Kan godt følge dig omkring en seperat pumpe til ATSen, så man ikke behøver at slukke for returen mens man renser. På den anden side så syntes jeg at min ATS bruger rigeligt med strøm i forvejen.Anders månsson skrev:Hvordan går det derude i ATS verdenen?
Jeg er pt ved at stykke min nye ATS sammen, den kommer til at består af Canvas (tak for du gad at donere det Stig!) en føde-pumpe (new-jet 2300L/t), så jeg kan skille alt fra hinanden uden at tage retur pumpen fra akvariet.
Så skal jeg have lavet 3 spare pærer på hver side og en reflector, som jeg tror jeg laver af alu staniol og noget net til at stive det af med...
Pærene monterer jeg i en plade med huller boret til fatningerne!
Som splash guard bruger jeg et stykke plexi plade på hver side og foroven et stykke pvc lidt større end selve ATS rammen...
jeg tror jeg chokerede konen, da jeg havde siddet og tegnet på ATS og akvarie indretning en hel aften. Hun havde godt nok tænkt på, hvad jeg sad og tegnede så ihærdigt på, men havde konkluderet at det måtte være tilbygningen til huset.... Da sandheden gik op for hende, mente hun, jeg skulle bruge lige så meget omhu på hende...
Jeg Overvejer at sætte et T-stykke og et par kuglehaner på mit system.
På den måde kan jeg lede returen uden om ATSen mens jeg roder med den.
Der kommer snart en opdatering om min ATS da jeg er ved at lave T5 lys til den.
Mvh. Stig