wiki'en

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
LarsSteen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1987
Geografisk sted: Auning / Djursland

wiki'en

Indlæg af LarsSteen »

virker wiki'ens link direkte fra pb ikk' :crybaby: ?
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
spdiving
Reactions:

Re: wiki'en

Indlæg af spdiving »

Wiki destruere alle link hvor de "blå ord" er nævt. Så glæder mig sgu til den dag hvor enten fejlen er rettet eller wiki er lukket ned :BA

Steen
LarsSteen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af LarsSteen »

spdiving skrev:Wiki destruere alle link hvor de "blå ord" er nævt. Så glæder mig sgu til den dag hvor enten fejlen er rettet eller wiki er lukket ned :BA

Steen
:G :G :G :G :G

som jeg skrev den anden dag, kan vi ikke være nogle der kan ''gå'' sammen og lave en dansk reeflex - det er der rigtig mange der savner. ?
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

Den fra Akvariesiden er faktisk ok
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

LarsSteen skrev:
spdiving skrev: som jeg skrev den anden dag, kan vi ikke være nogle der kan ''gå'' sammen og lave en dansk reeflex - det er der rigtig mange der savner. ?
Linkfejlen skal nok blive løst :)

Men jeg håber da folk vil anvende wiki hvis der er folk der gerne vil lave et leksikon, det er jo det som wikien er beregnet til.
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4200 Slagelse
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Indlæg af wondersurfer »

spdiving skrev:Wiki destruere alle link hvor de "blå ord" er nævt. Så glæder mig sgu til den dag hvor enten fejlen er rettet eller wiki er lukket ned :BA

Steen
+1 luk lortet
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
chrislolk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 5750 Ringe
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Ringe

Indlæg af chrislolk »

Synes nu det ville være rigtig synd at lukke wiki'en. Som nybegynder har jeg haft rigtig meget glæde af wiki'en som indeholder svar på mange af de spørgsmål man har som nybegynder. Inspiration til dyr. Forklaring på diverse vandværdier. Balling opskrifter. Der er masser af god info derinde, og hvis den blev udbygget kunne den blive et super værktø, f.eks.j ala reeflex.
Med venlig hilsen
Christopher Lolk Andersen
Brugeravatar
spax
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9900 Frederikshavn
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Frederikshavn

Indlæg af spax »

Mangler bare nogen folk til at beskrive, noget om hver fisk og koraller derinde, for der er rigtig dårlig info. Men jeg syntes overhovedet ikke den skal lukkes.
Mvh kim

160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Syndes også at side er en god ide. Men den er ikke særlig atraktiv at komme ind på da designet ligner :wc:
Var der gjort lidt mere ud af designet og opbygningen så er jeg ret sikker på at folk også ville hjælpe med at opdatere siden.

Steen
Brugeravatar
Moente
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Moente »

Det ville være SÅ synd at lukke Wiki'en. Den skal bare udbygges og opdateres, så vil det være et kanon værktøj!

jeg har haft meget glæde af den, ikke kun for at hente viden, men også inspiration til nye fisk osv.
Mvh Tobias
Brugeravatar
Macdoo
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
13
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 2012
Geografisk sted: Kastrup

Indlæg af Macdoo »

DEN ER GENIAL NÅR MAN ER BEGYNDER. Man sidder og læser om en der snakker om en wakkawakka koral og tænker ? Så kan man lige se et billed og læse lidt om den. :GO
Bump. Elsker koraller. Det gjorde ekskonen ikke....
LarsSteen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af LarsSteen »

det var heller min mening at den skulle lukke, det er en go ide at køre det sammen med forumet som nu men der er en hel del som bør laves om og der skal følges op på rigtig mange ting, som jeg desværre ikke tror at erik alene har tid til.
Mvh. Lars Steen
Brugeravatar
chrislolk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 5750 Ringe
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Ringe

Indlæg af chrislolk »

LarsSteen skrev:det var heller min mening at den skulle lukke, det er en go ide at køre det sammen med forumet som nu men der er en hel del som bør laves om og der skal følges op på rigtig mange ting, som jeg desværre ikke tror at erik alene har tid til.
Det er klart. Meningen med en "wiki" side er jo netop også, at der er mange, som tilføjer info og redigere, og ikke bare en enkeltperson. Føler dog ikke jeg hverken har viden eller erfaring til at tilføje noget derinde - det kommer forhåbentligt med tiden. :Peace:
Med venlig hilsen
Christopher Lolk Andersen
Brugeravatar
Niclas
Foxface
Foxface
Reactions:
16
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Niclas »

chrislolk skrev: Føler dog ikke jeg hverken har viden eller erfaring til at tilføje noget derinde - det kommer forhåbentligt med tiden. :Peace:
Gode billeder kan vi mindre erfarne vel altid bidrage med :y
Mit 250 liters -nedlagt-
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Jeg syndes bare det er for bøvlet at oploade billeder til siden samt den er mega uoverskulig hvis billederne skal ligge de rigtige steder.
Derfor er jeg holdt op med at lægge billeder der ind. Gjorde det ellers meget i starten men de lanede altid de forkerte steder desværre så Erik måtte omrokere dem bagefter.

Steen
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

spdiving skrev:Jeg syndes bare det er for bøvlet at oploade billeder til siden samt den er mega uoverskulig hvis billederne skal ligge de rigtige steder.
Derfor er jeg holdt op med at lægge billeder der ind. Gjorde det ellers meget i starten men de lanede altid de forkerte steder desværre så Erik måtte omrokere dem bagefter.

Steen
Hvilket blev gjort med glæde :)
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Det er helt rigtigt Erik... :GO

Men havde det nu været nemmer at fumle rundt i så havde der sikkert også været flere der ville oploade til siden.

Steen
Rent Postevand
Reactions:

Indlæg af Rent Postevand »

øh, må indrømme, at jeg har skimmet denne tråd, men nogen, der kan beskrive hvad selve problemet er?
LarsSteen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af LarsSteen »

Rent Postevand skrev:øh, må indrømme, at jeg har skimmet denne tråd, men nogen, der kan beskrive hvad selve problemet er?
jeg startede tråden.

det er fordi, hvis jeg skriver en pb til dig med tekst Pseudochromis fridmani så laver forumet ikke det som et link som den gør det her i blåt, det rigtig træls
Mvh. Lars Steen
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"