Jeg vil høre om der er mulighed for at have en YWG (Cryptocentrus Cinctus) sammen med en blenny af en slags; enten Ecsenius Bicolor, Stigmatura eller noget lignende. Vil de slås fordi de i formen minder om hinanden eller vil de lade hinanden i fred?
Jeg har mine SPS meget kært, men har mange andre stedet læst og hørt om de ikke rigtig piller ved polypper. Er der andre der har samme kedelige erfaring som Schwensen?
Jeg havde også læst mange steder, at de havde den uden problemer, men min gik lige pludselig amok på mine SPS'er. Desværre For en super flot og sjov fisk!
E. bicolor spiser ikke korallen, den napper og genere og til sidst stresser områder af korallen ihjel.. Men det er bestemt ikke alle der gør det. Jeg ville dog gå mod en E. stigmatura.. 110% Reef-Safe, mere farverig, og samme adfærdsmønster
Der bliver ingen ballade mellem den og en C. cinctus
Han$en skrev:E. bicolor spiser ikke korallen, den napper og genere og til sidst stresser områder af korallen ihjel.. Men det er bestemt ikke alle der gør det. Jeg ville dog gå mod en E. stigmatura.. 110% Reef-Safe, mere farverig, og samme adfærdsmønster
Der bliver ingen ballade mellem den og en C. cinctus
Når du siger den ikke spiser koraller? Mener du så polypperne eller hele koralskelettet, for tror godt han ved det ikke var "hele" korallen der forsvandt? Min spiste med 100 % sikkerhed polypperne, så det gør de altså.
Og min der gik på Montipora spiste 110% intet af korallen, den nappede og stressede kun. Og det er det samme jeg læser rundt omkring når folk i udlandet omtaler arten..
Det var dog utroligt som du er begyndt at trække: "det har jeg læst på nettet"-kortet:)
Jeg har set min acropora og pocillophora blive barberet på dele af korallen for polypper. Og det er ikke noget der sker ved irritation. Nu kan du læse det på nettet også.