"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Actiontoft er en SVINDLER!

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
bima
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons 16. feb 2011 19:30
13
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 9800 Hjørring

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af bima »

Få din bank til at tilbageføre dine penge,
så er den ged barberet. :h
Mvh Henning Schneider

518 liters hjørneakvarie viewtopic.php?f=94&t=45569
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Carsten »

bima skrev:Få din bank til at tilbageføre dine penge,
så er den ged barberet. :h
Det gør banken ikke!
Penge over fra konto til konto kan ikke bare tilbageføres.
Brugeravatar
bima
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons 16. feb 2011 19:30
13
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 9800 Hjørring

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af bima »

Så skulle han da lige have en lille håndlussing istedet for :sneaky2:
Mvh Henning Schneider

518 liters hjørneakvarie viewtopic.php?f=94&t=45569
Heeger
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 71
Tilmeldt: lør 27. dec 2008 17:21
15
Postnummer: 7800 Skive
Saltvand siden?: 2010

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Heeger »

nesnej skrev:Hej Actiontoft

Jeg har lige set, du har være her på SF. så sent som i går, så synes jeg faktisk det ville være klædeligt, om du besvarede den anklage der er blevet rejst mod dig, eller endnu bedre få denne sag ud af verden.
Ganske enig...
Brugeravatar
spax
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1074
Tilmeldt: søn 11. maj 2008 08:29
16
Postnummer: 9900 Frederikshavn
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Frederikshavn

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af spax »

Jeg havde personligt mødt op på hans adresse, og hentet min varer. Så ville der heller ikke være nogen undskyldinger fra hans side. Og hvis han ikke ville aflevere den, havde han fået nogen håndmadder.
Mvh kim

160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
LarsSteen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1394
Tilmeldt: tors 6. aug 2009 19:23
14
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1987
Geografisk sted: Auning / Djursland

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af LarsSteen »

nu er der lidt langt fra 2880 Bagsværd til djursland, lidt øst for randers :(
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html
nikolajalgren
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 35
Tilmeldt: man 10. okt 2011 16:06
12
Postnummer: 2730 Herlev
Saltvand siden?: 2011

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af nikolajalgren »

Hej,

Men har du ikke nogle oplysninger på ham actiontoft, ville ihvertfald hjælpe dig i den videre sag.
Mht. anmeldelse til politiet.
Mvh
Nikolaj
Brugeravatar
spax
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1074
Tilmeldt: søn 11. maj 2008 08:29
16
Postnummer: 9900 Frederikshavn
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Frederikshavn

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af spax »

LarsSteen skrev:nu er der lidt langt fra 2880 Bagsværd til djursland, lidt øst for randers :(
Så kunne man jo lave en søndags tur ud af det :) For 1700kr havde jeg da helt sikkert taget afsted.
Mvh kim

160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
jesper kristensen
Reactions:

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af jesper kristensen »

Han må da have en dårlig smag i munden når han slet ikke kommentere indlægget her. Det må ikke være sjovt at blive stemplet på et offentligt forum da. Han er røget i min lille bog under folk man ikke skal handle med herinde.
Brugeravatar
glenn_24
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 344
Tilmeldt: tors 26. feb 2009 23:51
15
Postnummer: 4450 Jyderup
Saltvand siden?: 2009

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af glenn_24 »

sider og tænker der må da være en venlig sjæl som kan køre forbi svinet og hente doseringspumpen også sende det til Patrick også kunne patrick jo bare betale portoen en gang til


og så skulle admin måske lige tage og få nogle nosser og få smidt sådan en person ud fra forummet inden han tager røven på en anden
Brugeravatar
Zofix
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 115
Tilmeldt: lør 26. feb 2011 16:11
13
Postnummer: 2880 Bagsværd
Saltvand siden?: 2011

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Zofix »

nikolajalgren skrev:Hej,

Men har du ikke nogle oplysninger på ham actiontoft, ville ihvertfald hjælpe dig i den videre sag.
Mht. anmeldelse til politiet.
Mvh
Nikolaj
Jeg har ALT på ham:

Fulde navn
Adresse
Tlf. nr.
Konto nr.

Synes det virker helt vanvittigt at han snyder folk på den måde, når man har så mange oplysninger på ham.
Jeg har ladet mig fortælle at der har været tidligere hændelser med andre folk fra forumet, hvor Actiontoft har modtaget penge og aldrig sendt varen! Hvis jeg havde vidst dette havde jeg aldrig handlet med ham!

Den tidligere hændelse kan læses her:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 89#p427089

Ser snart ingen anden udvej end at jeg tager over og hente mine penge eller politianmelder ham.
Mvh Patrick
DecOcean akvarie 390L (130x50x60) - DIY Cree LED - Bubble King Supermarin 200 - Red Dragon Mini 2500 - Tunze Nanostream
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&p=453836#p453836
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Chrissy62 »

Det er selvfølgelig nemt at sidde og være bagklog, men jeg vil alligevel lige give mit besyv med;)

Jeg køber alt mit udstyr fra nyt, netop fordi jeg har hørt så mange gange om folk der bliver snydt, og her snakker jeg ikke om varer der ikke bliver sendt, men varer der ikke virker, eller går hurtigt i stykker, og der er jo ingen garanti på noget man har købt brugt;)

Skulle jeg købe brugt udstyr, så ville jeg til hver en tid handle på Sjælland, hvor jeg selv kan køre over til vedkommende og konstatere at varen er iorden:)

Jeg ved godt, jeg nu er lyseslukker og mange vil sige, at det er da i orden at købe hos hinanden og sende osv....jeg siger bare, jeg gør det ikke.

Iøvrigt findes der sider på nettet, hvor man kan sætte sine ting til salg, og sælger får først udbetalt sine penge,når køber bekræfter at varen er i orden. Så man kan jo i tilfælde,hvor det drejer sig om en del penge, bede sælger sætte varen til salg på en af de sider og så køber man den der, for at få en vis garanti, hvilket jeg synes er helt okay, taget i betragtning at der fra tid til anden er folk der snyder;)
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Fiskeben
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 11
Tilmeldt: man 10. okt 2011 21:04
12
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2011

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Fiskeben »

Gaaab
Brugeravatar
Olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2638
Tilmeldt: ons 10. maj 2006 13:39
18
Postnummer: 4100 Ringsted
Saltvand siden?: 2006

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Olsen »

Chrissy62 skrev:Det er selvfølgelig nemt at sidde og være bagklog, men jeg vil alligevel lige give mit besyv med;)

Jeg køber alt mit udstyr fra nyt, netop fordi jeg har hørt så mange gange om folk der bliver snydt, og her snakker jeg ikke om varer der ikke bliver sendt, men varer der ikke virker, eller går hurtigt i stykker, og der er jo ingen garanti på noget man har købt brugt;)

Skulle jeg købe brugt udstyr, så ville jeg til hver en tid handle på Sjælland, hvor jeg selv kan køre over til vedkommende og konstatere at varen er iorden:)

Jeg ved godt, jeg nu er lyseslukker og mange vil sige, at det er da i orden at købe hos hinanden og sende osv....jeg siger bare, jeg gør det ikke.

Iøvrigt findes der sider på nettet, hvor man kan sætte sine ting til salg, og sælger får først udbetalt sine penge,når køber bekræfter at varen er i orden. Så man kan jo i tilfælde,hvor det drejer sig om en del penge, bede sælger sætte varen til salg på en af de sider og så køber man den der, for at få en vis garanti, hvilket jeg synes er helt okay, taget i betragtning at der fra tid til anden er folk der snyder;)
Ikke for at være bagklog, men hvad så hvis køber så snyder sælger og ike bekræfter at varen er i orden selvom den rent faktisk er modtaget og ok? ;)
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Chrissy62 »

Aner det ikke;) Jeg har selv handlet på den måde flere gange, og aldrig oplevet at blive snydt:)

Måske sælger så kan skrive til dem der har siden, og fremvise en postkvittering på at varen er sendt, men det garanterer jo ikke om varen er i orden...
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
jesper kristensen
Reactions:

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af jesper kristensen »

Tænkte det samme. Hvad hvis ham actionhelten modtog denne vare. Ville du så få dine penge Chrissy?
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Chrissy62 »

Tjae... det må jeg være jer svar skyldig...jeg tror det er mere sjældent den anden vej, at en køber undlader at informere om at varen er er modtaget...under alle omstændigheder,hvis sælger skriver han har sendt varen men ikke fået pengene til dem der har siden, så udbetaler de ikke pengene tilbage, før det er undersøgt, hvem der er berettiget til pengene..det er jeg sikker på..disse sider er netop oprettet, fordi der snydes med meget internethandel..det er jo ikke kun salg herinde,men alt muligt salg, hvor der skal sendes varer mellem privatpersoner;)
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Carsten »

Det er jo ligefår end at man skal indføre paypal herinde til privat handel
Brugeravatar
Zofix
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 115
Tilmeldt: lør 26. feb 2011 16:11
13
Postnummer: 2880 Bagsværd
Saltvand siden?: 2011

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Zofix »

Jeg har nu talt personligt med brugeren her på forummet som hedder Bloch, han er blevet snydt præcist på samme måde af Actiontoft for et par måneder siden, det drejede sig dog om et Vertex UF filter.

Bloch har dog ikke gået videre med sagen, men det irritere mig inderligt at der ikke er gjort noget ved denne person, jeg var aldrig kommet i denne situation hvis der var sat en stopper for ham.

Jeg håber at der er nogle flinke personer her på forumet som bor i nærheden af Randers som vil tage forbi og tage en snak med ham!

Ellers aflevere jeg alle hans oplysninger samt beviser på den lokale politistation eller bider i det sure æble og kører personligt over og tager en snak med ham.
Mvh Patrick
DecOcean akvarie 390L (130x50x60) - DIY Cree LED - Bubble King Supermarin 200 - Red Dragon Mini 2500 - Tunze Nanostream
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&p=453836#p453836
jesper kristensen
Reactions:

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af jesper kristensen »

Hvorfor ikke få en fra Randers til at hente din maskine og sende den til ham mod betaling. Så må den desværre bare koste det mere.
Brugeravatar
Zofix
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 115
Tilmeldt: lør 26. feb 2011 16:11
13
Postnummer: 2880 Bagsværd
Saltvand siden?: 2011

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Zofix »

jesper kristensen skrev:Hvorfor ikke få en fra Randers til at hente din maskine og sende den til ham mod betaling. Så må den desværre bare koste det mere.
Det ville være super, men kræver at der er en som vil gøre det.
Mvh Patrick
DecOcean akvarie 390L (130x50x60) - DIY Cree LED - Bubble King Supermarin 200 - Red Dragon Mini 2500 - Tunze Nanostream
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&p=453836#p453836
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af DDT2 »

Chrissy62 skrev:Det er selvfølgelig nemt at sidde og være bagklog, men jeg vil alligevel lige give mit besyv med;)

Jeg køber alt mit udstyr fra nyt, netop fordi jeg har hørt så mange gange om folk der bliver snydt, og her snakker jeg ikke om varer der ikke bliver sendt, men varer der ikke virker, eller går hurtigt i stykker, og der er jo ingen garanti på noget man har købt brugt;)

Skulle jeg købe brugt udstyr, så ville jeg til hver en tid handle på Sjælland, hvor jeg selv kan køre over til vedkommende og konstatere at varen er iorden:)

Jeg ved godt, jeg nu er lyseslukker og mange vil sige, at det er da i orden at købe hos hinanden og sende osv....jeg siger bare, jeg gør det ikke.

Iøvrigt findes der sider på nettet, hvor man kan sætte sine ting til salg, og sælger får først udbetalt sine penge,når køber bekræfter at varen er i orden. Så man kan jo i tilfælde,hvor det drejer sig om en del penge, bede sælger sætte varen til salg på en af de sider og så køber man den der, for at få en vis garanti, hvilket jeg synes er helt okay, taget i betragtning at der fra tid til anden er folk der snyder;)
Taget i betragtning af at der bliver gjort temlig mange gode handler herinde synes jeg bestemt det forkert at begrunde det med at man ikke vil købe brugt pga omtalen på handel. Man hører jo aldrig om alle de gode handler der er lavet herinde men kun de dårlige og så er det jo klart de vil fremtræde mere end de positive handler.
Personligt købte jeg selv en gang en wavebox men med forkert controller til. Vedkommende fandt hurtigt en løsning på det og vi var tilfredse begge 2. Men sådan handler skriver man jo som regl ikke om.
Synes helt bestemt man skal stole på folk som udgangspunkt det andet ville da være så trist at leve i en verden uden at stole på nogen
jesper kristensen
Reactions:

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af jesper kristensen »

Men problemet er jo bare at han skriver den er sendt. Så kan den vel ikke hentes.
Brugeravatar
Zofix
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 115
Tilmeldt: lør 26. feb 2011 16:11
13
Postnummer: 2880 Bagsværd
Saltvand siden?: 2011

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Zofix »

jesper kristensen skrev:Men problemet er jo bare at han skriver den er sendt. Så kan den vel ikke hentes.
Den er 100% ikke sendt, jeg har jo sagt at han skulle oplyse mig pakkenummeret flere gange hvor han kommer med en ny undskyldning hver gang, så ligger det i hans bil, så ligger det i hans kammerats bil... Den pakke er ikke sendt!

Hvis han så har solgt den til en anden eller ikke vil af med den, så skal jeg bare have mine penge retur, længere er den ikke!
Mvh Patrick
DecOcean akvarie 390L (130x50x60) - DIY Cree LED - Bubble King Supermarin 200 - Red Dragon Mini 2500 - Tunze Nanostream
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&p=453836#p453836
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
15
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Valentin »

Carsten.. Hvis man laver en overførsel til en anden bank, og pengene ikke er nået kontoen, så ka det altså sagtens lade sig gøre at trække sine penge tilbage.. Det koster så en 375 kr..

Mine 5 cent..

Købte for 2.5 år siden 12 fisk på en gang af den kendte JJ her inde fra, og han havde været forbi inden ( hjemme hos mig ) tjekke min tank osv, og set de ca 16 fisk jeg havde i forvejen.. Jeg var ny i hobbyen og vidste ikke noget om at man skal gå stille til værks med alt man gør og nok max havde købt to fisk, men manden ville tjene penge føler jeg bare idag Og hver gang man kontakter manden, så har han et hav af undskyldninger, og man kan ingen hjælp få nogen steder.. Og så kan man sku ikke lade være med at tænke om man skal tage sagen i egen hånd, men er det det værd....
Somte times yes - and some time, fuck it..

Det værste er at manden stadig " Hjælper nye igang " my ass
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
15
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Valentin »

Glemte helt det vigtigste.. Mistede efter et par dage halvdelen af min fiske bestand, samt der begyndte at være koraller som også døde, og efter en uge, var alle fisk syge.. Selvfølgelig kan der have været en sygdom med, eller andet.. Men min sag er at han aldrig skulle have solgt mig så mange fisk, ( som sagtens vil kunne få en tank ned med nakken ).. Så jeg ville egentlig helst have, ikke modtaget min vare.. Griner..

Men om en der har taget røven på en siger at han ikke har, det er jo sagen ligegildigt, folk skylder en de penge for altid, eller indtil de betales tilbage..

Man kan sku godt forstå nogle tyer til selvtægt nogle gange..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
15
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Valentin »

Det får man sku da intet ud af.. Altid hurtigere og bedre at ordne tingene selv.. Griner..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Fiskeben
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 11
Tilmeldt: man 10. okt 2011 21:04
12
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2011

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Fiskeben »

<Admin> Hold venligst tråden seriøs !
poul-henning
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 229
Tilmeldt: man 18. jan 2010 21:05
14
Postnummer: 4970 Rødby
Saltvand siden?: 2009

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af poul-henning »

Det er bare en opringning til 114 . Når du har alle de oplysninger på ham.
De finder ham i løbet af et par timer.
Nyt akv . 720 liter med 200 liter sump.
Lehd
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 326
Tilmeldt: ons 20. jan 2010 07:04
14
Postnummer: 7321 Gadbjerg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Gadbjerg

Re: Actiontoft er en SVINDLER!

Indlæg af Lehd »

Fiskeben: Vil du noget seriøst i denne tråd, eller er du bare "detrius"? Alle dine indlæg i denne tråd bærer voædsomt præg af ren provokation....
Mvh.
Trine
Billede
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"