Koraller fra udenlandske internetbutikker???
-
- Rev haj
- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
Re: Koraller fra udenlandske internetbutikker???
Er personligt også færdig med og købe noget jeg ikke kan stå og udvælge personligt, er blevet skuffet alt for mange gange når tingene endelig kom, både koraller og fisk så helt klart slut for mit vedkomne og bestille over nettet med det levende for det er aldrig som man går og forestiller sig, og som regel de billeder i ser på siderne de er lige tage efter de landede imens de står i flotte farver, og når i så modtager er de meget fesne i forhold til det billed i så. Bare min holdning til og bestille over nettet eller motorvej 

- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det er underligt. Jeg har lagt rigtigt mange penge der gennem årene og har aldrig haft problemer med dem.Bingocaller skrev:Aquapro2000 er også nogen værre svindlere i min bog - har ikke hørt fra dem i 2 uger nu ang status på min vortech - selvom jeg har mailet dem 100 gange
- Carsten
- Rev haj
- 21
[quote="Thue"]Er personligt også færdig med og købe noget jeg ikke kan stå og udvælge personligt, er blevet skuffet alt for mange gange når tingene endelig kom, både koraller og fisk så helt klart slut for mit vedkomne og bestille over nettet med det levende for det er aldrig som man går og forestiller sig, og som regel de billeder i ser på siderne de er lige tage efter de landede imens de står i flotte farver, og når i så modtager er de meget fesne i forhold til det billed i så. [quote]
Enig. når man ser de bileder fra f.eks korallenzucht, så får man fikse ideer i hovedet. Men når man så står dernede, så er der da bevares mange flotte koraller, men dem som ligner dem på billederne er der enten ikke eller er solgt til anden side, på trods af at de bare står i akvarierne blandt alle de andre.
Enig. når man ser de bileder fra f.eks korallenzucht, så får man fikse ideer i hovedet. Men når man så står dernede, så er der da bevares mange flotte koraller, men dem som ligner dem på billederne er der enten ikke eller er solgt til anden side, på trods af at de bare står i akvarierne blandt alle de andre.
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Har hørt fra dem 2 gange.Carsten skrev:Det er underligt. Jeg har lagt rigtigt mange penge der gennem årene og har aldrig haft problemer med dem.Bingocaller skrev:Aquapro2000 er også nogen værre svindlere i min bog - har ikke hørt fra dem i 2 uger nu ang status på min vortech - selvom jeg har mailet dem 100 gange
1. Sorry for the late repsonse
2. Vi har modtaget din pumpe og sendt den til producenten.
Derfra bare dødt.
Kan helt sikkert garantere at jeg aldrigt nogen sinde skal handle med dem ever!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Carsten
- Rev haj
- 21
Det lyder mystisk.
Kan du ikke prøve at skrive til importøren af pumpen og forsøge at forklare sagen.
Men på den anden side, hvis du har mailbombet dem over 2 uger, så kan det da godt være at de er blevet lidt trætte af dig.
De kan jo ikke gøre en brik før end at pumpen kommer fra importøren igen.
Kan du ikke prøve at skrive til importøren af pumpen og forsøge at forklare sagen.
Men på den anden side, hvis du har mailbombet dem over 2 uger, så kan det da godt være at de er blevet lidt trætte af dig.
- D.Damgaard
- Palet kirurg
- 17
- Postnummer: 6760 Ribe
- Saltvand siden?: 2009
Vh. Dennis Damgaard
"We must go see for ourselves" - Jacques Yves Cousteau
"We must go see for ourselves" - Jacques Yves Cousteau
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Jeg har snakket med en flink mand ved Vortech flere gange og hans hænder er desværret bundet.Carsten skrev:Det lyder mystisk.
Jeg har ikke tæppebombet - 5 mails iløbet af 2 uger er vel ok?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Carsten
- Rev haj
- 21
Bingocaller skrev:Jeg har snakket med en flink mand ved Vortech flere gange og hans hænder er desværret bundet.Carsten skrev:Det lyder mystisk.
Så er det vel derfor der ikke sker noget. Det er de færreste der kan arbejde med bundne hænder

Hvis det kun er 5 mails, så er det jo heller ikke 100 som du skrev.
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Nej men det burde jo være aquapros ansvar og ikke vortechCarsten skrev:Bingocaller skrev:Jeg har snakket med en flink mand ved Vortech flere gange og hans hænder er desværret bundet.Carsten skrev:Det lyder mystisk.
Så er det vel derfor der ikke sker noget. Det er de færreste der kan arbejde med bundne hænder![]()
Hvis det kun er 5 mails, så er det jo heller ikke 100 som du skrev.
Og nej 100 mails var bare for at illustrere at der intet svar var fra dem
- Carsten
- Rev haj
- 21
Bingocaller skrev: Nej men det burde jo være aquapros ansvar og ikke vortech
Og nej 100 mails var bare for at illustrere at der intet svar var fra dem
Nu er det jo ikke aquapro som yder garantien, men importøren/fabrikanten.
Hvis ikke dem som reperarer tingen sender det til sælgeren, kan de ikke gøre ret meget.
og 14 dage er heller ikke lang tid, når du tager i betragtning at pakken med pumpen ikke var hos aquapro dagen efterden belve sendt fra dig.
Er du heldig går der 2 dage og uheldig 4. Derfra skal den til reperatøren, det tager nok en dag. Meget hurtigt er du oppe på 1 uge, inden der overhovedet bliver kigget på pumpen.
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Men hvorfor fortæller de mig det så ikke? Hvis de gjorde det ville der jo ikke være nogen problemer - jeg bliver bare holdt in the dark
- Carsten
- Rev haj
- 21
Hvad havde du da forestillet dig?? At de blot sendte dig en ny pumpe frit og kvit?Bingocaller skrev:Men hvorfor fortæller de mig det så ikke? Hvis de gjorde det ville der jo ikke være nogen problemer - jeg bliver bare holdt in the dark
Det ville da have været en excellent service, men hvem skal så have den som du sendte til reperation??
Jeg vil mene at du har haft nogle helt urealistiske ideer om hastigheden pumpen kan blive lavet på
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Jeg forventer ikke noget om hvornår jeg får pumpen tilbage - bare at blive informeret om hvordan forløbet går når jeg skriver. Noget der er ganske normalt når man er forbruger
Heldigvis er en af mine veninder fuldmægtig advokat med speciale i forbrugerlov - også inden for EU - så hvis jeg ikke har hørt noget når jeg kommer hjem fra ferie overdrager jeg sagen til hende.
Heldigvis er en af mine veninder fuldmægtig advokat med speciale i forbrugerlov - også inden for EU - så hvis jeg ikke har hørt noget når jeg kommer hjem fra ferie overdrager jeg sagen til hende.
- Carsten
- Rev haj
- 21
Det er bestemt ikke normalt at du får besked om at nu er xx sendt af sted til reperatøren, og nu er xx ankommet til reperatør.
Muligt at der er nogle som gør det, men det er bestemt ikke noget som de skal gøre.
Muligt at der er nogle som gør det, men det er bestemt ikke noget som de skal gøre.
- Chrissy62
- Rev haj
- 15
- Postnummer: 4780 Stege
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Stege
Jeg handler meget i DecOcean som ligger i Rødovre, fordi Carsten er god til at skaffe de varer jeg vil have, og meget tit er de billigere end jeg finder dem andre steder;)
Men han har ingen priser på sin hjemmeside, så man skal enten ringe og høre prisen, skrive en mail, eller tage ind til hans butik og snakke priser, produkter. Han har iøvrigt også masser af koraller og fisk;)
http://www.decocean.dk/
Men han har ingen priser på sin hjemmeside, så man skal enten ringe og høre prisen, skrive en mail, eller tage ind til hans butik og snakke priser, produkter. Han har iøvrigt også masser af koraller og fisk;)
http://www.decocean.dk/
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Christina Frisdahl Faurbye
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
- demian
- Kejser fisk
- 16
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2002
hej angående denne butik http://www.korallenfarm.de/
synes godt nok de har mange fede ting og til rimelige priser, hvis det altså er billede og pris som er på siden, nogen der ved om man kan få fragtet ting til et posthus tæt ved færgen over rødby putgarden eller har prøvet det ville være helt kanon så kunne man jo lige hente lidt dåser også
synes godt nok de har mange fede ting og til rimelige priser, hvis det altså er billede og pris som er på siden, nogen der ved om man kan få fragtet ting til et posthus tæt ved færgen over rødby putgarden eller har prøvet det ville være helt kanon så kunne man jo lige hente lidt dåser også

- Bingomolly
- Klovnfisk
- 13
- Postnummer: 4622 Havdrup
- Saltvand siden?: 2008
- Carsten
- Rev haj
- 21
Han har udvidet butikken en del siden jeg sidst kiggede på den.demian skrev:hej angående denne butik http://www.korallenfarm.de/
Men ifølge hans side, sender han til andre lande i europa, men kun som luftfragt. Og inden for Tyskland kun med et firma der hedder GO-General Overnight. Så tanken med at få det sendt posterestante til posthuset i Püttgarten duer ikke
- demian
- Kejser fisk
- 16
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2002
ok tak for info carsten men jeg prøver lige og skrive til ham om man kan lave en løsning med fragt tæt ved grænsen så må jeg se på logistikken så jeg får det til at passe med tiden jeg er derCarsten skrev:Han har udvidet butikken en del siden jeg sidst kiggede på den.demian skrev:hej angående denne butik http://www.korallenfarm.de/
Men ifølge hans side, sender han til andre lande i europa, men kun som luftfragt. Og inden for Tyskland kun med et firma der hedder GO-General Overnight. Så tanken med at få det sendt posterestante til posthuset i Püttgarten duer ikke