Synes rigtigt godt om denne lampe. Nogle her der kan fortælle mig hvor mange jeg skal have over en sps balje som er 140x120 med 70 cm vanddybde ?
Pft

Mvh
Peder
De røde og grønne led´s er nok mest for at ændre farven i tanken, de har nok ikke den store betydning ifht. koralvæksten.Han$en skrev:Helt enig. For mig at se står Pacific lige nu og er et skridt bagud, så det bliver spændende hvad de finder på. Og uden tvivl er lampen 10 gange flottere at se på ogsåleifkrarup skrev:Det har du ret i .....det er den første ledlampe jeg har set som matcher PS lamperne, de har den fordel at de også har røde og grønne led´s. men mon ikke PS hurtigt tager tråden op. Designmæssigt er den nye lampe også overlegen.
Jeg er spændt på prisen.
Jeg bruger 1 stk. Pacific Sun til 62x62x62 og den dækker rigeligt så mon ikke du kan klare dig med 4 stk?pederrevnørd skrev:Til led erfarne,
Synes rigtigt godt om denne lampe. Nogle her der kan fortælle mig hvor mange jeg skal have over en sps balje som er 140x120 med 70 cm vanddybde ?
Pft
Mvh
Peder
Hej Leif,leifkrarup skrev:Jeg bruger 1 stk. Pacific Sun til 62x62x62 og den dækker rigeligt så mon ikke du kan klare dig med 4 stk?pederrevnørd skrev:Til led erfarne,
Pft
Mvh
Peder
Tak TobiasMoente skrev:Jeg er enig i at 4 lamper burde kunne dække dit akvarium
Lige nu er jeg meget åben - ser lovende ud, har været afventende da jeg synes at hoppe på ny tech ofte kan give bagslag - bedre at vente lidtMoente skrev:Det var da så lidt, Peder. Nu må vi se hvornår den kommer til Danmark! Hvis du får købt dem, så skal jeg da helt sikkert op og se dem og din smukke balje på et tidspunkt.
Tråden er der skam allerede. Bare følg linket i min signatur. Der kan du se lampen ogsåpederrevnørd skrev:Fedt, kan jeg godt forstå
Jeg har desværre ikke den tekniske kunnen, men klart fordele ved begge ting jo.
Glæder mig til at se en tråd med din egen lampe.
Peder
Ja Pacific Sun har fået sig en KÆMPE konkurrent her!nesnej skrev:Nu var jeg ellers lige så sikker på, at jeg skulle have 3 x Pacific Sun Black Phyton 140W over min nye balje på 180 lang 65 høj og 65 dyb. Hvor mange skal jeg så bruge af Ecotech???
Enig + Hyperion yder en højere parmålingMoente skrev:Jeg er enig med dig, Moby, i at Hyperion er en direkte konkurrent, da de kommer med samme farver og lige så fuld styring af dem, men som du også selv kommer ind på, så er problemet med Hyperion, at de ofte bare bliver for store/lange, og derfor ikke egner sig til nanoakvarier som Radion gør.
Men hvis de laver en single unit der ikke er for stor til cubes og lignende, så vil det selvfølgelig være en fuld konkurrencedygtig lampe direkte mod Radion.
leifkrarup skrev:Hej Peder
Nu er jeg jo ikke på lønningslisten hos PS (desværre) Meen!...
PS er modulopbygget,er fremtidsikret (Led panelerne kan på få minutter udskiftes til nyere/bedre led´s når disse udvikles), er strømbesparende og ikke mindst gennemprøvet og over børnesygdommene.
Hvad farvespektret angår er jeg personligt fuldt ud tilfreds..... men jeg ved jo heller ikke hvad et par røde og grønne led´s kan gøre!
Jeg er til gengæld overbevist om at PS frem over vil matche konkurrentene også på dette område.
Det er fint at se at der begynder at melde sig seriøse konkurrenter på ledmarkedet....vi kan jo allerede nu se hvad der sker med priserne på PS. Det er en spændende udvikling der er i gang. Desværre![]()
bliver det nok dyrt for mig da jeg altid får lyst til at anskaffe mig det nyeste og bedste....som sagt tidligere så kunne jeg fint have klaret mig med mine 1. gen PS lamper.