Vi havde 2 klovnfisk, hvor den ene gik i vores Rhodactis, mens den anden ikke havde lyst til at gå i nogle af korallerne.
Vi har to store euphyllia og en Duncanopsammia med 5 hoveder, som sagtens kan ligne en anemone.
Vores klovnfisk gik desværre til pga. for højt nitratindhold, men nu er vores vandværdier fine igen og vi har styr på nitraten, så den ikke igen tager overhånd;)
Vi overvejer at anskaffe to nye klovnfisk og jeg har kigget lidt på anemoner, men er jo alligevel nervøs for, om de vil ødelægge vores LPS - worst case - gå i pumperne...
Vi skal bare have de helt nemme nemo'er, og jeg har jo set at de helst vil have enten Heteractis magnifica, Stichodactyla gigantea, eller Stichodactyla mertensii..de to sidste er vist tæppeanemoner, og dem har jeg hørt man skal holde sig fra.. de kan vist også lige nappe en kirurgfisk i ny og næ, hvis de er sultne..
Så læste jeg et sted at bobbletip anemoner er de nemmeste at holde og de skulle ikke sådan vandre rundt, men dem går nemo'erne måske ikke i ?
So what to do?