Pris Tropeakvarier... El.lign.
-
- Foxface
- Reactions: 0
- 15
- Postnummer: 7321 Gadbjerg
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Gadbjerg
Pris Tropeakvarier... El.lign.
I jagten på det helt rigtige akvarie, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad folk har givet for akvarie inkl. sump, skab og lyskasse hos de forskellige forhandlere....
Mvh.
Trine

Trine

- tobi100000
- Naso kirurg
- Reactions: 0
- 15
- Postnummer: 9700 Brønderslev
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Nordjylland
Re: Pris Tropeakvarier... El.lign.
Jeg købte et 200L akvarie med bølgebryder, overløb, alt det pvc der skulle bruges (har stadig noget tilbage), pvc lim, akvarie silicone og weisglas på fronten. (størrelse H=40, D=50 L=100) hos tropeakvarier. Det kostede omkring de 2000kr. (måske 2200kr) kan ikke huske det præcise tal.
Senere kom jeg tilbage med et 112L akvarie hvor jeg havde 3 for små huller i og ville have lavet den om til en sump. For at få lappet den og skåret pladet til bobbelfælde og ferskvandskammer sagde han i telefonen det nok ville blive ca. 500kr. Han havde så troet at hele bunden var slået i styker så det kom kn til at koste de 200-300kr.
Jeg synes selv det er billigt, men det må du vurdere.
Skab lavede jeg selv med at købe nogle solide bøgetræs plader i IKEA og gav dem 5 gange med skibslak. det kostede vel over de 2000kr men jeg er selv godt tilfreds med det.
Senere kom jeg tilbage med et 112L akvarie hvor jeg havde 3 for små huller i og ville have lavet den om til en sump. For at få lappet den og skåret pladet til bobbelfælde og ferskvandskammer sagde han i telefonen det nok ville blive ca. 500kr. Han havde så troet at hele bunden var slået i styker så det kom kn til at koste de 200-300kr.
Jeg synes selv det er billigt, men det må du vurdere.

Skab lavede jeg selv med at købe nogle solide bøgetræs plader i IKEA og gav dem 5 gange med skibslak. det kostede vel over de 2000kr men jeg er selv godt tilfreds med det.

- Stefan
- Rev haj
- Reactions: 48
- 19
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Re: Pris Tropeakvarier... El.lign.
Mit, som du kan se i signaturen, kostede lige omkring 7000 hos DecOcean. Det var inkl. alle de ting du skriver.