Jeg ville hører om nogen af jer er stødt på en pumpe der er max 10x7cm (længde,bredde). Højden er sådan set lige meget.
Jeg har desværre begrænset plads der hvor pumpen skal stå og derfor startede jeg med at købe en newjet 1200, en ganske lille kompakt pumpe. Desværre er jeg ikke tilfreds med flowmængden.
Så jeg er ude efter en pumpe der opfylder ovenstående mål, samt giver min. 2000liter/timen.
Jeg ville hører om nogen af jer er stødt på en pumpe der er max 10x7cm (længde,bredde). Højden er sådan set lige meget.
Jeg har desværre begrænset plads der hvor pumpen skal stå og derfor startede jeg med at købe en newjet 1200, en ganske lille kompakt pumpe. Desværre er jeg ikke tilfreds med flowmængden.
Så jeg er ude efter en pumpe der opfylder ovenstående mål, samt giver min. 2000liter/timen.
Har minimal løftehøjde, tilgengæld har jeg et "T" stykke der skal fordele flowet 2 steder i baljen. Så måske det er en god ide med den aquabee 2000, den kan vel presse det igennem uden det er på bekostning af så meget flow?
Bergenser skrev:Har minimal løftehøjde, tilgengæld har jeg et "T" stykke der skal fordele flowet 2 steder i baljen. Så måske det er en god ide med den aquabee 2000, den kan vel presse det igennem uden det er på bekostning af så meget flow?
Mvh Bergenser
Hej,
Jeg har en AB 1000, og den giver nu et pænt tryk selvom, at der sidder en spraybar på.
Havde bare sat mig i hovedet at anvende 1 stor pumpe. Men det kan nok ikke lade sig gøre uden at splitte det hele ad så irriterende!
Kan også save indsugningsstudsen af en aquabee 2000 hmmm bliver nok nød til at se den live.
Man kan skrue indsugnings studsen af alle Aquabee pumper fra 2000L/t og op. Men der er et kabel ud af bagsiden, og vil indsugningen så ikke komme til at stå helt op ad glasset?
Hvis jeg skruer indsugnings studsen af er den 10,3cm + det kabel.
Jeg har et par ekstra 1000+2000 liggende tørt, så sig til hvis jeg skal give dig nogen mål.
Det var godt nok venligt af dig Peder!
kan man sige noget om længden af pumpen uden indsugningsstuds med ledningen stikkende ud?
Jeg vil jo helst ikke tvinge et ødelæggende "knæk" på ledningen hvis det bliver den løsning, hvis du forstår?