Krabber ?

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie.
Besvar
Brugeravatar
morten nim
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
13
Postnummer: 6731 Tjæreborg
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Lige uden for esbjerg

Krabber ?

Indlæg af morten nim »

Hej nu er jeg jo lige kommet i gang med nogle ls jeg købte her inde og de va i et kørne akvarium som skulle lukkes ned så dem fik jeg jo til en ok pris men da jeg fik dem hjem i baljen så jeg en krappe da jeg så spurte om han hade set nogle krapper sage han nej aldrig MEN da jeg i aftes lyste i min akvarie med en lommelygte va der mange krapper 6-8 styks store som små og røde og brune men kunne ikke få nogle gode bilder nå så mit spørsmål skal alle krapper ud/dø eller hvad syndes det er svært at blive klog på

Undskyld den lange tekst mvh en i nød
Morten :crybaby:
1200 l i stuen :)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Krabber ?

Indlæg af Carsten »

morten nim skrev:Hej nu er jeg jo lige kommet i gang med nogle ls jeg købte her inde og de va i et kørne akvarium som skulle lukkes ned så dem fik jeg jo til en ok pris men da jeg fik dem hjem i baljen så jeg en krappe da jeg så spurte om han hade set nogle krapper sage han nej aldrig MEN da jeg i aftes lyste i min akvarie med en lommelygte va der mange krapper 6-8 styks store som små og røde og brune men kunne ikke få nogle gode bilder nå så mit spørsmål skal alle krapper ud/dø eller hvad syndes det er svært at blive klog på

Undskyld den lange tekst mvh en i nød
Morten :crybaby:
Krabber er ikke nødvendigvis noget skidt. Nogle billeder af dem vil hjælpe på opklaringen om de er gode eller ej.
Forståelsen af dit indlæg ville dog blive langt lettere med en stribe ,, og ... :)
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

Oftest så er dem med pels no go
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
morten nim
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
13

Indlæg af morten nim »

Tak jeg vil prøve at få nogle bilder af dem men er der en gode metode til at fange dem på
Hvad mener du med en stribe. Er jo meget ny her inde
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

morten nim skrev:Tak jeg vil prøve at få nogle bilder af dem men er der en gode metode til at fange dem på
Hvad mener du med en stribe. Er jo meget ny her inde
Alt efter størrelse på krabberne, så er en fælde med foder god. en flaske hvor toppen er skåret af og vendt ind i flasken. Krabben kan komme ind, men har svært ved at komme ud igen.

Med en stribe ,,, og ... Mener jeg at du havde skrevet det hele i en lang sætning uden et eneste tegn.
Brugeravatar
morten nim
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
13

Indlæg af morten nim »

:biggrin: nå jeg er ikke lige så gode til at skrive og stave så hober det går :biggrin:
Men tak for det godt tip
Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"