Prisen skræmmer mig nu også lidt. Men det koster selvfølgelig, hvis man skal have noget SÅ flot

Anskaffelse af et 30 liters med luftskummer og et god 25W (ex.) LED pærer, er vel ikke meget mere end omkring 1500 Kr.Tangathomas skrev:Sikke en masse gode svar. Må indrømme at jeg var ved at trække i land med projektet, da det lød rimelig svært..
Men nu får jeg da helt lyst til at prøve. Da jeg snakkede økonomi, tænkte jeg udgift pr. måned (i generel drift, altså strøm, salt mm.)
Det ser da ud til at det godt kan lade sig gøre. Jeg har bare desværre ikke særlig meget plads at gøre godt med. Jeg tror jeg bliver nødt til at udskyde det lidt, da jeg har regnet lidt på det og det er jo desværre ret dyrt i forhold til et ferskvandsakvarie. Jeg kunne jo prøve at ønske mig et til jul og være heldig
Tak for det!Tangathomas skrev:Jeg har lige læst din tråd igennem Karsten og jeg er godt nok imponeret! - Det er lige sådan noget der kunne være drømmescenariet, men det ser ikke helt simpelt ud
Prisen skræmmer mig nu også lidt. Men det koster selvfølgelig, hvis man skal have noget SÅ flot