Har lige købt mig en fin gul kirug vil høre om de kan være meget svære at få til at æde? har haft den i 2 dage og den ikke som meget som gider at kikke på mad, den har mere travt med at blive pusset af rejerne ved godt at den lige skal lande men vil høre om de kan være sværet få igang, købte den hos tomas så den er ikke (indkørt)
har du prøvet at gnide nori tang i baljen så det bliver smuldret deri?? det har jeg brugt meget når jeg har nye eller svage fisk, det plejer nogle gange at hjælpe.
Nej ikke smuldret men har sat det i en klemme, men så æder min anden kirug det bare, det virker til at den er sky og bange også for den anden kirug! tror bare at den anden kirug vil æde det hele selv hvis jeg smulder det i baljen?
Også her. Den sidste gule jeg købte var, og er det mest sky individ der findes. Den åd ikke i 14 dage og var tynd som et kaffefilter. Men som de herre foreslår gik det godt. Mvh Dan
ja det kan være, men nori tang er nok det som kirurger er aller mest vilde med, du kan både smuldre det direkte i akvariet, eller tage og smuldre det i et glas vand.
Mixtur skrev:ja det kan være, men nori tang er nok det som kirurger er aller mest vilde med, du kan både smuldre det direkte i akvariet, eller tage og smuldre det i et glas vand.
Okay tar så lige en pause i morgen da jeg har fodet med det de sidste 2 dage, det skulle give po4 hvis man foder for meget med det! den anden kirug går bare amok når det kommer i, den æder alt på kort tid, lidt synd så den anden ikke for noget
Da jeg havde en Acanthurus tennentii der nægtede at spise overhovedet, købte jeg noget brunt tang fra Ocean Nutrition med hvidløg.. Gik 1min, så var den på pletten og fyldte dunken..
Moby har det altid på lager til ~60,- for en pakke.. Det er virkelig guld værd deres tang!
Han$en skrev:Da jeg havde en Acanthurus tennentii der nægtede at spise overhovedet, købte jeg noget brunt tang fra Ocean Nutrition med hvidløg.. Gik 1min, så var den på pletten og fyldte dunken..
Moby har det altid på lager til ~60,- for en pakke.. Det er virkelig guld værd deres tang!
Okay har bare købt mig en pakke fra føtex som jeg bruger, men det lydder lækkert , jeg ved ikke lige hvad jeg gør er bare sådan lidt bange for at foder for meget af det!! man er jo stadig lidt nano ramt i nu hehe