Jeg kører med min gode gamle Schuran Jetskim 150, med en AquaBee UP 2000/1 som den er leveres med.
Men nu har jeg skiftet pumpen fra den originale pre-07 model, til modellen med ny rotor - Larmen er den samme, og resonansen er ulidelig, selvom skabet er lyddæmpet, pumpe pakket ind i blå filtersvamp. Er der noget alternativ til denne pumpe, der vil bibeholde skummerens ønskede effekt?
Eheim 1260 har været i overvejelse, men denne er simpelthen alt for stor fysisk til at passe i min sump. Et hvert forslag til en mere støjsvag løsning er velkomment.
Erstatning til AquaBee 2000/1?
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 13
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 1996
Re: Erstatning til AquaBee 2000/1?
Slet ingen idéer?
Jo. Red devil. Kører med en 3000l og den siger intet. En fælles bestilling er igang på forum for tiden.
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 13
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 1996
Kunne da godt være jeg bare skulle købe en Devil SP3 med pinwheel, og droppe Venturi delen på skummeren.
Ved fra den RDC-850 jeg lige har solgt at det er en ganske stille pumpe, og så bruger den også betydeligt mindre i strøm. Det må være fremtiden.
Ved fra den RDC-850 jeg lige har solgt at det er en ganske stille pumpe, og så bruger den også betydeligt mindre i strøm. Det må være fremtiden.