Kontakt til aquapro2000
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions: 0
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Kontakt til aquapro2000
Efter som jeg har købt en pumpe brugt af en bruger herinde der desværre stod af et par dage efter jeg fik den søger jeg kontakt til aquapro2000 hvis der er nogen der har en direkte mail til en dernede.
Jeg har været i kontakt med ecotech og de fandt ud af at jeg skulle kontakte aquapro - men de svarer ikke på mine mails?
What 2 dó?
Jeg har været i kontakt med ecotech og de fandt ud af at jeg skulle kontakte aquapro - men de svarer ikke på mine mails?
What 2 dó?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Han$en
- Rev haj
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Re: Kontakt til aquapro2000
De skal nok svare - Ellers, så ring til dem. Koster, men eneste måde at komme i hurtig kontakt med dem ellers 

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Deres email er Shop@aquapro2000.de
Det er ihverfald den som de mails jeg har fået fra dem er sendt fra
Det er ihverfald den som de mails jeg har fået fra dem er sendt fra
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Thanks! Jeg prøver mailen ellers må jeg ringe til dem
Heldigvis er en af mine veninder fuldmægtigt advokat i forbrugerstyrelsen så hun må sgu vide hvad man skal gøre hvis det går helt galt
Heldigvis er en af mine veninder fuldmægtigt advokat i forbrugerstyrelsen så hun må sgu vide hvad man skal gøre hvis det går helt galt
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Han$en
- Rev haj
- 16
Har du kvitteringen på pumpen? Hvis ikke er Aquapro i sin fulde ret til at nægte dig hjælp, dog ville det undre mig 

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
-
- Rev haj
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
der er kvit på pumpen som han har købt af mig...
lyder mærkeligt hvis de ikke svare
men mere mærkeligt at ecotech siger du skal kontakte aquapro2000
lyder mærkeligt hvis de ikke svare
men mere mærkeligt at ecotech siger du skal kontakte aquapro2000
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Ja der er kvitto med og stadigt garantiHan$en skrev:Har du kvitteringen på pumpen? Hvis ikke er Aquapro i sin fulde ret til at nægte dig hjælp, dog ville det undre mig
- Han$en
- Rev haj
- 16
Så er der ingen ko på isen omkring dét i hvert fald 

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
"Mark,
At this point, what you want to do is get in contact with the store you purchased it from and they will help you get in touch with the appropriate distributor that sold our pumps to them. That distributor will be able to help you out in the servicing of your pump.
If you have any more questions, please let me know.
Best,
Brett"
"Hey Brett
Thank you for your reply
I have contacted Aquapro2000 - but they wont respond to my email
I really need a working pump!
what to do now?
Thank you
Mark"
"Mark,
I’m going to see what I can find out on my end. I will be in touch!
Best,
Brett"
"Mark,
Unfortunately we were unable to find the location where we shipped the pump to. It was a pump from early on when we first came out with the EcoSmart driver and our records aren’t as clear from back then as they ended up being a few weeks afterward. I’m going to see if I can find the distributor that does business with the store you purchased from."
"Mark,
I spoke with the distributor who does business with your store and based off the way everything is organized, you will still have to go through Aquapro2000 for warranty service."
Dette er historien
At this point, what you want to do is get in contact with the store you purchased it from and they will help you get in touch with the appropriate distributor that sold our pumps to them. That distributor will be able to help you out in the servicing of your pump.
If you have any more questions, please let me know.
Best,
Brett"
"Hey Brett
Thank you for your reply
I have contacted Aquapro2000 - but they wont respond to my email
I really need a working pump!
what to do now?
Thank you
Mark"
"Mark,
I’m going to see what I can find out on my end. I will be in touch!
Best,
Brett"
"Mark,
Unfortunately we were unable to find the location where we shipped the pump to. It was a pump from early on when we first came out with the EcoSmart driver and our records aren’t as clear from back then as they ended up being a few weeks afterward. I’m going to see if I can find the distributor that does business with the store you purchased from."
"Mark,
I spoke with the distributor who does business with your store and based off the way everything is organized, you will still have to go through Aquapro2000 for warranty service."
Dette er historien
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Så har jeg lige fået min pumpe retur efter næsten 2 måneders rep time!!!!!!
Fjolser havde selvfølgeligt send den til den forkerte adresse - selvom jeg har gjort det meget klart over for dem hvor den skulle returneres. Heldigvis er der ærlige mennesker på dette board.
Nu er situationen dog således at lortet nu larmer a helvede til - og ledningerne ved pumpehuset kan ses - det virker som om gummiet er flækket. Intet af dette var et problem da jeg sendte den afsted!
NU har jeg lige ringet til dem og han lovede at ringe mig op igen hvis jeg sendte ham mit tlf nummer - men selvfølgeligt ringer idioten ikke tilbage.
Jeg handler fandme aldrigt med det firma igen!
Nu har jeg allermest lyst til at smide lortet af helvede til! Fed lørdag
Fjolser havde selvfølgeligt send den til den forkerte adresse - selvom jeg har gjort det meget klart over for dem hvor den skulle returneres. Heldigvis er der ærlige mennesker på dette board.
Nu er situationen dog således at lortet nu larmer a helvede til - og ledningerne ved pumpehuset kan ses - det virker som om gummiet er flækket. Intet af dette var et problem da jeg sendte den afsted!
NU har jeg lige ringet til dem og han lovede at ringe mig op igen hvis jeg sendte ham mit tlf nummer - men selvfølgeligt ringer idioten ikke tilbage.
Jeg handler fandme aldrigt med det firma igen!
Nu har jeg allermest lyst til at smide lortet af helvede til! Fed lørdag
-
- Rev haj
- Reactions: 317
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Strøby egede
Hej
Øv for et besvær for ingen ting!
En mulighed var måske at oprette en tråd på reefcentral under ecotech marine forhandler tråden, det kunne være det satte skub i tingene. Men ja umiddelbart skod service af aquapro2000!
En mulighed var måske at oprette en tråd på reefcentral under ecotech marine forhandler tråden, det kunne være det satte skub i tingene. Men ja umiddelbart skod service af aquapro2000!
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Ja det er noget rigtigt lort - men 1000 tak for din store hjælp!ttkthomsen skrev:Hej
- Carsten
- Rev haj
- 21
Hele sagen under mig meget.
Jeg har gennem årene handlet meget med Aquapro2000, og har aldrig oplevet noget i den stil som du her beskriver.
Synes også at det er lidt urimeligt at du skyder skylden på dem, selv om de ikke er helt uden skyld i den tid det har taget.
Det er jo ikke butikken der laver pumpen, men enten importøren eller fabrikanten.
Hvis pumpen har været hele vejen til producenten, som jeg regner med er i USA, kan det være en væsenlig årsag til den lange tid det har taget.
og jeg ved fra andre sammenhænge at amerikanerne ikke er de hurtigste til at få tingene klaret og sendt retur.
Og kvaliteten af reperationen har Aquapro2000 bestemt ikke noget at gøre med.
Jeg har gennem årene handlet meget med Aquapro2000, og har aldrig oplevet noget i den stil som du her beskriver.
Synes også at det er lidt urimeligt at du skyder skylden på dem, selv om de ikke er helt uden skyld i den tid det har taget.
Det er jo ikke butikken der laver pumpen, men enten importøren eller fabrikanten.
Hvis pumpen har været hele vejen til producenten, som jeg regner med er i USA, kan det være en væsenlig årsag til den lange tid det har taget.
og jeg ved fra andre sammenhænge at amerikanerne ikke er de hurtigste til at få tingene klaret og sendt retur.
Og kvaliteten af reperationen har Aquapro2000 bestemt ikke noget at gøre med.
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Den er købt hos aquapro 2000 = deres problem
Hvor de indkøber dem hende er jeg ligeglad med! Det skal bare virke og hvis ikke være en god arbejdsgang for kunden - ikke det jeg har oplevet her !
Hvor de indkøber dem hende er jeg ligeglad med! Det skal bare virke og hvis ikke være en god arbejdsgang for kunden - ikke det jeg har oplevet her !
-
- Rev haj
- Reactions: 317
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Strøby egede
Ja og når de kan se at skaden ikke er selvforskyldt må man da bytte den til en ny eller forhandle en kompensation af så alle er glade.
- Carsten
- Rev haj
- 21
Synes du har trængt dig selv op i et hjørne.
Du handler hos et firma i udlandet, og forventer at dine retigheder er de samme som her hjemme.
Du ved ikke noget om hvordan aftalen mellem ecotech og aquapro2000 er.
Der er ingen der siger at den tid pumpen har været til reperation er længere end den som andre med samme pumpe oplever. Jeg vil dog med give dig, at det ikke er smart for firmaet hvad enten det er ecotech eller aquapro at sende en
pumpe til dig som ikke er ok.
Og jeg har ingen aftaler med aquapro, me nhar som skrevet handlet en del med dem, og altid opfattet dem som meget proffisionelle
Du handler hos et firma i udlandet, og forventer at dine retigheder er de samme som her hjemme.
Du ved ikke noget om hvordan aftalen mellem ecotech og aquapro2000 er.
Der er ingen der siger at den tid pumpen har været til reperation er længere end den som andre med samme pumpe oplever. Jeg vil dog med give dig, at det ikke er smart for firmaet hvad enten det er ecotech eller aquapro at sende en
pumpe til dig som ikke er ok.
Og jeg har ingen aftaler med aquapro, me nhar som skrevet handlet en del med dem, og altid opfattet dem som meget proffisionelle
- Stillhoff
- Foxface
- 19
- Postnummer: 2680 Solrød Strand
- Geografisk sted: Solrød strand
Aquapro er et baglokale til en lille saltvandsakvarie butik i Herford. Jeg var forbi i torsdags for at se hvad de havde af koraller. Det var et rimeligt udvalg men, de har fordoblet deres priser inden for det sidste års tid. Mit akvarie har haft et udsving så jeg købte ikke noget...når ja, og så passede deres åbningstider dårligt for min køretur hjem fredag.
Aquapro er en ren internet forretning. Jeg kunne ikke forstille mig at de kunne finde på selv at fikse en pumpe.
Når ja- hvis I kigger forbi så sæt ekstra tid af, for ejeren snakke af h...til. Han er flint og venlig men snakker meget.
Aquapro er en ren internet forretning. Jeg kunne ikke forstille mig at de kunne finde på selv at fikse en pumpe.
Når ja- hvis I kigger forbi så sæt ekstra tid af, for ejeren snakke af h...til. Han er flint og venlig men snakker meget.
450l indbygget
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Nogen der har en direkte kontakt mail eller andet?
Min pumpe er til rep for anden gang - og har været det siden lige efter jul.
Tror dagene hvor denne pumpe har virket kan tælles på 10 fingre - og har trods alt haft den siden september sidste år!
De lovede de ville vende tilbage med svar inden tirsdag i sidste uge - men har stadigt ikke hørt en skid!
Så jeg tænkte om der var en der havde en rigtigt email adresse istedet for den der man sender til fra deres hjemmeside.
Min pumpe er til rep for anden gang - og har været det siden lige efter jul.
Tror dagene hvor denne pumpe har virket kan tælles på 10 fingre - og har trods alt haft den siden september sidste år!
De lovede de ville vende tilbage med svar inden tirsdag i sidste uge - men har stadigt ikke hørt en skid!
Så jeg tænkte om der var en der havde en rigtigt email adresse istedet for den der man sender til fra deres hjemmeside.
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Det er desværre den samme jeg har - nu har jeg sat min veninde i forbrugerstyrelsen på sagen for at se hvad hun kan finde om de internationale reglerCarsten skrev:Den andresse jeg kan finde hedder shop@aquapro2000.de
-
- Rev haj
- 20
hvad skete der anden gang?
de burde sgu bare sende dig en ny pumpe og så tage imod den gl uden at blinke med øjnene
de burde sgu bare sende dig en ny pumpe og så tage imod den gl uden at blinke med øjnene
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Gzus.dk
- Rev Papegøje fisk
- 16
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Geografisk sted: Hvidovre
- Kontakt:
Jeg har en adresse der hedder support@aquapro2000.net. Men den er fra 2010, da jeg købte de fleste ting til mit akvarie der.
/Morten N
/Morten N
- Carsten
- Rev haj
- 21
den adresse som Gzus kom med tror jeg er bedre, da jeg kan se at shop@ kun er kvitteringer på køb, og support@ er til "snak"
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Jeg fik min pumpe tilbage der virkede (controleren var brændt af ville jeg mene) - men den larmede af ht - som den ikke gjorde før rep - samt var silikonen stået af ved alle samlinger så man kunne se ledningerne - noget som jeg så vidt husker er et velkendt prolbem og Ecotech er klar overwondersurfer skrev:hvad skete der anden gang?
-
- Rev haj
- 20
damn... jeg forstår ikke hvorfor de sylter sagen
det da bare med at få lukket den..
det da bare med at få lukket den..
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Synes lige jeg ville give en update på sagen....
Sidste mandag lovede de at de ville sende min pakke - men havde stadigt ikke modtaget noget TT eller pakken for dem fredag. Så jeg skrev til dem at de skulle ringe mig op ASAP - hvilket så lykkedes.
Fik fat I gud og hver mand inkl ejeren tror jeg - som beklagede meget men det havde sneet og så var pakken blev tabt og våd - og så kunne de ikke læse min adresse - så den var blevet leveret tilbage til Aquapro men det ville straks sende den igen.
Nå fik endeligt et track og trace nummer - og har kunne trace pakken hele vejen gennem tyskland - men nu kan jeg ikke tracke den længere. Har snakket med DHL OG Postdk - og der er ikke nogen der kender noget til pakken.
Så det vil sige den befinder sig i et eller andet ingenmandsland imellem tyskland og DK
Det her er fandme det mest sindsyge jeg noget sinde har oplevet det her!
Sidste mandag lovede de at de ville sende min pakke - men havde stadigt ikke modtaget noget TT eller pakken for dem fredag. Så jeg skrev til dem at de skulle ringe mig op ASAP - hvilket så lykkedes.
Fik fat I gud og hver mand inkl ejeren tror jeg - som beklagede meget men det havde sneet og så var pakken blev tabt og våd - og så kunne de ikke læse min adresse - så den var blevet leveret tilbage til Aquapro men det ville straks sende den igen.
Nå fik endeligt et track og trace nummer - og har kunne trace pakken hele vejen gennem tyskland - men nu kan jeg ikke tracke den længere. Har snakket med DHL OG Postdk - og der er ikke nogen der kender noget til pakken.
Så det vil sige den befinder sig i et eller andet ingenmandsland imellem tyskland og DK
Det her er fandme det mest sindsyge jeg noget sinde har oplevet det her!
- Carsten
- Rev haj
- 21
Det er pisse ærgeligt når sådan noget sker.
Jeg har selv haft pakker som tilsyneladende er pist væk mellem DK & DE men de dukker op.
Jeg har selv haft pakker som tilsyneladende er pist væk mellem DK & DE men de dukker op.
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Tog fat i PostDK igen - som så pludseligt godt kunne finde pakken
De siger de har været forbi med den idag og ringet på - hvilket er løgn da der har været nogen hjemme siden jeg gik kl 7 imorges!
Så nu kan jeg pænt vente med at hente den til imorgen!
De siger de har været forbi med den idag og ringet på - hvilket er løgn da der har været nogen hjemme siden jeg gik kl 7 imorges!
- chrislolk
- Rev haj
- 14
- Postnummer: 5750 Ringe
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Ringe
Det nummer laver PostDK også tit her. Gider ikke bevæge sig 7 trin op af vores trappe, så de ligger bare en anmeldelsesseddel i postkassen. Kan endda høre når de roder med postkassen, så det er ekstra provokerende når man så tømmer den og finder en anmeldelsesseddel!!Bingocaller skrev:Tog fat i PostDK igen - som så pludseligt godt kunne finde pakken
Men så er det jo godt, at de er billige... eller!
Med venlig hilsen
Christopher Lolk Andersen
Christopher Lolk Andersen
- Bingocaller
- Rev haj
- 15
Ja og hvem fanden skal man klage til for at få dem til at gøre deres arbejde??? Det nytter jo ikke at ringe til kunderservice - for så kommer beskeden aldrigt videre - og hvis den endeligt gør - så vil postmanden sgu da skide på han har fået en klage - det er jo hans ord imod kundens - og han kan jo bare sige kunden ikke svarede da han sikkert sad på lokum eller troede det var fra Licensen (total 80er med pejlevogn!) Så man er jo helt magtesløs!chrislolk skrev:Det nummer laver PostDK også tit her. Gider ikke bevæge sig 7 trin op af vores trappe, så de ligger bare en anmeldelsesseddel i postkassen. Kan endda høre når de roder med postkassen, så det er ekstra provokerende når man så tømmer den og finder en anmeldelsesseddel!!Bingocaller skrev:Tog fat i PostDK igen - som så pludseligt godt kunne finde pakken
Men så er det jo godt, at de er billige... eller!