Er det her et godt akvarie til en begynder som mig selv???
http://www.dba.dk/saltvandsakvarie-144- ... -76938768/
Du har helt ret. Det er blevet til at være med nuAndersGS skrev:Nej, prisen er da fin.
Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker med denne hobby? Det er jo absurde brugt priser vi ser efterhånden. Man sparer jo rask væk 70 - 80 % på relativt nye varer efterhånden.
Jeg klager selvfølgelig ikke, men jeg synes det er lidt tankevækkende.
Ja så vil de andre døde LS blive levende igen efter nogen tidkennet skrev:Kan der komme liv i de levende sten der medfølger (som der nu ikke er liv i længere) ved at tilsætte nogen nye levende sten??
Jeg er ikke helt enig - Kig på fugerne på det ene billede, de er lettere bollede hist og her.. Det har ingen betydning ud over det visuelle, men jeg er af den personlige mening at det ikke burde koste mere end 2000,-AndersGS skrev:Nej, prisen er da fin.
Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker med denne hobby? Det er jo absurde brugt priser vi ser efterhånden. Man sparer jo rask væk 70 - 80 % på relativt nye varer efterhånden.
Vil måske give dig ret i det med fugerne, men det er da stadig monster billigt ift. nyprisen.Han$en skrev:Jeg er ikke helt enig - Kig på fugerne på det ene billede, de er lettere bollede hist og her.. Det har ingen betydning ud over det visuelle, men jeg er af den personlige mening at det ikke burde koste mere end 2000,-AndersGS skrev:Nej, prisen er da fin.
Det alene taget i betragtning af hvad brugtpriserne er. Problemet er jo blot at sætter man prisen højt, så bliver tingen ikke solgt. Jeg er dog enig i at brugtpriserne ikke er i top, langt fra, men når tingene ikke bliver solgt til anden pris er der desværre ikke meget at gøre ved det
En ok pris og pænt sæt.kennet skrev:Hej folkens. Jeg er helt grøn inden for saltvand, og søger lidt god rådgivning![]()
Er det her et godt akvarie til en begynder som mig selv???
http://www.dba.dk/saltvandsakvarie-144- ... -76938768/
Tjoh, det er 50%.. Monster billigt vil jeg nu ikke sige, men sådan er vi så forskellige alle sammen..AndersGS skrev:Vil måske give dig ret i det med fugerne, men det er da stadig monster billigt ift. nyprisen.Han$en skrev:Jeg er ikke helt enig - Kig på fugerne på det ene billede, de er lettere bollede hist og her.. Det har ingen betydning ud over det visuelle, men jeg er af den personlige mening at det ikke burde koste mere end 2000,-AndersGS skrev:Nej, prisen er da fin.
Det alene taget i betragtning af hvad brugtpriserne er. Problemet er jo blot at sætter man prisen højt, så bliver tingen ikke solgt. Jeg er dog enig i at brugtpriserne ikke er i top, langt fra, men når tingene ikke bliver solgt til anden pris er der desværre ikke meget at gøre ved det
Det gemmer sig i sådan en dims her:Carsten skrev:Kiggede på billederne, og undrede mig over hvor er den indvendige sump eller overløb??