Jeg overvejer at prøve med noget ozon for at se forskellen på afskumningen og klarheden i vandet men har et par spørgsmål til det?
Er der igen anden vej for at tilslutte ozonen til ens skummer? jeg har pt en ATI BM 200 og der skal jeg så lave noget hjemme lavet T-stykke værk osv hvis det er men det dæmper jo lidt flowet?
men hvordan sættes det rigtigt op altså forstået i den forstand der er jo 2 udtag på f.eks en Sander 100 og hvordan tilsluttes den korrekt? en til skummer ogen til iltsten eller? har igen ide om hvordan man tilslutter en ozonisator overhovedet:-) så er der er venlig sjæl der gider forklare mig det

Jeg har jo en GHL computer med redox måling til osv men stoler i blindt på at den altid viser korrekt og lader den bare styre ozonen men kan den s¨ikk give for meget i værste fald at føler går istykker ?
Hvordan dossere i jeres ozon? manuelt engang i mellem eller lader i bare jeres computer styre det?
Min redox er ca 450 og så vil der jo ikk blive dosseret noget ozon hvis man sætter sin ozon til maks de 450 ?
og sidste spørgsmål, hvor mange af jer kører overhovedet med ozon på jeres akvarie?
På forhånd tak

MVH