Er der nogen der har været forbi TIP TOP her i uge 42? Har de noget hjemme?
Tænkte på at smutte forbi på vej hjem fra job, men det er noget af en omvej og gider ikke hvis det er tomme akvarier jeg kommer frem til.
På forhånd tak!
God weekend

Det synes jeg heller ikke jeg gør.Carsten skrev:Det kan være hammersvært at se om en kirurg er lidt tynd over nakken, og komplet umuligt hvis der går mange af samme art.
Så det vil jeg ikke lægge forhandleren til last.
Der er ingen som antyder det på nogen måde, det er ret generelt for alle forhandlerene.AndersGS skrev:Det synes jeg heller ikke jeg gør.Carsten skrev:Det kan være hammersvært at se om en kirurg er lidt tynd over nakken, og komplet umuligt hvis der går mange af samme art.
Som sagt, det så fint ud og væsentlig bedre end mange af de andre steder jeg har været.
Carsten skrev:Der er ingen som antyder det på nogen måde, det er ret generelt for alle forhandlerene.AndersGS skrev:Det synes jeg heller ikke jeg gør.Carsten skrev:Det kan være hammersvært at se om en kirurg er lidt tynd over nakken, og komplet umuligt hvis der går mange af samme art.
Som sagt, det så fint ud og væsentlig bedre end mange af de andre steder jeg har været.
Ingen beskyldninger overhovedet.
Sultet er det forkerte ord. De fodres blot ikke 24 timer før end de sendes. Af den grund som Anders skriver.Mikkel E skrev:Jeg fik af vide derude at grunden til at de er tynde er fordi når de bliver importeret som små, så bliver de sultet inden afrejsen.