Og mærkeligt nok er han meldt ind på forum i går, og har kun lavet indlæg i denne tråd. Hmmm...Lehd skrev:Fiskeben: Vil du noget seriøst i denne tråd, eller er du bare "detrius"? Alle dine indlæg i denne tråd bærer voædsomt præg af ren provokation....
Actiontoft er en SVINDLER!
- Anette
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Horsens
Re: Actiontoft er en SVINDLER!
Mvh Anette og Kristoffer
- Zofix
- Dværg kejser
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2880 Bagsværd
- Saltvand siden?: 2011
Han er tilmeldt for 1 måned siden (10 okt), men ja yderst provokerende...Anette skrev:Og mærkeligt nok er han meldt ind på forum i går, og har kun lavet indlæg i denne tråd. Hmmm...Lehd skrev:Fiskeben: Vil du noget seriøst i denne tråd, eller er du bare "detrius"? Alle dine indlæg i denne tråd bærer voædsomt præg af ren provokation....
Mvh Patrick
DecOcean akvarie 390L (130x50x60) - DIY Cree LED - Bubble King Supermarin 200 - Red Dragon Mini 2500 - Tunze Nanostream
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&p=453836#p453836
DecOcean akvarie 390L (130x50x60) - DIY Cree LED - Bubble King Supermarin 200 - Red Dragon Mini 2500 - Tunze Nanostream
-
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2009
Hvis "fiskeben" er "actiontoft" er det yderst barnligt af ham...
819l saltvand!
- Chrissy62
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4780 Stege
- Geografisk sted: Stege
@DDT2
Selvfølgelig skal man som udgangspunkt tro det bedste om andre, og der foregår da heldigvis flest gode handler, men jeg siger bare, at jeg er så forsigtig, at vælger jeg at købe brugt, så kører jeg selv efter det og kontrollerer at det er i orden, og det gælder alle handler også DBA osv. Jeg har tit siddet og ærgret mig over noget godt der var i Jylland, men som jeg ikke købte, fordi så skulle det sendes;)
Jeg har dog købt et brugt køkken engang i Jylland meget billigt, og dette kørte vi så selv over og hentede.
Iøvrigt synes jeg lige mht. teknik, at der tit ikke er meget sparet ved at købe brugt i fht. nyt, da det brugte ofte har udtjent sin levetid, eller der er dele der skal skiftes, tag f.eks. Osmose, hvor membranen skal skiftes hver 2. år, eller lamper, hvor pærer skal udskiftes hvert år, og fordi en person skriver at pæren lige er udskiftet er det jo ikke nødvendigvis, at det er sandt..
Jeg har desværre hørt rigtig rigtig mange historier om teknik der er blevet solgt, hvor det kun virkede kort tid,og her snakker vi så om gode penge smidt efter dårlige varer..Så kan det da bedre betale sig at give gode penge efter gode varer:)
Nu dette her Doseringsanlæg kan købes spritnyt for 2500 kr. hos DecOcean, så er det da dyrt at give 1700 kr. for et brugt, som man ikke har set og derfor ikke ved, om virker. Jeg kan forstå det, hvis det er en person man kender, har mødt, handlet med før og derfor stoler på....
Jeg tror såmænd også at Fiskeben er den samme som Actiontoft. Han har kun de samme 3 indlæg i denne her tråd, uanset han er meldt ind d.10. oktober..hvis han var helt ny, hvilket man skal tro iflg. hans profil, ville han ikke starte med at præsentere sig selv på den her måde...
Selvfølgelig skal man som udgangspunkt tro det bedste om andre, og der foregår da heldigvis flest gode handler, men jeg siger bare, at jeg er så forsigtig, at vælger jeg at købe brugt, så kører jeg selv efter det og kontrollerer at det er i orden, og det gælder alle handler også DBA osv. Jeg har tit siddet og ærgret mig over noget godt der var i Jylland, men som jeg ikke købte, fordi så skulle det sendes;)
Jeg har dog købt et brugt køkken engang i Jylland meget billigt, og dette kørte vi så selv over og hentede.

Iøvrigt synes jeg lige mht. teknik, at der tit ikke er meget sparet ved at købe brugt i fht. nyt, da det brugte ofte har udtjent sin levetid, eller der er dele der skal skiftes, tag f.eks. Osmose, hvor membranen skal skiftes hver 2. år, eller lamper, hvor pærer skal udskiftes hvert år, og fordi en person skriver at pæren lige er udskiftet er det jo ikke nødvendigvis, at det er sandt..
Jeg har desværre hørt rigtig rigtig mange historier om teknik der er blevet solgt, hvor det kun virkede kort tid,og her snakker vi så om gode penge smidt efter dårlige varer..Så kan det da bedre betale sig at give gode penge efter gode varer:)
Nu dette her Doseringsanlæg kan købes spritnyt for 2500 kr. hos DecOcean, så er det da dyrt at give 1700 kr. for et brugt, som man ikke har set og derfor ikke ved, om virker. Jeg kan forstå det, hvis det er en person man kender, har mødt, handlet med før og derfor stoler på....
Jeg tror såmænd også at Fiskeben er den samme som Actiontoft. Han har kun de samme 3 indlæg i denne her tråd, uanset han er meldt ind d.10. oktober..hvis han var helt ny, hvilket man skal tro iflg. hans profil, ville han ikke starte med at præsentere sig selv på den her måde...
Senest rettet af Chrissy62 tors 10. nov 2011 14:52, rettet i alt 1 gang.
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Christina Frisdahl Faurbye
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
det kan admin se, om det erMichel sørensen skrev:Hvis "fiskeben" er "actiontoft" er det yderst barnligt af ham...

Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Det er der ikke nogen tekniske beviser for at skulle være tilfældet...LarsSteen skrev:det kan admin se, om det erMichel sørensen skrev:Hvis "fiskeben" er "actiontoft" er det yderst barnligt af ham...
Ja der er en svindler blandt os men det er jo ikke første gang. Ang købe brugt så har jeg aldrig været udsat for noget hverken her eller på diverse ferskvandsforums, tænk på hvormeget der sælges, så det at der er en nu er vel normalt, der vil altid være svindlere både her og på nethandler. Hvis jeg skulle sende inden pengene var overført til min konto havde jeg ikke solgt en skid her inde, sender altid med post dk med garanti for varen, men ja varene er jo brugte. Syntes hurtig indlægene her inde bliver drejet til noget som ikke er pointen.
- pitt
- Palet kirurg
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 8722 Hedensted
Skulle vel ikke være Han$en ?Fiskeben skrev:<Admin> Hold venligst tråden seriøs !
- Moente
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2500 Valby
Argh, tvivler jeg nu meget kraftigt på!pitt skrev:Skulle vel ikke være Han$en ?Fiskeben skrev:<Admin> Hold venligst tråden seriøs !
Mvh Tobias
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
pitt skrev:Skulle vel ikke være Han$en ?Fiskeben skrev:<Admin> Hold venligst tråden seriøs !

lad nu være med at køre tråden helt op og væk fra tråd starterens budskab.

Mvh. Lars Steen
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
og "overse" fiskebens små stikpiller- så bliver han såmænd nok træt af det, efter nogen tid... 

Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Don't feed the trolls
- lotp
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9300 Sæby
Hougaard skrev:Don't feed the trolls

Er ham Hansen egentligt ikke fra sjælland nu jeg tænker over det?
Hvis jeg åbner min mund nu så får denne tråd en hel forkert drejning og det dur ikke. Jeg vælger at bide tænderne sammen, åbne en pils og sætte en fræk film på istedet.
Over and out.
Over and out.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
jesper kristensen skrev:Hvis jeg åbner min mund nu så får denne tråd en hel forkert drejning og det dur ikke. Jeg vælger at bide tænderne sammen, åbne en pils og sætte en fræk film på istedet.
Over and out.

288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Zofix
- Dværg kejser
- Reactions:
- 14
Så der endelig kommet en opklaring i sagen
Jeg fandt et nummer på en af hans bekendte, som tog fat i ham for mig, hvor han svarede personen at han ikke kendte noget til sagen?! Hvilket personen selv synes lød meget underligt efter jeg havde så mange beviser på det!
Jeg så derfor ingen anden udvej (før politiet) end at kontakte hans nærmeste. Jeg fik fat i hans mor, hvilket faktisk er totalt til grin når manden er 26 år, men jeg kontaktede hende og sagde hvad der var sket. Hun kontaktede ham flere gange og han blev ved med at benægte også selvom hun spurgte om et pakke nummer som han ikke ville give! Men nu kendte han lige pludseligt godt noget til sagen!?
Det endte så med at hun overførte mine penge til mig og jeg lovede at sende pakken retur hvis den kommer frem, hvilket jeg er 100% på den ikke gør, da jeg nægter at tro på at den er sendt.
Jeg har modtaget pengene imorges ifølge min bank.
Jeg fandt et nummer på en af hans bekendte, som tog fat i ham for mig, hvor han svarede personen at han ikke kendte noget til sagen?! Hvilket personen selv synes lød meget underligt efter jeg havde så mange beviser på det!
Jeg så derfor ingen anden udvej (før politiet) end at kontakte hans nærmeste. Jeg fik fat i hans mor, hvilket faktisk er totalt til grin når manden er 26 år, men jeg kontaktede hende og sagde hvad der var sket. Hun kontaktede ham flere gange og han blev ved med at benægte også selvom hun spurgte om et pakke nummer som han ikke ville give! Men nu kendte han lige pludseligt godt noget til sagen!?
Det endte så med at hun overførte mine penge til mig og jeg lovede at sende pakken retur hvis den kommer frem, hvilket jeg er 100% på den ikke gør, da jeg nægter at tro på at den er sendt.
Jeg har modtaget pengene imorges ifølge min bank.
Mvh Patrick
Hans tid er vidst omme her på forum. Det brugernavn er som printet ind på vores nethinder. Hold kæft det må være pinligt for ham. Så er man ikke gammel nok til at kunne styre den hobby han tilsyneladende ikke har penge til at have.
Fedt du fik dine penge.
Fedt du fik dine penge.
- Zofix
- Dværg kejser
- Reactions:
- 14
Jeg synes der bør oprettes et sted på forumet, hvor folk kan gå ind og se om der har været nogen mærkelige hændelser på de forskelllige brugere førhen. Jeg ved at andre forummer noget i denne dur.
Hougaard vidste godt at der havde været et problem med Actiontoft før og derfor synes jeg at der burde have været sat en stopper for sådan en person, allerede første gang.
Om brugeren bliver banned eller blacklisted for salg/køb er jeg sådan set ligeglad med, bare så der bliver gjort noget for at mindste risikoen for at sådan noget sker igen.
Hougaard vidste godt at der havde været et problem med Actiontoft før og derfor synes jeg at der burde have været sat en stopper for sådan en person, allerede første gang.
Om brugeren bliver banned eller blacklisted for salg/køb er jeg sådan set ligeglad med, bare så der bliver gjort noget for at mindste risikoen for at sådan noget sker igen.
Mvh Patrick
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Med de få tråde der var været tale om. er det da ikke nødvendigt at lave extra tiltag på tingende.Zofix skrev:Jeg synes der bør oprettes et sted på forumet, hvor folk kan gå ind og se om der har været nogen mærkelige hændelser på de forskelllige brugere førhen. Jeg ved at andre forummer noget i denne dur.
Det er et lille forum og alligevel så stort. men folk ved hvad der sker og de første som bliver snydt kommer vi aldrig uden om.
Men de første "burde" så lige oplyse på forumet her hvad der så er hændt.
Yippikaiyay god stiljesper kristensen skrev:Hvis jeg åbner min mund nu så får denne tråd en hel forkert drejning og det dur ikke. Jeg vælger at bide tænderne sammen, åbne en pils og sætte en fræk film på istedet.
Over and out.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Jeg har en lang liste med brugere der på den ene eller anden måde har været oppe at toppes, men derfra og til at dømme folk, kræver jeg lidt mere end påstand mod påstand. To uafhængige sager hvor samme bruger er involveret er en helt anden sag. Derfor har jeg også foretaget de nødvendige tiltag i forhold til actiontoft.Zofix skrev:Hougaard vidste godt at der havde været et problem med Actiontoft før og derfor synes jeg at der burde have været sat en stopper for sådan en person, allerede første gang.
- dekoin
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9520 Skørping
- Geografisk sted: Rebild
Den er da bare blevet taget godt den her sag...Se det er sådan forumet bør køre...
Godt gået folkens
Godt gået folkens
VH dekoin alias Claus
Vil du oplyse de tiltag Hougaard?Hougaard skrev:Jeg har en lang liste med brugere der på den ene eller anden måde har været oppe at toppes, men derfra og til at dømme folk, kræver jeg lidt mere end påstand mod påstand. To uafhængige sager hvor samme bruger er involveret er en helt anden sag. Derfor har jeg også foretaget de nødvendige tiltag i forhold til actiontoft.Zofix skrev:Hougaard vidste godt at der havde været et problem med Actiontoft før og derfor synes jeg at der burde have været sat en stopper for sådan en person, allerede første gang.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Han har fået lidt respit til at afsluttede evt. udestående han måtte have her, og derefter er han ikke længere velkommen på forummet.jesper kristensen skrev:Vil du oplyse de tiltag Hougaard?
Det er sku i orden. Ved mange herinde sætter pris på din måde at takle problemerne på. Det er også det der gør forummet værd at benytte.Hougaard skrev:Han har fået lidt respit til at afsluttede evt. udestående han måtte have her, og derefter er han ikke længere velkommen på forummet.jesper kristensen skrev:Vil du oplyse de tiltag Hougaard?
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Lidt grotesk at der skal den slags metoder til for at få enten sin vare eller pengene retur.
Men når man tænker på hvormange ting der skifter ejer herinde, enten ved personlig afhentning eller med postvæsnets mellemkomst. Er det heldigvis kun få handler der ikke er helt efter bogen, og endnu færre som ender som denne.
Zofix: Hvilke andre forummer har sådan en offenlig gabestok, hvor medlemmer hænges offentligt ud??
Og vær du glad for at det var på dette forum, dervar en som forsøgte at lave plat.
På saltvandsiden er de så konfliktsky, at enhver omtale af den slags straks fjernes. Hvor stor tror du chacen for at få
sine penge retur er der??
Men når man tænker på hvormange ting der skifter ejer herinde, enten ved personlig afhentning eller med postvæsnets mellemkomst. Er det heldigvis kun få handler der ikke er helt efter bogen, og endnu færre som ender som denne.
Zofix: Hvilke andre forummer har sådan en offenlig gabestok, hvor medlemmer hænges offentligt ud??
Og vær du glad for at det var på dette forum, dervar en som forsøgte at lave plat.
På saltvandsiden er de så konfliktsky, at enhver omtale af den slags straks fjernes. Hvor stor tror du chacen for at få
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Nu stopper du altså!Carsten skrev:Lidt grotesk at der skal den slags metoder til for at få enten sin vare eller pengene retur.
Er simpelthen så træt af at høre på det negative ævl - jeg er eneste admin på saltvandssiden og har været det de sidste 3 år. Jeg garanterer dig for at der er blevet taget grundig hånd om samtlige svindlere.
Vi to er helt enige om der er en åbenlys fejl i regelsættet ift. "personlig udhængningen", men der er ikke nogen der slipper afsted med svindel.
Der er i tidens løb smidt både forhandlere og brugere ud pga. dette. Men jeg ville da gerne om du kunne komme med et grundlag der retfærdiggører en offentlig udhængning på baggrund af én person udtalelser??
Ikke at det er tilfældet her, men lad os antage at zofix's beskyldninger er opdigtede - så ser situationen en anelse dum ud, det er jeg sikker på vi kan blive enige om.
Det er en skæv kurs at hænge folk ud på så spinkelt et grundlag, manden kunne jo fx være på ferie...
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
- Zofix
- Dværg kejser
- Reactions:
- 14
Jeg har tidligere været medlem at et bestemt bil forum, hvor der blev handlet meget på tværs af brugere. Der kunne man ved kontakt til en admin oprette en open hændelse omkring sin sag, hvor at admin tvang personen som var beskyldt til at svare på tråden der var rejst mod ham. Hvis den beskyldte så ikke ville svare og bare valgte at ignore, ville bruger blive banned fra forumet.Carsten skrev:Lidt grotesk at der skal den slags metoder til for at få enten sin vare eller pengene retur.
Hvis der ikke kunne dokumenteres nogle beviser mod den anklagede person ville der selvfølgelig ikke komme nogle konsekvenser.
Men i lige akkurat denne sag, er det eneste bevis actiontoft kan komme med er at oplyse pakkenummeret, hvilket han jo ikke vil. Selvom han fortæller at han har det, bare ikke lige ved hånden.
Mvh Patrick