen skrev:Så fik jeg også hentet min lampe hos Carsten. Den er virkelig lækker !!! Så må søndagen går med at fin tune indstillingerne. Og så skal jeg lige have løst det med ophæng ligger lige nu på to trælister det fortjener den ikke !!
Beklager de dårlige billder men kunne ikke lade vær.
Jeg fik med noget besvær hængt mine op på tilsvarende måde - men jeg fortryder jeg ikke fik bestilt ecotechs premium ophæng med..... Var tæt på at koste mig en lampe,...... Jeg ved godt at jeg ikke er verdens bedste handyman, men blot råd til dem af jer, der som mig ønsker det bedste og i mit tilfælde mere sikkert end jeg selv kan gøre det.Hr. Jørgensen skrev:Ser godt udttkthomsen skrev:Så fik jeg også hentet min lampe hos Carsten. Den er virkelig lækker !!! Så må søndagen går med at fin tune indstillingerne. Og så skal jeg lige have løst det med ophæng ligger lige nu på to trælister det fortjener den ikke !!
Beklager de dårlige billder men kunne ikke lade vær.![]()
![]()
Mine er bar hængt op med 2mm stålwire + diverse fittings fra Bauhaus... Nemt
Tillykke med legetøjet
Vi må da håbe deres support er bedre på deres lamper, end på deres pumper. For den er bestemt ikke noget at råbe hurra for, og kan på ingen måde sammenligne sig med Tunze. Og her taler jeg af erfaring, og tilfældigvis ved jeg at selv om der har været problemer med nogle strømforsygninger, til PS lamperne, har supporten altid været super god, selv når det har været fejl 40.pederrevnørd skrev:Ligemeget hvad så har jeg nu stået i et par timer over baljen og afmonteret LED 300w og 100w, samt 2x 400w hqi - vildt som det fylder. Godt at se baljen fra den vinkel oz
God aften allesammen